Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

kan bara älska piggelin glass, hihi gör susen varje gng :)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-10 21:19:23 följande:
    Tjejer!
    Jag har inte läst bakåt, kom hem för en liten stund sen. Jag har varit på stranden hela dagen och skönt har det varit...

Elinnnn: Vad säger du? Spelar mannens gener in en roll när bebisen kommer? Haha därför kanske hon vill komma ut tidigare? Jag hoppas att jag får som sagt ha henne inne några veckor till..

Pregga: Jag har ju som jag berättat tidigare överböjliga leder, vet ej om det är därför men jag kan raka mig. Jag ser ju självklart inte vad jag gör men jag renrakar mig varann dag. Jag lägger upp benet på badkarskanten och sen är det bara att köra Skrattande
    Men gumman, jag frågade ju på spec mvc om pappans gener hade betydelse för det å dom sa absolut inte :) bebis kommer när den e mogen :)

jo du e ju överrörlig, å jag kan inte påstå att jag e det nu, hahaha men jag måste ta fram lien nu asså...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:25:08 följande:
    imorgon ska vi åka ut en runda och köpa mat på vägen sen köra vidare och sätta oss nånstans och äta. det är så himlans varmt hemma.
    Det lät riktigt mys ju....hm...hihi
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:27:06 följande:
    åh ja piggelin... det ska jag nog köpa mig en imorrn!
    fast vi har glass i frysen, lakritspuck, men jag är inte sugen på såna. visst jag gillar dem men jag älskar inte dem.
    jag älskar piggelin och såna glasspinnar, päron med mörk choklad överdrag. :D
    ja den e supergod, å den får fart på lillman varje gng, även om det bara e en knuff eller 2 så..haha sista utvägen typ...åh, jag älskar lakritspuck ju:) mums....
    carohl skrev 2010-07-10 21:29:39 följande:
    Haha jo det ser skitfånigt ut, Michelle och min sambo ville veta för ett tag sen om jag fortfarande kan gå ner i spagat. Jag provade efter mycket tjat och ja jag kan gå ner. Men som sagt det är mina leder som är som de är...
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:25:08 följande:
    nej nej jag säger INTE att det är så, det var ju mer utav en fråga om det är gener som bestämmer när bebisen kommer och isåfall vems gener, mammans eller barnets`? är det barnets så innebär ju det att pappans gener också spelar in. men som sagt var det inget påstående bara en frågan :D

åh det låter härligt att ha spenderat hela dagen på stranden, badade du? använde du nu bikini eller hur gjorde du ;)

imorgon ska vi åka ut en runda och köpa mat på vägen sen köra vidare och sätta oss nånstans och äta. det är så himlans varmt hemma.
    Ja du vet väl mitt dilemma jag haft om stranden och att ta av mig, men det var knappt nå folk där vi låg så jag hade på mig bikini. Det fungerade bra. Jag doppade mig till låren, vattnet var iskallt! Haha men det var skönt...
    hahahaha vilken syn det måste ha vart asså...;)
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:30:27 följande:
    ja det lär det bli :) hoppas bara det är fint väder imorrn också =)
    längtar dock tills maken kommer så vi kan ha lite mys vi också. grilla massa och bada och sånt myspys =)
    Förstår att du saknar han nu..så kände jag i början med mitt x med..trodde jag skulle brista i bitar...nu e det ju skillnad på situation såklart men känslor e ju d-samma...men nu har jag vant mig,men man e ju så inställd på att bli ensam med . skillnad e ju att vänta på ngn som man vet kommer, hihi va härligt med grill å bad osv..
    Får jag fråga-är din man muslim? jag sitter i en tråd om en svensk tjej som har blivit friad till av en muslim, å man hör en hel del å undrar vad som e sant egenteligen...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:40:51 följande:
    ja det är svårt när man bor ihop med någon, eller brukar träffa någon dagligen och sen helt plötsligt ändras allting... men ja som sagt inte så lång tid kvar nu :D
    jo han är muslim. det är så mycket som snackas om muslimer men man får inte glömma att varje muslim är en individ och är alltså inte likadan som en annan
    Mkt bra svarat, det ska jag bära med mig :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-10 21:47:06 följande:

Herregud! Elinnnn, Pregga! Vi är snart i mål! Vi har snart våra bebisar här, otroligt!

