elinnnnn skrev 2010-07-08 20:39:56 följande:
ja det har varit otroligt skönt väder idag, lätt sommar regn och lite svala vindar :D
jo jag vet vad det är, min bästa vän har likadant, dock har hon fått operera, 3 gånger...
fast jag vet inte om det kan gå bort efter graviditeten? det gjorde inte hennes iallafall och därför operation...
nej dem kollar inte gbs på alla. på mig har dem inte kollat det, men jag läste på nätet att dem skulle göra det, men uppenbarligen gör dem det INTE.
hur fick du veta det av en slump vid din uvi? märker man gbs när man kollar uvi också eller?
för hon skulle ju skicka iväg urin på sån odling för att kolla om jag har UVI...
Malinski79 skrev 2010-07-08 20:31:59 följande:
Hej tjejer..Har inte varit inne på ett par dagar nu..Va till BM igår, å allt ser jättebra ut
Blodtryck 133/68
Hb: 125 (utan att äta järntabletter,det måste ju va bra va?!? )
hjärtljud: 150slag/min
SF: 34 (32+0) så nu ligger jag PÅ den övre kurvan,förra gången låg jag ju ÖVER övre kurvan..
bebisen ligger fortsatt med huvudet nedåt,så hoppas verkligen inte hon får för sig att vända på sig!!!
Imorrn jobbar jag in sista dag på 13 mån,ska bli sååååååå skönt!!! Är jobbigt att jobba heltid nu i denna värmen..jag älskar iofs sol å värme,men att jobba heltid nu å va ute hela dagarna å stå å gå mycke = SVULLNA fötter
Hoppas alla ni andra mår bra här inne!!!
Jo det har vart svalt å gött, gick lite ute i regnet å bara kände hur det fuktade ner mig på ett härligt sätt, ja ingen erotik nu, hahaha jo jag har hört att man kan komma att behöva opereras för det men det kan gå bort efter födseln, å mitt e inte så allvarligt även om man kan vakna av att det värker ibland..
ja asså jag fick ju en uvi å fick behandling men tyckte det luktade lite sött när jag kissade, å då sa dom det bara av en slump tror jag-jo men du har lite gbs med, jag bara va? vad e det? å som du säjer så tror jag inte dom kollar det, vilket e mkt märkligt, gbs kan framkalla uvi..å dom såg det på just en urinodling så då kollar dom nog dig med, eller så ber du dom om det..