Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-07-02 07:22:28 följande:
    Hej tjejjer vart vaken sen 5 imorse!
    Svårt att somna om riktigt nu men det är nog mamma hormoner =)
    Godmorrn, jaa samma här gumman..vaknade 05.20 av ngn konstig anl å var pigg trots att jag la mig sent...suck..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 09:26:39 följande:
    Själv så tog man sov morron till 7:45 när dottern väkte en... hmmm blev sent här inne igårkväll/natt med Pregga hahahahaha Ska tydligen bli 30c varmt i dag, men än har d ju inte hänt... Tänkte ju gå å bada me dottern, me d får kanke vänta till i eftermiddag?!
    hahaha jo vi sitter ju uppe rätt sent du å jag, haha två nattugglor..får mig å tänka på en serie som gick på 90 talet-
    En röst i natten...hahahaha mys å bada med lillan ju,hoppas ni får kul..
    asså jag fattar inte varför jag vaknar 05.20 på morrn å inte kan somna om....? irriterande ju..
    Malten skrev 2010-07-02 09:27:29 följande:
    jag jobbar på kollo nu sen några veckor och har inte tid att kika in här lika ofta. Jo det är alltid nåt att kommentera om magen, men samtidigt har jag även fått flera kommentarer att jag är "fint gravid" och att jag ser ut som vanligt i övrigt i kroppen, att det bara är magen som är stor. Själv känner jag mig som en stor koloss hela jag. Nu ska jag ner till havet och ta ett dopp innan jag börjar jobba igen. Går förresten in i v33 idag =) 
    Grattis till ny vecka :)

Sen vad det gäller hur stl på magen är så e ju inte det egenteligen det viktiga utan att våra små bebbar mår bra, hihi hoppas du får en trevlig dag :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 10:27:17 följande:
    Ja, eller filmen sleepless in Seatel (eller hur d stavas).

Har tvättat ALLA dem ny inköpta babykläderna nu! Men maskinen ville inte torka den som dem skulle så jag har fått hänga upp allt i lägenheten. Har även tvättat mina arbetskläder nu så lagt dem i en svart sopsäck. Tänkte skicka ner dem i förådet så att jag slipper se dem å så får vi ju lite mer plats här hemma
    haha aa å du å jag har la huvudrollen där :) *asg*  jag e med klar å har tvättat allt till lilleman, men ska hämta en ny liten pyams på lindex idag, hihi å sen ska ju med tvättas.. men va skönt å lägga undan arbetskläderna :) wooohooo
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 10:33:10 följande:
    Årets höjd punkt (förutom lillebror då förstås). Vi har "nog bestämt oss för namn nu. Håll i dej!

Devin Lennox (pappas efternamn)
    haha såklart :) Oj, det var ett fint å annorlunda namn :) men silas då??
    carohl skrev 2010-07-02 10:33:58 följande:
    Haha tack! Skrattande

God morgon tjejer!

Detta är irriterande så in i bomben... Jag kommer verkligen inte in på mitt konto på familjeliv utan jag får begära nytt lösen 1-2 ggr innan jag har chansen att komma in. Min inloggningsknapp lyser grön dock precis som att jag är inne. Aja jag är inne nu iaf! Skrattande
    Idag är jag ledig och solen skiner! Jag ska sätta mig ute lite senare för att brodera till lillans täcke
    hahaah gomorrn gumman å inte för att glömma ett mkt viktigt samtal till en oerhört viktig person....hm...tycker jag hör tel här...hahahahaa
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 10:43:15 följande:
    Tack.
    Ja, d e ju lite lagon vanligt å svårt att rimma på.
    Pregga skrev 2010-07-02 10:39:45 följande:
    haha såklart :) Oj, det var ett fint å annorlunda namn :) men silas då??

hahaah gomorrn gumman å inte för att glömma ett mkt viktigt samtal till en oerhört viktig person....hm...tycker jag hör tel här...hahahahaa
    Tack.
    Jag har blivit totalt ner röstad på d namnet, men om vi får en son till i famtiden så ska han heta Silas. Pronto!
    ok, haha men det e jättefint gumman :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 11:07:54 följande:
    Tack så mycket. Jag blir jätte glad.
    carohl skrev 2010-07-02 10:59:37 följande:
    NU ska jag ta tag i dagen!

Ha det bra tjejer!
    Kram
    Låter vettigt. själv så lagar jag mat. Maken e å lyfter lite skrot

så lite, men jag gillar det :)

haha mitt x har en polare å hans polare heter....håll i dig DAMIEN!!! å han ser ond ut med, haha hemskt!

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-02 11:29:40 följande:
    D e oxå ett fint namn men lite väl ondskefullt kanske?! hahahaha
    Fint namn?? det e fruktansvärt!! hahahaha
    hm, vad ska man hitta på ida då...e ju trött som ett as med när man vaknade typ mitt i natten PIGG!
  • Bubbis10

så då var det bestämt, det blir ikea idag :) shoppa lite till prinsen, frotte skydd mm...ngt annat tips som man kan köpa där en dag som denna?

• Bubbis10

Nu e jag hemma!!

ALDRIG MER IKEA!! VISST JAG GILLAR Å SHOPPA LOSS MEN ASSÅ MINA FÖTTER E SÅÅ SVULLNA NU, GÖR INTE DIREKT ONT, MEN MAN E JU SKITTRÖTT, ALLT FOL Å SNUSK-VAR ETT SNUSK PÅ BUSSEN SOM SATTE SIG FRAMFÖR MIG Å MAMMA, JAG LOVAR JAG BARA UTBRAST-MEN FY FAAN, FLYTTA DIG MORSAN..MÅSTE LÄNGRE BAK I BUSSEN. MEN KAN NI FATTA ODÖREN SPRED SIG I HELA BUSSEN......

OJ, CAPS PÅ  asså jag började typ ulka mig, det va det värsta jag vart med om.

• Bubbis10

fick present nu av min dotter när jag kom hem, hon å kompisen hade vart å handlat....
    en sten där det e inristat-världens bästa mamma på
    å en sten till lillbrorsan som det står-välkommen till världen på :) min goa gullunge asså :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10