knyzzel skrev 2010-07-08 22:48:58 följande:
Tack nu e jag lite lugnare hahahaha
Jo, d blir intressant minst sagt. Hon ska inte vara på dagis på 2 veckor efter att lillebror har kommit så att vi hittar våra rutiner här hemma först.
Hur ska du visa upp er lilla dyrgrip... Dropp in en dag eller några personer under några dagar? Jag vet inte. Skönt att få d överstökat, men d blir kanske för mycket för Thyra å vovvarna?!
hahahaa oops, oj så det kan gå ;)
men det förstår jag, min dotter vill ju vara hemma fr skolan, men det går inte...men hon hoppas ju iknnerligt att han kommer ngn dag innan hon börjar..haha
ja asså jag vet inte, alla e ju på mig (en hel del) å vill komma redan till BB, men det vet jag inte om jag vill dock,..blir nog de närmaste de första dagarna å sen lite drop in, asså som du säjer man vill ju hinna fatta det själv först ..
sofie och laura skrev 2010-07-08 22:49:52 följande:
Hej mina goa tjejjer!
Mår så bra med mig idag INTE EN ENDA SAMMANDRAGNING

Ofattbart va!
Kanske vänder det!
Pregga: vad har hänt med handen??
Skrattar högt ingen erotik vaaaaaaaaaa hahahahhaha Du e rolig du huldran!
Vackra du
Hey gumman :)
åh va härligt att det lagt sig, det behövde du så du får lite lugn å ro, hihi underbart ju :)
Mja asså handen,händerna svullnar så på kvällen,natten att jag kan vakna av att det värker, inget farligt dock..
haha jaa bäst att vara tydlig så ingen tar mig för att vara erotisk på tråden, hahahahaha
du e med så vacker gumman, å tack