Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-07-02 22:30:53 följande:
    Fan va äkligt...... Varför inte tvätta sig bara? Men vad skönt att du har fått handlat lite till prinsen. Alltid kul att komma hem å packa upp sina fynd i alla fall... hahahahaha
    Ja, stenar, snäckor å lite annat smått å gott som kan bli fint på bordet.

ja det var vidrigt, asså seriöst jag har aldrig vart med om ngt liknande..jo det e kul å shoppa loss, hihi men nästa fre tar jag allt som e kvar på en gng :)

hihi har börjar fundera lite på just prins temat, å det blir nog riktigt bra...men jag vill ha servetter med kronor på...hm, var hittar man det?

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 22:43:58 följande:
    Fan va fetttttttttttttttttttttt. Sådana måste du ju ha hahahahaha
    hahaah eller hur, jag beställde just rätt många servetter där,de blåa med babyfötter å nalle å guld text på som det står-välkommen till världen, å alla hans namn :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 22:37:35 följande:
    Kan du inte ta vanliga ljusblåa servetter å sätta servettringar (guldfärgade) formade som kroner runt. Man kan ju köpa gulpapper å göra själv om man vill?!
    hihi skulle man kunna göra, men jag beställde , haha å ska ha blå duk med typ glitter stjärnor runt om uppepå duken osv....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:09:20 följande:
    Låter fint... jag har hittat hur jag ska ha mina vit servetter. Ska se om jag kan få till en bild
    hihi va kul :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:13:01 följande:
    Ja, nu får vi se om d gå. tänk dej bestiken inutti å ett litegrövre snöre med pärlor å snäckor runt.

Det blir......JÄTTEFINT!
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:21:23 följande:
    Ja, jag tror oxå d... Vi måste ju lägga upp lite bilder i våra gallerier snart oxå. Jag har hittat istärningar med snäckor igår... Kan ju vara festligt i välkomstdrinken....
    haha det blir riktigt snizigt, känns lite som att planera ett helt bröllop för tusan, hahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:29:29 följande:
    Ja, blir man inte gift så ska jag ialla fall inte gå miste om festen hahahahaha
    hahahaha eller hur :)
    ja jag måste börja planera dopet då jag mest antagligen får stå för allt själv..:)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:33:29 följande:
    Vio står ju båda för d, men jag bara ÄLSKAR att ha bjudningar å planera osv.
    jo men det e ju jätte skoj, jag hade ju ett fint dop till lillan men då var jag 20 år gammal, haha inte såå mkt planering då..men men det var jättefint :) dock så blir det lite mer planerat nu, hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 23:45:12 följande:
    Ja, dopfesten blir nästan som bröllopet som man aldrig fick hahahaha. Sitter å planerar inköpen på Ikea på söndag, man vill ju veta vad d kalaset kommer kosta hahahaha Ja, maken vill veta...
    haha jaså? vill han det, *asg* det e bara atrt öppna plånboken...hahahah vad ska köpas på ikea då? såg en så jättesöt mammutsäng ida där på fyndet, för ca 650 kr..å så har jag redan köpt en säng....haha men den e åxå fin :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10