elinnnnn skrev 2010-07-11 20:55:04 följande:
haha
ja mina 3 andra barn som har samma pappa, nummer 1 och 3 är båda mörk brunhåriga och har mörka ögon. men nummer 2 är ljusbrunhårig och rättså ljus i hyn och har kastanjebruna ögon (han hade gröna ögon tills han var ca 2 år).
Pappan till detta barn var typ svart när han föddes och hans mammas syskon och föräldrar frågade om det verkligen var rätt barn hahahaha. och ja han är krullhårig också...
så spännande eftersom jag är väldigt ljus, har spikrakt hår och gröna ögon =)
ang bebisen i magen, alltså magen är ju varm när jag är varm och om jag sover utan täcke och har fläkten på så blir hela magen kallare än vad resten av kroppen blir så nog tror jag dem påverkas av det. men förhoppningsvis inte så mycket så att dem får värmeslag eller fryser om det blir kallt om magen =)
haha ja det kan ju slå såå olika asså, en väninna till mig e kroat, mörk med bruna ögon, hennes x är halv svensk/gambian-deras dotter? Riktigt blond med stora lockar å ljusblåa ögon, haha jag frågade henne åxå om hon var säker på pappan :) hahaha
ja det ska bli så kul å se asså...denna blandning. hihi
haha kanske dom känner av tempraturskillnad, men jag tror inte det påverkar dom ngt spiciellt,kan jag inte tänka mig iallafall...tänk kvinnor i tropiska länder där det e stekhett....
elinnnnn skrev 2010-07-11 20:58:17 följande:
naw gulligt =) men det var som innan jag reste från saudi då brukade maken prata med magen och bebisen satte igång och sparka till varje gång han sa något hahaha, roligt att få respons =)
usch ja, sitta i bilen en längre stund vill jag inte göra... ullared alltså.. min syster var där förra veckan jag skulle egentligen följa med, men som sagt sitta i bilen i flera timmar och sen gå rundor därinne kändes helt uteslutet. även om det inte var sååå varmt förra veckan som det är nu, men jag får ont i fogarna av att sitta i bilen för länge.
Jo hon e såå lycklig över att änteligen få syskon, hah som hon gullar med magen, det e godmorgon varje dag samt godnatt, igår typ kramade hon om den å sa---åååå jag älskar dig,kom ut snart..men inte föööör snart då. hahaha men visst e det kul när dom får respons, haha men efter att han sparkade till henne på läppen å hon ser hur ngt dras med hela sidan så tycker hon det e liite obehagligt med, hahahaha
näe jag känner med så, dom vill ju såklart gå i timmar å jag känner inte att jag orkar det nu å sen har det vart vel fram å tillbax 3 gng nu om vilken dag å då tyappar man lusten helt.
nu har jag allt till lilleman så det känns inte lika viktigt längre...jag får ju inte ont o fogarna, konstigt nog..men skönt såklart, MEN fötterna...hua..