sofie och laura skrev 2010-07-11 09:03:01 följande:
Pregga: Jo jag såg idiot kommentaren i andra tråden!
Jag som alltid nojjat även för det!
Jag sover ju inte när jag har bebisar sitter som en hök över säng kanten ochbyter skift med mannen!
Herrejisses... det var ju typ
- ja men sen kommer du oroa dig för detta, njut under graviditen KRAMEN
WTF ÄHHHHH
Skrattade inatt av ditt sms
Min murra har oxo svullnat man kan fan greppa tagi den som en kött bit liknar en liten penis på sidan ahhahahhahahhahahaahha skrattar så ag håller på att kikna ååååå herre vad roligt jag har !
Nä ingen penis här inte
Jo men det va så sjukt onödigt att skriva ngt sådant till ngn som redan uppenbart e orolig!
Ska man börja tänka på sånt med nu, näe det tänker jag inte tillåta mig själv att göra. Räcker att jag nojjat sönder mig i denna grav.
haha guu va gött å höra att jag inte e den enda som svullnat upp, japp här kan man greppa tag med, hahahaah snyggt vettu...NOT!
carohl skrev 2010-07-11 09:38:17 följande:
Gumman jag tror att alla blir lite "bullig" där nere i slutet av graviditeten. Jag har blivit det nu och jag minns det i slutet med Michelle också. Trycket blir väl så, men man blir som vanligt sen igen.
Just det! Vi tittade på Iron man 2 men jag somnade så fort filmen startade hahahahaha....
Ok, ja jag minns inte det med lillan alls å fick mig en chock igårkväll....men som du säjer, det e ju ett jäkla tryck....haha men du somnar ju alltid till filmerna, hahaha
Nallepuhmamma
ojoj, lilla gumman det där låter inget vidare alls, önskar jag kunde göra ngt för att underlätta för dig..men du, vi finns ju alla här inne för dig om du behöver prata å ngn som lyssnar, du e ju en av oss :)
Hoppas du ska må bättre snart för det låter inget vidare alls..har du bälte?
Bamsekram