• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Familjen Mu
    Hello tjejer.

Hoppas er helg är underbar? Här har vi sol, sol, sol {#lang_emotions_sunny} och nu får man väl hoppas att våren är påväg!

Vi var på RUL i onsdags och fick då veta att vår dotter ska få en lillebror {#lang_emotions_smile}
    Så en av var...
    Mamma till en prinsessa född 0707 & Mini i magen BF 100818
  • sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-03-21 08:59:34 följande:
    åh fy vad jobbigt! jag förstår att du inte köpte några till henne. Mina solglasögon köpte jag för typ 50 kronor på lindex eller nåt sånt, fast det känns ju också i ögonen. Jag använder ju glasögon när jag läser, tittar på tv/datorn så jag tror att solglasögonen förvärrar min syn. Jag ska investera i ett par bättre sen om jag hittar några snygga. Kram till dig, hoppas ni har en bättre dag idag! <3
    Nej bestämd och envis är jag och värre under graviditeten!
    Solglasögon får hon i sommar hahahahaha.
    Tack kärlek
    Pregga skrev 2010-03-21 09:03:35 följande:
    hehe jaa visst älskar man de små redan....helt fantastiskt, jag stod i duchen igår kväll, klappade på magen å började prata med liten, å jag sa vad jag kände, det va underbart....jag längtar så efter dig mitt hjärta, å oavsett situationen med din far så är du skapad av den renaste kärlek...som mitt x sa-en kärleksbebis...å det e den =) jag har sovit ok, men va tvungen att gå upp tidigt då en väninna till mig skulle hämta min dotter å ha henne hela dan då mi´n tös skulle leka med hennes barn barn. sen hade hennes man gått å köpt en så otroligt söt, ganska så stor trä ängel, i form av ett barn typ...med klänning å gloria på...får nog nästan lägga in bild på den för den va så ovanlig å jättefin. den va till bebisen sa dom =) till lunch idag så blir det köttsoppa =) mums...
    Vad mysigt gumman
    Angående min dotters bravader :
    Ja du som småbarns förällder är man väll med om det ena och det andra!
    Tror att detta är en bagatell i mamma världen?
    Men som gravid är man extra känslig och ville bara gråta igår =(
  • carohl
    Familjen Mu skrev 2010-03-21 10:41:07 följande:
    Hello tjejer.Hoppas er helg är underbar? Här har vi sol, sol, sol  och nu får man väl hoppas att våren är påväg!Vi var på RUL i onsdags och fick då veta att vår dotter ska få en lillebror Så en av var...
    Åh grattis till er pojke!! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Nu ska jag fixa lite här hemma..
    Kram ha en bra dag!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-03-21 10:51:54 följande:
    Åh grattis till er pojke!!
    Tack {#lang_emotions_flower}
    Mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-03-21 10:31:46 följande:
    God morgon elinnnnn och Pregga, det verkar bara som att det är ni som är inne... Sur jag blev när jag kollade ut imorse, det toksnöar här!! Och skiten håller på än... suck... jag som trodde att våren var här på riktigt nu..
    godmorgon! ja jag är härinne och härute på samma gång hehe
    åh tradigt med mer snö, jag som dagligen önskar er därborta i sverige solsken och grönska! verkar som det dröjer ett tag till?
    Familjen Mu skrev 2010-03-21 10:41:07 följande:
    Hello tjejer.Hoppas er helg är underbar? Här har vi sol, sol, sol  och nu får man väl hoppas att våren är påväg!Vi var på RUL i onsdags och fick då veta att vår dotter ska få en lillebror Så en av var...
    Hallojsan :P Min helg har varit underbar iallafall :) Här har vi friska vindar och sol. Skönt! Alla fönster står vidöppna. uppfriskande med frisk luft :)
    Grattis till lillebrorn, Roligt med en av var :) RUL gick bra i övrigt antar jag eftersom du inte skrev nåt som visade motsatsen så grattis till det också :) Vilken vecka är du i nu?
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-03-21 10:52:37 följande:
    Nu ska jag fixa lite här hemma..Kram ha en bra dag!
    Kram tillbaks, ha en bra dag du också gumman!
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-21 10:29:41 följande:
    Men herregud din stackare! Ja ibland kan de små liven vara en pain in the ass... haha förlåt men du fattar vad jag menar. Min har också varit i dina barns älder och det är inte roligt alla ggr. Nu är min snart 9 år och hon är så jobbig ibland så man skulle skänka iväg henne för en billig penning. Samtidigt så tror jag att man som du skerv blir mera påverkad pga hormonerna man har i kroppen. Kram på dig och skönt att det där var igår och inte idag, det betyser ju att händelsen är gammal nu
    Tack vännen min!!
    Ibland så känns det ÄR DET BARA min dotter som har en sån trots hahahaha
    Och jag förstår dig gumman?
    4 Är väll en härlig ålder?

Läste att du vart på ikea igår det var jag med!
    Tittade på hensvik spjälsängen som kommer inhandlas nästa månad samt det grå milerade klappskötbordet=) me like it.
    Jag gillar även sov påsarna till bebisarna så mkt fins dom är ny inkommet där=)
    Tänk de dagarna vi skriver att vi packar BB väskan wohoooo hahahhahaha
  • elinnnnn

usch vet ni vad jag har just nu? Hjärtklappningar! så himlans obehagligt. jag har ingen aning om varför jag gör ju inget, sitter bara i soffan... kanske stress inombords?

• elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-03-21 11:01:02 följande:
    Tack vännen min!!Ibland så känns det ÄR DET BARA min dotter som har en sån trots hahahaha Och jag förstår dig gumman?4 Är väll en härlig ålder?Läste att du vart på ikea igår det var jag med!Tittade på hensvik spjälsängen som kommer inhandlas nästa månad samt det grå milerade klappskötbordet=) me like it.Jag gillar även sov påsarna till bebisarna så mkt fins dom är ny inkommet där=)Tänk de dagarna vi skriver att vi packar BB väskan wohoooo hahahhahaha
    åh gud ja, packa bb väskan... alltså förstår ni hur snart den dagen kommer komma? herregud det var ju typ igår som vi bildade denna gruppen och nyss hade plussat, minns ni?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10