Vi fortsätter, Bf aug 10
Måste nog städa lite, det som jag orkar iaf, imorgon kommer min far på besök över helgen, jag har inte träffat han på 5 år tror jag..

har ingen foglossning,ingen halsbränna,inga uppstötningar, inget ont...guu va skönt inser jag nu när jag läser vad ni andra har, hua...dock så små hugg det lite i muttan igår, men inget ida :)
Jo men visst e det så,jag har ju min oro som hänger sig kvar...fast den e bättre såklart :)
men jag tror ju helt klart som du att det släpper när vi har våra små i famnen å pussa på..hihi myssss
att inte ha stöd fr sin man kan nog vara lite individuellt vad man känner inför det, i början var jag ju ledsen med men insåg att jag har det så sjukt mkt bättre utan han :)
Sweetlily å den kära leken
det säjer väl sig själv att det e skönt att vara 2 st, det brukar ju vara en förutsättning för de flesta när man skaffar barn, nu bryr ju inte jag mig ett dugg om att ni braverar hur underbart det är att ha sin man hos sig då jag klarar mig alldeles utmärkt utan.
MEN jag ser inte hur det skulle hjälpa nallepuhmamma att se er skriva sådant när hon e mitt uppe i en sådan situation? Det får ni gärna förklara för jag ser det inte??
det finns ngt som kallas för finkänslig!
Å jag tror inte att jag e ensam om att reagera på detta nu! även om det ofta e jag som öppnar min å säjer ngt om det.

detta är så vitt jag vet en tråd för ALLA gravida som har BF i augusti 2010.
Det är inte en tråd för ensamma gravida som har BF i augusti 2010.
Jag kände inte det som att den kära leken och sweetlilly försökte på något sätt vara elak mot någon annan genom att skriva att dem var glada för vad dem har.
det är väl klart man är glad om man har det bra, lika väl som man är ledsen om man har det dåligt?
varför får man inte skriva om båda sidorna?