• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • t0va
    puchelina88 skrev 2010-03-28 13:34:23 följande:
    jo de är dom första rörelsena;) Kram;)
    Visst är det mysigt. Tror min är vaken nu, var lite småbuffar igen. Känns bara så overkligt trots att jag har känt det endel nu i ca 2 veckor. Blir fundersam varje gång vad det är.
  • puchelina88
    t0va skrev 2010-03-28 13:37:00 följande:
    Visst är det mysigt. Tror min är vaken nu, var lite småbuffar igen. Känns bara så overkligt trots att jag har känt det endel nu i ca 2 veckor. Blir fundersam varje gång vad det är.
    jo de är härlig känsla;)
    man blir så glad inombords;)
  • sommarblomma1
    carohl skrev 2010-03-28 09:52:48 följande:
    Hej hej! Nu är jag hemma igen, underbart skönt. I fredags var jag till min bm och då fick vi en hel lunta med brochyrer från bb bla. Hur som helst så sa hon att jag ska börja ta järntabletter nu. Men för att vänja magen så skulle jag ta de varann dag i två veckors tid. Jag började i fredags kväll så jag har bara tagit en tablett hittills och med risk att det här är för mycket info för er så när jag var på toa och gjorde nr 2 så var bajset svart. Jag vet att det blir så av järntabletter men blir det av en?! Aja ikväll blir tablett nr2.
    Blutsaft är skonsammare för magen! Inte gott alls att dricka dock!
    Syskon BF 100810 ~*~♥~*~ Thilda 080810 ~*~♥~*~
  • carohl
    sommarblomma1 skrev 2010-03-28 14:42:19 följande:
    Blutsaft är skonsammare för magen! Inte gott alls att dricka dock!
    Haha näää jag hatar att kräkas!  Och jag tror att det där skulle kunna få mig att spy. Så jag tror att jag håller mig till tabletterna och en massa vätska {#lang_emotions_laughing} Tack för tipset iaf...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10

Nu e jag hemma fr ikea...kunde inte hålla mig =) hahahahahaha

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-28 15:59:11 följande:
    Nu e jag hemma fr ikea...kunde inte hålla mig =) hahahahahaha
    jag ska nog också försöka "lura" maken till IKEA... kanske redan ikväll? Hm får se om jag orkar =) Jag vill med shoppa!!!!!!!!! hahaha vad köpte du för nåt? För inte kom du väl hem tomhänt`? Nä det kan jag inte tro ;)
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • Malinski79

Hej tjejer..Här börjar jag bli lite (eller jävligt) nervös inför Rul på onsdag,vill bara såååå gärna att allt ska vara bra bara!!!!!

Va på barnloppis igår å fyndade lite till dottern,men köpte även en JÄTTE fin babysitter..Ser helt ny ut och är ingen "vanlig" på ställning utan med ställbart ryggstöd+ fotstöd plus att man kan göra den till en "gunga"..Den kostade bara 150kr så jag kunde inte låta bli  :)

• elinnnnn
    Malinski79 skrev 2010-03-28 17:28:30 följande:
    Hej tjejer..Här börjar jag bli lite (eller jävligt) nervös inför Rul på onsdag,vill bara såååå gärna att allt ska vara bra bara!!!!! Va på barnloppis igår å fyndade lite till dottern,men köpte även en JÄTTE fin babysitter..Ser helt ny ut och är ingen "vanlig" på ställning utan med ställbart ryggstöd+ fotstöd plus att man kan göra den till en "gunga"..Den kostade bara 150kr så jag kunde inte låta bli  :)
    Hej tjejen! Det kommer skert gå jättebra! kramis
    åh bara 150 förstår varför du passade på :)
    nu ska jag och maken iväg till ikea :) Hoppas på att få med mig iallafall en sak till bebisen :)
    ha en finfin kväll!
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • mammailund85
    t0va skrev 2010-03-28 12:43:20 följande:
    Du fick inte penicilin nu? Mitt första prov såg ok ut men de skrev ut penicillin ändå eftersom jag hade sd och var öm över urinblåsan. Ska kolla om de fått svaret imorgon när vi ändå ska till mvc på ul, men man kan ha uvi även om det inte syns i odlingarna så jag tror de inte ville chansa och avvakta i mitt fall. Var inte lika öm inatt så jag slapp ta en alvedon, men det gjorde ont efter att jag tömt blåsan. Fattar inte riktigt varför för tidigare så har det svidigt när jag kissat inte gjort ont efteråt. Men om bebis mår bra imorgon så känns det nog lite bättre ändå. Tror jag har känt den sparkat några gånger de senste dagarna.
    nä jag fick inget penicilin. hon sa bara att de skulle höra av sig om de hittar nåt i testet. har inte känt nåt utöver sd och de har inte gjort ont och inatt kände jag inget. Gör dina ont?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10