elinnnnn skrev 2010-07-10 21:27:06 följande:
åh ja piggelin... det ska jag nog köpa mig en imorrn!
fast vi har glass i frysen, lakritspuck, men jag är inte sugen på såna. visst jag gillar dem men jag älskar inte dem.
jag älskar piggelin och såna glasspinnar, päron med mörk choklad överdrag. :D
ja den e supergod, å den får fart på lillman varje gng, även om det bara e en knuff eller 2 så..haha sista utvägen typ...åh, jag älskar lakritspuck ju:) mums....
carohl skrev 2010-07-10 21:29:39 följande:
Haha jo det ser skitfånigt ut, Michelle och min sambo ville veta för ett tag sen om jag fortfarande kan gå ner i spagat. Jag provade efter mycket tjat och ja jag kan gå ner. Men som sagt det är mina leder som är som de är...
elinnnnn skrev 2010-07-10 21:25:08 följande:
nej nej jag säger INTE att det är så, det var ju mer utav en fråga om det är gener som bestämmer när bebisen kommer och isåfall vems gener, mammans eller barnets`? är det barnets så innebär ju det att pappans gener också spelar in. men som sagt var det inget påstående bara en frågan :D
åh det låter härligt att ha spenderat hela dagen på stranden, badade du? använde du nu bikini eller hur gjorde du ;)
imorgon ska vi åka ut en runda och köpa mat på vägen sen köra vidare och sätta oss nånstans och äta. det är så himlans varmt hemma.
Ja du vet väl mitt dilemma jag haft om stranden och att ta av mig, men det var knappt nå folk där vi låg så jag hade på mig bikini. Det fungerade bra. Jag doppade mig till låren, vattnet var iskallt! Haha men det var skönt...
hahahaha vilken syn det måste ha vart asså...;)
elinnnnn skrev 2010-07-10 21:30:27 följande:
ja det lär det bli :) hoppas bara det är fint väder imorrn också =)
längtar dock tills maken kommer så vi kan ha lite mys vi också. grilla massa och bada och sånt myspys =)
Förstår att du saknar han nu..så kände jag i början med mitt x med..trodde jag skulle brista i bitar...nu e det ju skillnad på situation såklart men känslor e ju d-samma...men nu har jag vant mig,men man e ju så inställd på att bli ensam med . skillnad e ju att vänta på ngn som man vet kommer, hihi va härligt med grill å bad osv..
Får jag fråga-är din man muslim? jag sitter i en tråd om en svensk tjej som har blivit friad till av en muslim, å man hör en hel del å undrar vad som e sant egenteligen...