Catsa skrev 2010-07-12 00:31:24 följande:
Okej, då förstår jag. Klart man kan bli orolig, det är väl ändå ganska normalt. :)
Jag har också haft en känsla av att det skulle bli tidigare än beräknat här också, men jag hoppas på att det inte blir så.
Känner dock igen svullnaden och tröttheten, verkligen skönt att man inte är ensam om det. :)
Jo det e normalt att vara orolig,men jag har nog tyvärr vart extrem....
asså om han kommer 1-2 veckor tidigare så gör det ju inget,men inte mer. va skönt att det e fler av oss som känner av samma symtom, har ju glömmt allt med lillan,men hon kom ju 8 dagar tidigt;)
knyzzel skrev 2010-07-12 00:36:46 följande:
Samma här! Vi har budgetblöjor på dagis, men hon e inte där så många timmar. Vi har provat pampers å huggins, men d va 8inget för oss. Hon tyckte inte om huggins å fick skav av dem å pampers höll inte tätt på natten, så libero ruls här hemma hahahaha
Ja, d e underbart, då känner man att man lever. Jag får även lätt trängningar på urinröret, vilket inte e så jätte skönt heller kan jag säga. Nått i stil med UVI-smärta när man kissar.
ja jag gillar inte pampers,min dotter fick åxå utslag av dom. så nej nej LIBERO=RULES! haha
trägningar vid urinröret? men e du säker på att det inte e uvi?