Vet ni att när jag var på förlossningen så såg jag en nyförlöst flicka, hon var så fin och såg så fridfull... Underbart, nu längtar man ännu mera!

wooohooooo, nu e det snart dags för slutspurten, haha UNDERBART JU :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-10 21:55:35 följande:
    det hoppas jag :) det glädjer mig. det är viktigt att komma ihåg det att alla är vi individer oavsett vart vi kommer ifrån och vad vi tror på. ingen av oss är den andre lik.
    Skulle nästan skickat in den meningen i den tråden, haha asså jag har ju levt med en muslim själv,men det var sååå längesen. å alla e  som du säjer, olika individer oavsett tro,kultur osv. Aså hennes kille hade friat å hon undrade om det fanns några regler hon skulle känna till..typ..

NU känner jag lilleman :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-10 22:01:57 följande:
    Vad är det för fel på karln!! Rädd att jag ska gå sönder eller ngt!!

FAAN i HELVE.... krama mig håll om mig men han e så rädd=(
    Ska straffa han så inne H efter graviditeten hhahahahaha
    va?? vad menar du nu???
    elinnnnn skrev 2010-07-10 22:03:29 följande:
    haha häftigt ;)
    kramar tillbaks och godnatt sov sött.
    ska också snart logga ut, börjar ju bli lite för många gäspningar per minut nu ;)
    Pregga skrev 2010-07-10 21:57:31 följande:
    Skulle nästan skickat in den meningen i den tråden, haha asså jag har ju levt med en muslim själv,men det var sååå längesen. å alla e  som du säjer, olika individer oavsett tro,kultur osv. Aså hennes kille hade friat å hon undrade om det fanns några regler hon skulle känna till..typ..

NU känner jag lilleman :)
    jo det kan du ju göra ;)
    men viktigast för henne är att veta hur hennes ev blivande man är. prata igenom allt innan hon bestämmer sig för vad hon ska svara.
    särskilt ang barnuppfostran om dem planerar att skaffa barn.. fast egentligen är det likadant för alla tycker jag, alla par alltså. man bör veta vart man har varann INNAN man förlovar sig osv eller framför allt skaffar barn
    Jo jag håller med, man ska väl ha en hyffsat bra koll på sin partner hur den e som pers innan man gifter sig oavsett. Men jag måste säja det att efvter att jag blev gravid så blev mitt x som förbytt!!
  • Bubbis10

Å mitt i allt så hamnade jag i en tråd om analsex, wtf?!

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-10 22:19:21 följande:
    jo men då är det bara till å dra :P
    nä men jag menar om man diskuterat igenom alla eller iallafall dem flesta aspekter i livet INNAN man gör förhållandet seriöst så kan man iallafall falla tillbaka på det sen om det skulle bli så att partner inte alls beter sig som han skulle.
    man får liksom bestämma med sig själv också att okej vi har diskuterat allt nu och vi är överens om hur vi ska göra om det eller det händer ska vi göra så och så, och sen om man får en annan reaktion från sin partner att man då vet vad man ska göra.
    så slipper man allt velande.
    hoppas det går bra för den tjejen du menade.

nu ska jag logga ut och försöka hitta något sevärt på tv. dock verkar det inte finns så mycket :(
    jo jag hoppas ju med att det ska gå bra för henne, känner inte henne så utan har läst hennes tråd här inne bara....
    elinnnnn skrev 2010-07-10 22:20:42 följande:
    godnatt pregga och godnatt till er som gömmer er härinne på tråden ;)
    Godnatt gumman, hihi sov så gott .kram
    sofie och laura skrev 2010-07-10 22:23:24 följande:
    Han e lite skraj att mosa bebisen hjan håller om mig som ett ägg ahhahahha så rädd att jag skall gå sönder hihihi
    haha detta verkar ju rätt vanligt bland män asså....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10