Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-25 00:14:03 följande:
    hahaha han har INTE sett det än, jag kom hem nyss, väntade tålmodigt på han men jag förstod att han skulle bli sen...tyvärr....ååhh jag vill se hans min när hon helt allvarligt säjer-XXXXXX vad e detta? har du ngt å berätta? detta trodde jag ju inte....hahahahaaha
    men ärligt e d inte lite sjukt att gsitta å glo på sånt bara så där?! Eller jag e känslig?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-25 00:21:28 följande:
    asså helt ärligt så gillar jag sj å titta på porr, fast med min partner, jag sätter ju inte på ngt å tittar själv, whats the point? men han sitter å tittar dagarna i ändå på GROVA filmer å hon blir irriterad såklart, å det hade jag med blivit. Det slutar ju med att han vill ha typ porrsex med henne, vilket nån gng kan vara mys men inte VARJE gng!!! jag hade blivit förbannad, å det e visst filmer med mkt analsex på alla olika sätt, såå vi tänkte att ok, e det analsex du vill se så fine... då löser vi det åt dig=) hahahaahaha ÅÅ nu har lille prinsen vaknat :)
    Jo, att man tittar själv eller ihop med någon kan jag fatta e lite inspirerande, men att ha d som största intresse å bara titta å sitta å bli kåt när där e någon annan hemma. Hade jag blivit galen på, men han får ju igen nu..... hahahahahaha den lilla smygbögen!

Min pojke e oxå vaken nu å han kan sparka nu så att hela magen hoppar.  Nu i veckan när jag har pluggat så har jag halvlegat på soffan med boken på magen å då har han blivit irriterad efter ett tag å sparkat så att hela boken hoppade till. Man så d TYDLIGT!

Har du sett min mage?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-25 00:36:30 följande:
    haha jag vet, min lille e med stark asså....hala magen skakar till som ett gelehallon typ..hahaha jo jag håller med, jag hade ju undrat vad det va för fel på karln ifråga å bete sig så fruktansvärt respektlöst, men som sagt nu får han igen. han vet ju om att hon är bi med å e på henne att hitta en tjej som hon kan ha sex med för att HAN går igång på det, jag blir rasande. Hon är den mest underbara tjejen du kan föreställa dig..å e värd det absolut bästa, ngn som tar tillvara på henne....grrrr... nej jag har inte sett, ska kika nu med en gng..hihi spännande:) pratade med en annan väninna i tel idag, å blev faktiskt besviken på henne, vilken attityd, jag vet inte vem hon trodde att hon pratade med, men men ....jag tar inte sånt fr ngn. vän eller inte, om jag inte e förtjänt av det då vill säja...men så var inte fallet nu. ska kolla nu gumman, å väninnans kille...haha han ska få se på analsex, hahahahahaha
    Vad sa hon (bitchen på telen alltså)?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-25 00:40:43 följande:
    Knyzzel, en riktigt fin gravidmage ju...såå fint :) å va fina bilder fr ditt rul, en riktig liten sötnos ju , hihihi asså slaggar sidan för dig med?
    Nej inte vad jag har märkt, men jag e lite slö själv så här på slutet av veckan (har jobbat 6 dagar denna veckan) å nästa blir lika tuff. Har ju börjat på ett nytt jobb nu denna veckan. Eslövs bemanning. Man tar olika vikariat på förskolor å upp till 9:e klass å nu på måndag ska jag börja på ett nytt vikariat som varar i 4 veckor på ett dagis 3-5 år. Ska bli så kul.

Ja, vist e den fin nu när den börjar ta form hahahahahaha. Ja, han är en riktig liten gobit. Hade tur att få en BM som tog tid på sig att få till bilderna. D e ju verkligen guld värt!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-25 00:59:02 följande:
    oj, låter tufft asså...hua....känner än mer nu att det e skönt att få vara hemma :) jo din mage var jättefin, en sån där gravidmage som är vacker :) jo det e guld värt å få bra bilder, det betyder ju så sjukt mkt...åå vad jag älskar min prins redan :) har inboxat dig....
    Såg d å har svarat.... Ska gå å lägga mig nu. Skånes Djurpark väntar i morron å d kan bli en tuff promenad. Sov gott
  • knyzzel

Go`kväll  mina runda damer. Hoppas att allt är bra med er. Själv har jag varit lite nere å trött ett tag, så jag har inte orkat vara här inne mer än att kollat gästboken å inboxen då å då. Hoppas ni inte e har saknat mig för mycket.... hahahahaha.

Vi var å lyssnade på vår lille prins i dag. Allt var jätte fint å jag följde "kurvan". Jag som trodde att kurvorna följde mig?! hahahahahahahaha Så i kväll har vi firat med kycklinggryta me ris å hallonsoda.... Jätte gott.

Har varit på mitt nya jobbvikariat i dag. Jätte kul å super goa ungar å personal. Kommer absolut att trivas där{#lang_emotions_sunny}

Hur e d me er andra i vadragslivet då?

• knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-26 21:48:44 följande:
    åhh jag förstår vad du menar jag har inte heller varit inne på ett par dagar... mycket att stå i plus en otrolig trötthet men börjar nu bli en aning bättre med hjälp av Niferex :) Härligt att kurvan och du följer varandra  hahah
    Jag har ätit Niferex sedan typ 6 veckor nu å d har hjälpt, men man är ju trött i allafall periodvis lixom. Vist e d bra.
    Ns mamma skrev 2010-04-26 21:50:58 följande:
    härligt att allt e bra med lillprinsen och att du trivs bra på nya jobbet! Hoppas själv på att få ett nytt jobb nu sista tiden så att jag kan jobba fram till bf, får förhoppningsvis veta i slutet av veckan..
    Va jätte skönt att höra honom även om jag känner honom hela dagarna. Dottern var oxå med, men hon var mest beskumrad över att BM skulle kolla henne oxå å kröp upp långt i sambons (sin pappas) knä å nu tror hon att mamma har hästar i magen å var jätte glad när vi åkte hem.... knasungen min{#lang_emotions_sunny}
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-04-26 22:01:47 följande:
    Förstår din dotter att hon ska bli syster? Hon är väl lite yngre än min son (3½)? Han börjar iaf bli medveten om att det kommer en bebis men frågan är om han fattar på riktigt vad det innebär att få ett syskon...
    Hon fattar vad bebis är åatt mamma har nått i magen, att bebisar sover i spjälsängar å har napp. Hon kallar han Silas (som jag vill att han ska heta) men inte längre än så. D tror jag inte i alla fall, men hon är långt fram i utveklingen mer som 3 åring i både tal å motorik å förstår vad man säger till henne om man exempel beskriver något.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 22:16:57 följande:
    ÅÅ va mys å lyssna på liten...läntar redan tills nästa gng ju...hihi Sjkälv fick jag mig en smärre chock efter mitt sista inlägg här idag så ringer det på dörren, å där står mitt x å hans systerson på 4 år.....han har inte hört av sig för att han vart hm....ofrivilligt..borta.
    Men vad ville han då? Flytta in eller ha alibi?
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-04-26 22:19:41 följande:
    Vi har ju det mesta av allt man behöver till bebben, men kommer nog behöva köpa babyskydd(bilstol) så är det någon som kan tipsa om något som verkar bra? Vilket har ni som redan har?
    Vi ska ha en bitax (eller vad dem nu heter) som vi hade till dottern. Tur att bebben ville komma i år för den går ut om 1½ år (räknat från BF) å då hade vi fått köpa ny.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10