Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Knyzzel, nu e det ngt vajsing med min data...måste scanna den snabbt innan jag lägger mig, har fullt upp imon...
    har fått 6 st spionprogram fr Fb, å nu kommer jag inte in där alls å denna sida hakar sig nu,måste kolla vad det e å sen lägga mig..natti natt, kraaam...imon ska jag hämta allt det sista till lilleman :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-09 00:18:01 följande:
    Ja, å se till att fota å lägga upp d oxå..... Ses i morron
    Kram kram gumman
    Hihi klart jag gör gumman,japp see you tonight ,kram kram
    INGEN TAR DIG SOM EROTISK KANSKE LITE HUNKI skrattar skojjar med dig hjärtat!
    Du som e så vacker klassas som huldran VACKER PÅ ETT FARLIGT SÄTT.

Jag mår så bra OTROLIGT!
    Men oroligheten sitter kvar som vanligt

Ni andra girls hur har ni det??35+1 idag klassas som v 36 eller hur
    hahahaha döör av skratt, du e ju för söt asså :) *rodnar ju här på morrn ,*
    Tack så mkt för komplimangen gumman..hihi blir alldeles geberad ju...hihi
    Va härligt att höra att du mår bra, va glad jag blir <3  vad det gäller din oro så e vi nog 2 där, å det lär nog sitta i tills vi får hålla våra små...haha sicka hönsmammor, hahaha

japp det klassas som v 36 :)
  • Bubbis10

Nallepuhmamma

min första tanke när jag ser dina bilder är att hon lagt sig annorlunda bara, hon har nog gått ner med huvudet å då sjunker magen, tror inte du behöver vara orolig, MEN e det stor skillnad på rörelse så ring in å be om ett Ctg ...kram

• Bubbis10

Såå har man handlat för ca 3800:-kr idag till lilleman :) Men nu e jag KLAR!"!! woohoooo

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-09 18:28:31 följande:
    Jisses.... Vad fick du nyyyfiken =)
    Eller rättare sagt vad kom du hem med
    hihi baby skydd Brio ,påslakan med mumin trollen på, baby blått såklart..Dr.Browns nappflaskor som e kolik säkra,amningsskydd,blöjor,amningsnapp utafall att,temt,subb alvedon,näsdropper,baby borste,regnskydd,insektsnät,puder,idominsalva,babyolja,mer tvättlappar,våtservetter,en liten mjukis nalle som det står med blå text på magen-välkommen till världen,en mkt mjuk snuttefilt,en baby cape,hm...jo 3 par byxor, haha å musikmob till sängen, å säkert ngt mer som jag glömmt nu :)
  • Bubbis10

Nu har min son vart oroväckande lugn ida...jag har puttat lite försiktigt,lagt mig på sidan å druckit kallt...UTAN framgång så det sista blev att sätta på min egen favvolåt, japp jag har en litenm discoprins i magen för nu blev det fart :) Så lycklig jag blev, hihi

• Bubbis10

Såå var min morsa igång igen i sitt vanliga mönster, dricker å e elak.!! näe finns bara en sak att göra å det är att dra sig undan helt nu, inte säja ngt bara dra sig undan...Vi pratade om mitt x idag å hon påpekade igen att han måste ju ha träffat ngn annan å därför så hör han inte av sig å då kommer han ju helt säkert skita i sin son åxå sa hon....
    Saken e den att jag verkeligen inte bryr mig om han längre, fine-han träffar ngn annan...kanske vad vet jag, men klart så måste ju han gå vidare med sitt liv å jag förväntar mig inget annat. Jag fick ju ändå den vackraste gåvan fr han....då svarar hon-ja men han kommer nog skita i den lille då med, han kan ju inte säja till sin ev nya att han har en nyfödd.

jag blir inte det minsta ledsen över hennes sjuka kommentarer men irriterad ja!
    Sen sa hon ang besök på BB-ja e du villig att utsätta han för bakterier genom att ta emot besök i cafeet så¨e ju det ditt val...
    hon tycker inte att jag ska åka till ullared för det blir ju fööör jobbigt osv. shit asså, snacka om att vara missunnsam. klart jag ska åka, å när jag känner mig lite trött så bänkar jag röva i cafeet :) haha
    avundsjuka ...finns det ngt fulare?
    sen att en missbrukare står sig själv närmast e ju inget ovanligt, större egoism finns nog inte.

Detta e ju helt Ot men jag behövde bara gnälla av mig lite, blir smått irriterad.

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-09 21:40:55 följande:
    förstår du blir irriterad, men äsch orka bry sig om vad hon säger (om jag varit dig alltså)
    sen det där med bakterier, alltså barn blir utsatta för bakterier hela sitt liv, bakterier är ju bra, vissa iallafall och i rätt mängd.

tack, jo jag blir vanisnnigt irriterad å det hänger på läppen å be henne fara å flyga, asså jag har ju brutit med henne innan å har inget svårt med det å nu lutar det mer å mer åt det hållet,.....

sant det där ang bakterier, men hon tycker inte jag ska ta emot vänner, utan vänta...villig att utsätta han?! IDIOT asså...jo självklart så kommer våra barn komma i kontakt med bakterier,men jag fick massa besök med dottern å hon lever å mår bra, å har ett fantastiskt imunförsvar.

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-09 23:14:04 följande:
    Gumman min... det e svårt att inte ha orden på läppen när det är ens egna mamma!

Njut av dina nya inhandlande saker så skiter du i henne!

Min mamma drack varje 18e i ett par dagar i flera år men varit alkohol fri och cigg fri i 2 år det tog stopp !!
    Stolt.
    Min mamma fick fel tabletter av sin doktor som sög till sig alkoholen (mkt lidande sen många år) så fort hon slutade med dem så ville hon inte ha ett skit av skiten och nu är hon världens gulligaste mormor precis som en skall vara !
    Njuter själv av det då jag inte fick den mysiga som liten =)

Jag skall inhandla det sista i slutet av månaden!
    Salvor och en massa saker !!!
    jo jag vet att dte e missbruket som talar, å jag blir som sagt inte ledsen, bara riktigt irriterad. men jag skiter ju i henne efter en stund ändå, haha jag har så mkt att glädja mig åt å se fram emot :)
    jag e så glad över att ha handlat det sista till prinsen nu, tom barnolja till badet å puder....ja allt e klart å jag känner ett lugn, hihi
    va skönt att din mamma kan fungera som en go mormor, min dotter vill inte veta av min mamma alls, så dom har ingen kontakt alls.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-10 08:09:52 följande:
    Godmorgon tjejer.

Idag kommer vi gå på marknad och sen åker vi in till FL (Förlossningen bums) (Ska ringa dit sen igen då dom har fullt nu).

Hoppas eran dag blir bra iaf....!!!
    Oj,vad e det nu då? hoppas allt e bra å att du uppdaterar sen så vi vet {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10