Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

skrev 2010-06-14 18:20:54 följande:
    ok, till mig har de sagt tranbärsjuice eller lingondricka men att allt surt gör sitt jobb
    haha jaa man hör så olika hela tiden tycker jag , om allt nu för tiden :) börjar ju fundera på om ngn vet egenteligenSweetLilly
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-14 18:16:12 följande:
    är det nån mer än jag som har svårt att äta? jag är fan inte sugen på nåt.. Hur ser en vanlig "matdag" ut för er? Så här ser tex min dag ut;

Frukost kl10 En fruktsmoothie
    Lunch 1300; wokade grönsaker
    Middag kl17; en potatisplätt.
    Nu såg jag detta, asså det pendlar mkt...men sista veckan har vart lite dåligt med mat...trodde det berodde på omständigheter, men jag äter nog kanske mer normalt nu...
    Började dagen med 2 pannkakor
    sen en tallrik med fil
    sen midda-ris, m kyckling,sås å grönsaker....
    å nu funderar jag på nästa mål...alså hälften av innan....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-14 18:34:28 följande:
    ang UVI: ja allt surt funkar. citron brukar jag dricka, mums! DOck inte så bra för tänderna:S frätande... fast jag har hört att tranbärsjuice är väldigt bra(om inte det bästa) för njurarna. och massa vatten så man "spolar" rent. Och så ska man se upp med att äta för mycket sött eftersom bakterier växer i söt miljö.
    jo det med sött håller jag med, å jag e åxå sjukt sugen på ngt....å frukt har blivit SVIN dyrt!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-14 18:48:04 följande:
    Finns 2 fina bilder på min mage
    Titta gärna =)

Ska genast titta :) såg du mina kort på lite av det jag köpt? la in foto på lite av det, hihi ligger under

prinsens gaderob :)

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-14 18:48:04 följande:
    Finns 2 fina bilder på min mage
    Titta gärna =)
    Oj, shit! det var mig en grav mage, hihi såå fint :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-14 19:24:32 följande:
    pregga: jag har också kollat "prinsens garderob", fina grejer du köpt :D och vad roligt att du äntligen lagt upp dem på din sida ;)
    hihi tack gumman :) jo det var ett par st som inboxade mig så jag fick ju ta tummen ur, haha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-14 19:26:05 följande:
    TACK =) Är den stor tycker du??????
    Ska ta kort på hela mig och lägga in en dag !!
    elinnnnn skrev 2010-06-14 19:09:05 följande:
    sofie och laura: vilken fin mage :)
    TACK gumman så kul när folk kommenterar
    hihi så lite, den e jättefin å stor ja, haha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-14 19:32:11 följande:
    VILKEN FIN graderob me love it!!

Vart har du hittat laban kläderna ?
    hihi tack, har köpt mer men la inte in allt, jag köpte den på en babybutik här som heter nids for kids :)
  • Bubbis10

idag har jag haft lite mer sd än vanligt, men det känns bara sunt...det ska ju börjas nu :)
    känns ibland som om Sd,n får lungorna att pressas ihop..blir typ lite tungt att andas...men men :)

• Bubbis10
    Myran 08 skrev 2010-06-14 21:39:48 följande:
    Visst är det hemskt att inte veta att något hjälper förutom att ligga rakt upp och ner? Ja sån bloodpach har vi planerat att det om jag får ont i huvudet. Men till min STORA glädje så slipper jag det. Mina ögon såg perfekt ut, han såg puls i båda ögonen. Så nu ska jag åter till ögon i juli innan vi flyttar. Självklart håller jag tummarna för dig, alla bör får sin önskan igenom. 

Ja jag ska nog lämna nytt prov här i veckan, då kan jag lika gärna nämna GBS och be dem kolla efter det. Åh fy fanders det låter inte trevligt. 

Jag kommer få en underbar helg med sonen nu när jag slipper tappningen. Hoppas att även du får en underbar helg. 
    Pregga skrev 2010-06-14 11:44:59 följande:
    Myran

när har du Bf? du vet att vi har en list där vi alla reggar vilken dag vi e beräknade? har ngn länkat dig den?
    Nej, den har jag inte fått. Den tar jag gärna. 

Godmorrn!

Åh va härligt att du slipper göra den där hemskingen till undersökning :) blir glad för din skull :) ser att du fått länken till vår Bf lista :)

Vaknade idag å hade ont i mellangärdet, funderar på om det e lilleman som sparkat på ett å samma ställe, eller om det bara e gaser....hm...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10