Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-06-16 10:05:04 följande:
    Ok men det låter ju bra Glad
    jo det blir bra :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 10:17:10 följande:
    330? Jäklar haha.
    Pregga skrev 2010-06-16 09:44:46 följande:
    Sorry gumman, jag hade ju en tid till kirurgen idag för operation....skulle ju opereras idag, hade helt glömt det...därför var jag tvungen att ta det samtalet..men nu blir det operation när lilleman e född å lite större....
    Vad är det för operation du skall göra?

När i vilken vecka behöver man inte vara rädd längre om bebben skulle födas? Alltså jag vill absolut inte att min lilla sessa skall födas för tidigt. Tidigast v 37 men ej över tiden heller.
    Mja asså jag opererades ju i nov inte nu förra,  nov innan för problem med tarmen, har fått polyper å cystor typ..som i värsta fall kan bli förstadiet till cancer, om det vill sig illa...men jag skulle tagit bort en bit till av tarmen idag men hade helt glömt då jag haft annat omkring mig, å nu kan jag ju inte ändå, så det får vänta.men det e d värt, min lille son ska ammas å så först, å när jag opererades sist så var jag full av morfin..å sen kan man ju inte nu heller, å min son e viktigast :) ja med min dotter såklart ...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-16 10:17:10 följande:
    330? Jäklar haha.
    Pregga skrev 2010-06-16 09:44:46 följande:
    Sorry gumman, jag hade ju en tid till kirurgen idag för operation....skulle ju opereras idag, hade helt glömt det...därför var jag tvungen att ta det samtalet..men nu blir det operation när lilleman e född å lite större....
    Vad är det för operation du skall göra?

När i vilken vecka behöver man inte vara rädd längre om bebben skulle födas? Alltså jag vill absolut inte att min lilla sessa skall födas för tidigt. Tidigast v 37 men ej över tiden heller.
    Våra barn skulle klara sig nu :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-16 10:42:07 följande:
    Fick du en ny tid eller ska du boka sen själv?
    jag ska höra av mig när jag e redo så får jag en ny tid....

nallepuhmamma-tack så mkt...det ska nog gå bra, bara tröttsanmt för när jag frågade sist när jag opererades för detta så sa dom, nu ska allt vara borta....men icke, nu e det tillbax...tack för omtanken {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-16 20:44:19 följande:
    Hej!
    Jo jag bor i gävle. Jaså vart ska ni bo då då? Flyttar ni under graviditeten eller ligger det längre fram i framtiden?
    Tjo ma sista...asså jisses va jag kissar mkt idag då..haha min prins hade just hicka IGEN! haha
  • Bubbis10

Elinnnn

haha jo det e såå mys :) det får mig å spekulera i vart huvudet e exakt..

• Bubbis10

Min dotter sa just att hon vill bli polis...ett enda ord slog mig-polisbrutalitet! hahahaha

• Bubbis10

Knyzzel kom in med dig, haha :)
    Tusen tack för presenten hjärtat ...kraam

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-16 23:08:25 följande:
    Nu e jag här. Blev bara en snabbis för hundarna, men dem har varit ute hela dagen så d går ingen nöd på dem i alla fall
    haha ok, längesen du var inne nu....men jag klandrar dig inte ;) tur att vi fortfarande kan inboxa varandra ..hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-16 23:14:13 följande:
    Ja, eller hur. Man går bara å räknar ner nu känns d som å d finns inte så mycket intressant att diskutera verkar d som....Flört
    haha mja e man intresserad av recept på morotskaka ect så finns det massor å prata om här inne, ;) haha men jag antar att ditt intresse ligger mer i om hur det går för våra små,planering av förlossning, inköp osv. så jag förstår dig helt.
    asså idag har jag vart en pisselisa, funderar på om det e lilleman som trycker på min redan lilla blåsa...busungen :) vilken v e du i nu?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10