Vi fortsätter, Bf aug 10
Haha ja pregga sötnos jag vette fan vad man har o inte. E bara rädd o ha sex nu ska du veta.
Jag hoppas ju att det inte är något allvarligt eller så bara utan "bara" något som går att bota snabt kvickt o lätt.
Jo men man är la blind för att se att det finns OM med i bilden men sånt vill man inte se
men om jag ber en bm då på måndagen den 12:e nu omm en koll gör dom det direkt tro eller får man vänta?
men tas inte tester om könssjukdommar hos sin bm då man blivit gravid där?
Klamydia kan svida å vara mkt irriterat,men du ska ju inte ens behöva ha det i tanken ens. Du har din man å ska ha barn...klart man inte vill se saker som för andra kan vara uppenbart...å jag hoppas ju innerligt för din skull att det inte e ngt sånt, men då du har symtom åxå så..finns ju chansen för det..
Du ska be att dom tar prov med en gng hos ddin Bm å nej dom väntar inte, för du kommer behöva ab. det tas inte prover om sjukdomar obligatoriskt längre, det gjorde man när jag väntade dottern men inte nu å jag bad dom kolla själv, jag hade inget men dom kollade samma dag som jag var där å bad dom.
Hej mina Goingar!