Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-07-01 18:47:29 följande:
    Hej på er! 
    Var hos en barnmorska i norrtälje idag (bor ju i lund men jobbar på barnens ö nu). De kollade inte lika många värden här, ex inte hb och äggvita. Jag blev lite paff eftersom mitt hb var väl lågt sist, vill ju veta om jag lyckats jobba upp det nåt. Jaja det är ju bara 2v till nästa besök hemma i lund.
    sf 32 cm (31+6)
    hjärtljud 146
    vikt +11.6 kg

Min mage är jättestor nu och jag får många kommentarer om hur stor den är och att det ser ut som det är dags när som. Lite trött på det.

Grattis till nya veckor! Inte långt kvar nu! 
    Hey :)
    dina värden ser ju bra ut , hihi jotack, jag får frågan åxå-nu ska du väl föda vilken dag som helst? hahaha
    eller-väntar du tvillingar? jag e större än vad som syns på kortet nu, haha men det e kul med, men jag ser ju inte riktigt var den slutar å dunsar i lite överallt känns det som...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-01 20:58:20 följande:
    31+0

Har lagt in nya bilder på magen nu i v. 31+0..Så är det någon som är intressedad av hur barbamamma EGENTLIGEN ser ut så tycker jag ni ska gå in och titta Skrattande
    hahaha DET vill man ju inte missa ;)
  • Bubbis10

Dåå har vi en köttbulle på 2 tandpetare å en barbamamma på tråden, haha ngt mer?

• Bubbis10

Malinski79-
    WOW där snackar vi gravidmage, shit asså-jättefin ju :)

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-01 21:11:19 följande:
    TACK gumman....Jag känner mig ENORM,å det fick jag ju bekräftat hos BM sist oxå hade ju SF 33 i v. 30+0 vilket är över den övrekurvan Men har ju några extrakilon sen innan,så det va inget konstigt!

Hade högt SF mått med dottern oxå men hon va ändå "bara" 47cm å vägde 2920g så jag HOPPAS även denna gång få en relativt liten tjej trots allt
    haha ok, jisses där ser man :) ja min dotter va åxå liten å spä, va 49 cm lång å vägde 2725 g bara, en liten tjej va det..men denna blir nog större tror jag ..
  • Bubbis10

Funderar starkt på att gå in på apoteket å fråga efter ett tillförlitligt graviditetstest, å säja-ja man kan ju inte vara allt för säker,vill ju inte ha några missförstånd å klappa sig på magen, hahahahahaah
    det hade vart ngt Glad

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-01 22:56:23 följande:
    Jätte FINA magar. Ska ta bild på min oxå snart igen, men jag har inte pallat.Min flicka var 49 cm lång å vägde 3496g.

Har kommit på hur jag ska ha mina sevetter nu på dopet: vikta som båtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ska man ha marinblå eller ljusblå löpare till vit duk?
    åh va fint gumman, asså jag pratade med morsan idag om just dopet, hon tyckte det var överdrivet med gäster å sa-men kan du inte bara bjuda de närmsta? så blir det inte så dyrt heller?
    hahaha jag svarade-men det e dom närmsta, å då räknar jag mina vänner , tror det blev 18 st.
    å sen e det ju jag sj som betalar så vadå!
    Ska ha lokal, å det blir prins tema...hihi små prins kronor ska synas osv...:) blått såklart..hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-01 23:09:49 följande:
    Ljusblå marsipantårta? Prinskorvar, kungakronor som servetthållare? Rödamattan utrullad framför presentbordet?
    hahahaha prinskorvar, ja det hade vart ngt...haha vi ska ha smörgåstårta bla...men visst blir det lite kungligt, haha du e la för rolig :)
    knyzzel skrev 2010-07-01 23:12:32 följande:
    Vi ska skicka ut 22 inbjudningskort å några familjer är upp emot 7 pers/familj..... Totalt (om alla kommer ink. vi själva) 47 pers.
    haha jo vi blir ju fler än 18 st här, men jag står ju för allt ensam så jag får sålla lite, skulle mitt x vara med å hans å mina ihop så hade vi hamnat på 50-65 pers....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-01 23:33:26 följande:
    Ja, vist var d roligt... Prinskorvar! Ska ditt (X) vara med på dopet med sin räliga släckt, men inte pröjsa?!
    *skratt* jag vill inte ha med varken han eller hans sk fam, urk...men jag menar OM dom skulle vart med så hade det ju blivit fler. Men nej jag vill inte veta av honom. han har en uppenbar sjuk relation till sin syster så dom får hålla sig till varandra å mig utanför.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10