Pregga skrev 2010-04-25 00:21:28 följande:
asså helt ärligt så gillar jag sj å titta på porr, fast med min partner, jag sätter ju inte på ngt å tittar själv, whats the point? men han sitter å tittar dagarna i ändå på GROVA filmer å hon blir irriterad såklart, å det hade jag med blivit. Det slutar ju med att han vill ha typ porrsex med henne, vilket nån gng kan vara mys men inte VARJE gng!!! jag hade blivit förbannad, å det e visst filmer med mkt analsex på alla olika sätt, såå vi tänkte att ok, e det analsex du vill se så fine... då löser vi det åt dig=) hahahaahaha ÅÅ nu har lille prinsen vaknat :)
Jo, att man tittar själv eller ihop med någon kan jag fatta e lite inspirerande, men att ha d som största intresse å bara titta å sitta å bli kåt när där e någon annan hemma. Hade jag blivit galen på, men han får ju igen nu..... hahahahahaha den lilla smygbögen!
Min pojke e oxå vaken nu å han kan sparka nu så att hela magen hoppar. Nu i veckan när jag har pluggat så har jag halvlegat på soffan med boken på magen å då har han blivit irriterad efter ett tag å sparkat så att hela boken hoppade till. Man så d TYDLIGT!
Har du sett min mage?