Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-07-12 01:00:47 följande:
    Nä, d e lugnt. För d mesta så e d jag å Pregga som gnatar här från 22:30-tiden till mycket sent hahahaha. Så lite nytt blod e ju inte fel hahahaha.

Ja, d kan vara ganska jobbig, men jag har en underbar andra hälft som ställer upp hur mycket som helst på mig... Tack å lov!
    va i helsike?? e du otrogen å flörtat med nytt kött nu?? va va???????
    haha japps, det e vi som e nattugglorna på tråden,men jag e allt inne dagtid med..har typ inget liv utanför Fl längre, hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:14:01 följande:
    Ja, nu kan jag ju inte skylla på häststackarn, minte inte på gubben heller lixom å jag tycker att allt sitter tight nu
    hahahahaha
    hahaha oj vilken diplomat, *asg*
    Catsa skrev 2010-07-12 01:16:14 följande:
    Ja det vore kul med en egen dag åt den lill* :)
    Som sagt så är det ju lite svårt att hänga med i tråden när den hållit på ett tag, men jag kommer väl ikapp nån gång :)
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:00:47 följande:
    Nä, d e lugnt. För d mesta så e d jag å Pregga som gnatar här från 22:30-tiden till mycket sent hahahaha. Så lite nytt blod e ju inte fel hahahaha.

Ja, d kan vara ganska jobbig, men jag har en underbar andra hälft som ställer upp hur mycket som helst på mig... Tack å lov!
    Haha, jag kan allt vara med och gnata jag med, är en riktig nattuggla. Fast ändå morgonpigg (numera iallafall) Haha.

Det är verkligen tur att man har en bra andra hälft, min är helt underbar han med :)
    Men det förstår jag. å du kommer snabbt in i tråden, dom som e här inne e väldigt gulliga å en del har man kommit riktigt nära :) du e sanrt en i "gänget" ska du se, å folk kommer hälsa dig välkommen, som sagt-supergoa tjejer här inne :)
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-12 01:29:08 följande:
    Ja det verkar inte vara svårt att komma in här iallafall :)
    Tur att det finns riktigt snälla människor, även om dom är sällsynta :)

Nu får det nästan bli sängen, fast det är klibbigt, varmt, värker överallt och som pricken över i:et så är den lille i full fart. Fattas bara att man ska vakna om några timmar av att man är otroligt kissnödig också. haha.

Godnatt på er! :)
    hihi ok, natti natt sov så göttans :) ja nu e det hett asså...fläkten står på här, hua....
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:28:35 följande:
    Ja, här e ganska bra kompisanda. För att var en tråd på FL så har jag aldrig varit med om nått liknande! Alla håller tummarna för varandra å stöttar å skickar presenter om d e nått eller bara för att vara gullig.
    jo men verkeligen :) asså gumman, jag hittade en såå sjuk tråd nu, kan inte ens med att lägga in länken här utan inboxar dig, den kan ju inte vara på riktigt....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:35:07 följande:
    kollar den nu
    Bör ju anmälas omgående!!!
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:48:56 följande:
    Jag kan inte hitta den igen. Vad hände med tråden på länkade mig eller man kan bara kolla den en gång?
    Du, jag såg att den var tvärväck nu, den e garanterad anmäld, tror tom den kan vara brottslig!
  • Bubbis10

Knyzzel gumman, jag har onbt i hela underlivet nu så jag vågar inte sitta mer, men vi ses nog i vanlig ordning imon :) natti natt, sov så gött...kraam

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-12 08:54:23 följande:
    Oj inte ett enda inlägg idag!

Här har jag knappt sovit något alls inatt Gråter så jag är sååå trött! Vaknat minst 1 gång/tim. Och visst har lilleman hållt på som bara den men sen kan ju sessan inte hålla sig till "sin" sida av sängen när hon väl kommit in till oss...Å sedan denna värmen på de...Trots regn och åska igårkväll så är den ändå kvar...

Åååh va jag ska klaga då Skäms Men håll me mig, de e jobbigt att inte få någon sömn!

Idag ska jag ringa mvc då min svullnad över fötter och ben inte lägger sig något alls under natten och huvudvärk på det kan tyda på havandeskapsförgiftning. Så vill hellre kolla upp det än att oroa mig!

Kramar {#emotions_dlg.flower}
    Hej gumman, men man får "gnälla" av sig, hihi ja vem e inte svullen om fötter å händer i denna heta kvava värmen, hua..men jag älskar ju sommaren så jag står mer än gärna ut. Jag var ju åxå¨å kollade upp ev havandeskapsförgiftning av samma anl, å inget alls tydde på det så det e nog bara värmen :) vissst e det svårt å sova nu, jag tror jag vaknar 1 gng i timmen å måste vända mig om, kissa å det e klibbigt..men nu e det inte så lång tid kvar :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-12 12:55:50 följande:
    Hej tjejjer !!!

JA inatt kunde man ante ens sova!
    Inte ens sitta framför datan!!
    Inte ens andas .... suck och stön!

Välkommnar catsa in i tråden...

Carohl satt hon verkligen och klunkade öl och gravid FY FAAAAAAN! stackars bebisen i magen
    Hej hjärtat!
    tror många av oss har svårt å sova nu men det tillhör nog lite, + att det e sjukt hett asså...

Kom just hem fr spec mvc där jag ska gå 1 gng i veckan för Ctg å 1 gng i veckan för Tul. hihi
    vaknade idag å hade helt försovit mig, blev apstressad då jag vaknade 10, å jag hade tid 10.30...så det var att kasta på sig å ringa taxi, vilket inte var lätt att få tag på, men till slut så....sen blev jag orolig i vanlig ordning att min stress skulle påverka han negativt, för jag blev superstressad. Men Ctg,et var bra å han verkade lugn å harmonisk, fram tills vi tappade kontakten med hjärtat å Bm sa trycke lite hårdare, han blev nog smått irriterad å knuffade tillbax med en gng, haha såå hittade vi han på andra sidan...å allt var bra.

Tjejer, Bm trycker ju rätt så hårt på magen, man får ju lite ont.--ska det vara så?
  • Bubbis10

ja ida var det Ctg
    på ons-läkarbesök å Tul
    på tors ny v samt bm besök :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10