Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-07-10 22:41:54 följande:
    Snart är det nedräkning! Känns helt underbart!!!!

Här kan man inte vara ute eller inne. Så himla varmt. Kan det inte komma en liten regnskvätt eller ngt??!!
    Fötterna gör ju så ont!!!

ja men visst e det såå härligt, jisses som jag äter ida då...hm, har ju inte haft en ätardag på ett bra tag,men idag small det på..

jaa fötterna e bra svullna aså..hua,men det e det värt..Glad

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-10 23:27:40 följande:
    Åkte nallephu mamma in till förlossningen eller var d någon annan
    Jo men hon skulle väl in va??

Nu hickar prinsen här igen, hihi asså såg du dumhuvvet i den andra tråden?
    carohl skrev 2010-07-10 23:41:58 följande:
    Hello brudar en snabbis igen! Glad

Såg att någon nämnde svullna fötter. Jag har ju varit skonad från det hahahahaha men inte längre. Mina små nätta fötter ser ut som nå annat än fötter och mina vader äh dra åt helskotta vad fula och tjocka de är! Det är väl bara att vänja sig antar jag då man har ändå några veckor kvar att gå. Jag ska vara glad att de inte gör ont... inte än iaf.
    hahaha välkommen till klubben, *asg* mitt började ju i samma vecka som dig :)
    Min lille hickar nu å när jag bad natta känna så sa hon....njäe jag vill inte, det känns lite obehagligt...hahaha lilla snuttan då..
  • Bubbis10

Hon kom ut i köket å sa, mamma jag älskar min lillebror men tycker bara det känns konstigt hur din mage rör sig, hahaha så söt asså, min sockerduva :)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-10 23:46:38 följande:
    Haha stackars lilla vän då...
    Vi ska titta klart på filmen som vi somnade till igår.
    Imorgon är det bara att ta nya tag, vi ska nämnligen ut till stranden igen, haha det är helt wild and crazy för att vara jag nu...
    haha jo hon e för söt asså...
    ok, vad e det för film? ska snart krypa ner å sova....var såå skönt att ta det lungt idag,blir nog ullared på tis :)
    haha hela du e wild&crazy...inget nytt under solen där :)
  • Bubbis10

Nu en jättepinsam fråga men jag blev helt paff...då jag inte rakat mig på länge så har jag ju inte heller använt ngn spegel nertill, iallafall...jag tog mig en titt nu för att se eländet typ, haha å jag e ju jättesvullen över muttan samt blygbenet?
    Typ bullf***a ? muttan e ju helt svullen, detta kommer jag inte ihåg fr lillan...

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-11 09:03:01 följande:
    Pregga: Jo jag såg idiot kommentaren i andra tråden!
    Jag som alltid nojjat även för det!
    Jag sover ju inte när jag har bebisar sitter som en hök över säng kanten ochbyter skift med mannen!
    Herrejisses... det var ju typ
    - ja men sen kommer du oroa dig för detta, njut under graviditen KRAMEN
    WTF ÄHHHHH

Skrattade inatt av ditt sms
    Min murra har oxo svullnat man kan fan greppa tagi den som en kött bit liknar en liten penis på sidan ahhahahhahahhahahaahha skrattar så ag håller på att kikna ååååå herre vad roligt jag har !
    Nä ingen penis här inte
    Jo men det va så sjukt onödigt att skriva ngt sådant till ngn som redan uppenbart e orolig!
    Ska man börja tänka på sånt med nu, näe det tänker jag inte tillåta mig själv att göra. Räcker att jag nojjat sönder mig i denna grav.

haha guu va gött å höra att jag inte e den enda som svullnat upp, japp här kan man greppa tag med, hahahaah snyggt vettu...NOT!
    carohl skrev 2010-07-11 09:38:17 följande:
    Gumman jag tror att alla blir lite "bullig" där nere i slutet av graviditeten. Jag har blivit det nu och jag minns det i slutet med Michelle också. Trycket blir väl så, men man blir som vanligt sen igen.

Just det! Vi tittade på Iron man 2 men jag somnade så fort filmen startade hahahahaha....
    Ok, ja jag minns inte det med lillan alls å fick mig en chock igårkväll....men som du säjer, det e ju ett jäkla tryck....haha men du somnar ju alltid till filmerna, hahaha

Nallepuhmamma

ojoj, lilla gumman det där låter inget vidare alls, önskar jag kunde göra ngt för att underlätta för dig..men du, vi finns ju alla här inne för dig om du behöver prata å ngn som lyssnar, du e ju en av oss :)
    Hoppas du ska må bättre snart för det låter inget vidare alls..har du bälte?
    Bamsekram
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-07-11 10:29:55 följande:
    Puha, redan 30 grader, jag svettas!

Blir nog en kanonsöndag! Ang. svullnad mellan benen så har jag haft det sen v.12..
    men det är pga trycket nedåt..

Gjorde ett sista försök att raka mig mellan benen häromdagen, ja..lite på måfå väl..såg roligt ut
    när jag tittade i spegeln sen, har gett upp det nu
    hahahaha vilken syn, lite toffsar här å där...det kommer la bli så som med mig med, jag fick lägga ner hyveln igår efter chocken av att se min ....ja ngt som påminde om en förgången mutta...hahahaha

här regnar det för fullt....
    elinnnnn skrev 2010-07-11 10:48:50 följande:

Godmorgon alla stackars preggosar!

Hur lider ni i värmen? :P

Nallepuhmamma: usch vilken situation du är i.. lider med dig. får hoppas på att bebisen kommer tidigare då...

Nu har jag ju glömt bort vad alla skrivit :S hm....

Carohl: usch jobbigt att känna sig krasslig OCKSÅ, som om allt relaterat till graviditeten inte vore tillräckligt ;)

vi ska också åka hemifrån snart, redan 30 grader ute :O och ännu varmare inomhus ju. Gud vad jag saknar våran luftkonditionering "hemma" i saudi....

tur ändå att bebisarna slipper vara ute nu, tänk å gå runt och bära på en svettig gnällig bebis också i denna hettan.. eller ligga och amma i flera timmar i denna hettan! usch nej, bebisen får stanna i magen ett tag till :D

Hoppas ni får en jättetrevlig dag gumman, va sjutton har alla sol utan vi i Gbg?
  • Bubbis10

Sista 2 dagarna så har tröttheten varit slående, jag e skittrött...sover till ca 11 å e fortfarande trött, å kan ju inte andas...undrar om det e kroppen som förbereder sig...

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-07-11 13:09:20 följande:
    Sista 2 dagarna så har tröttheten varit slående, jag e skittrött...sover till ca 11 å e fortfarande trött, å kan ju inte andas...undrar om det e kroppen som förbereder sig...
    Ingen annan ???

shit va dött det var här inne då...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-11 18:58:08 följande:
    Jag har messat och berättat för Pregga och jag har berättat på facebook men jag ska även berätta för er här på tråden. Jag och min sambo var på stranden tidigare idag. Det kom en höggravid kvinna i 35-årsålder med sin man och satte sig snett mittemot oss. Vad gör hon? Jo hon tar fram en Norrlandsguld och bara halsar! En 3,5:a. Alltså jag blev så jä**a chockad och förbannad att jag fann inte ord. Jag sa högt åt min sambo: Kolla fasiken hur fan kan man dricka när man är höggravid? Hon dricker ju en ÖL!
    Det sjuka att hon måste ha hört mig men hon struntade i det, hon tog fram mera sen. Hennes man drack endast fanta... Så sjukt!
    ja asså som sagt, jag hade haft svårt för å hålla mig å trycka ner ölburken i halsen på henne!!!
    å sen hennes sk man åxå som inte säjer ngt-toffel!
    kan man inte avstå att skda sitt ofödda barn så kanske man ska avstå från att skaffa, asså sånt gör mig förbannad!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10