Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-13 18:35:07 följande:
    alltså du är för ivrig ju hahaha
    du skulle ju lagt in i TS dem andra två trådarna, denna och BF-listan ;)

Jag tycker vi ska fylla i: BF, födsel, kön (och vad ev könsul sagt om det stämde eller ej) vikt, längd och såklart datum.

ååååh längtar tills jag själv får fylla i info i den där tråden =)
    haha jag vet, men asså man vet ju inte om det sätter fart nu med barnafödslar här i tråden, haha jo jag skrev det i den nya tråden, kön,vikt,datum,längd mm..sen lägger man ju in det man vill :) va spännande :)
    haha jaa ajag vill med fylla i den asså, haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 19:22:10 följande:
    haha, ja det kan jag tro att hon blev helt till sig! hihi
    vilken ära för din väninna att få klippa navelsträngen :) det är fint gjort av dig
    jo hon blev såå lycklig :)
    men nu e jag rasande , GRRR min hagga till morsa fick veta nu när jag ringde å sa att hannah skulle vara med, hon blev rasande å fattar inte hur jag kan välja en väninna å hon visste ju inte ens vem hannah var??!! hur kunde jag, jag skulle ju frågat henne!!! IDIOT! JAG väljer väl för i helsike sj vem jag vill ha med på MIN förlossning.
    behöver jag säja att jag slängde luren i örat på henne.
    Hannah har funnits där för mig fr dag 1, utan att tycka att jag tjatar ,gnäller osv. utan har stöttat mig i allt.
    mon morsa, jag har sagt åt henne att inte göra skillnad på mina barn för då åker hon ut ur våra liv.
    asså hon blev inte ens bjuden när min äldre syster gifte sig på nyår...säjer inte det allt?!
    grrrrr
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-13 19:26:02 följande:
    Men ååhhh...Hjärta Jag blir helt lipig jag med... Grattis till dom! Hoppas dom alla har det bra!
    hihi aa man blir ju helt labil ju, haha hon messade nu å tackar alla för gratulationer, hon sklriver med att hon har inte kunnat sluta gråta sen han kom ut, hihi
    Belly skrev 2010-07-13 19:42:23 följande:
    Sparat som favorit! :D
    hihi va bra {#emotions_dlg.flower}
    Belly skrev 2010-07-13 19:49:44 följande:
    Baaah! Det är verkligen DITT beslut vem du vill ha med! Så himla trist när hon ska trycka ner dig så..:(
    jo men eller hur, hon har inte haft ngn som helst kontakt med min dotter på LÄNGE å ringde inte ens å sa grattis när hon fyllde år, å komma å kräva att vara med?! SUBBA, hon har banne mig ingen rätt att kräva ett skit, hon ska vara glad att jag ens pratar med henne. men inte mer nu, jag messade tillbax-du ska inte göra ngn skillnad på mina barn, thats it.
  • Bubbis10

Nu får JAH sd som aldrig får det...antagligen för att jag e rtejält jävla uppretad, ska ta en kall duch....å hoppas det slutar..

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 20:34:58 följande:
    hahaha, skrattretande att hon ens tycker hon har någon rätt över dig öht...

självklart ska man själv få välja vem man vill ha med på förlossningen.
    och att välja en väninna som stöttat dig från dag 1 i vått och torrt är ju ett jättebra beslut :)
    Pregga skrev 2010-07-13 20:12:32 följande:
    Nu får JAH sd som aldrig får det...antagligen för att jag e rtejält jävla uppretad, ska ta en kall duch....å hoppas det slutar..
    det gör det nog, får vi hoppas.

min lilla rullar rundor i min mage idag, skönt eftersom hon varit alltför lugn i flera dagar nu.
    min mamma säger också att magen sjunkit extremt mycket dem senaste dagarna, hm jag vet inte det är så svårt att se tycker jag då jag kollar på min mage i spegeln flera gånger om dan hahaha

en sak som är annorlunda är att det är EXTREMT tungt att vända sig på nätterna, jag ojar mig tills jag kommer runt till andra sidan. så himlans tungt och så gör det ont
    ja att hon ens kan med....blev as förbannad! så messade hon, bråka inte med mig för att JAG är besviken!
    VA?? min dotter har hon skitit i helt å jag sa fr början, gör ingen skillnad på barnen.

mina sd börjar släppa å jag som aldrig får några ju...la mig lite på sidan i sängen men det kändes bara lite hm...ont i sidan oavsett åt vilket håll jag låg..så jag fick gå upp igen..
    hihi som jag sa-hon villade upp sig inför maraton din lille sessa :) hah
    ja min e det full fräs på nu med...bara det inte häner ngt nu för att jag blev rejält förbannad...så inte sd, sätter igång ngt för det vill jag inte...han måste vänta i 3 veckor till iallafall...
    min mage har åxå sjunkit, hihi får la veta imon em hur det ser ut, hade tid kl 15.30

japp det e tungt å vända sig om, haha som en hel dags ansträngning :)
  • Bubbis10
    bizzziie skrev 2010-07-13 20:46:26 följande:
    Å Men tjena, helt klart har hon ingen rätt att över huvud taget ha något att säga till om när det gäller dig och DITT liv.. vet att du nämnt henne innan och hur hon betett sig mot dig tidigare, nä fy fasen!!

Kramar till dig kämparnas drottning! Hjärta Lägg dig och vila lite så ska du se att dina sd lugnar sig!! Tänker på dig!
    tack gumman, asså jag känner mig så jäkla förbannad å för att hon ger mig sd som jag inte ens har i vanliga fall...måste ta en liten promenix så det lugnar sig..även om det e bättre nu...försökte lägga mig lite men det gjorde bara ont....kommer in sen...kraam å tack...Hjärta
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 21:37:57 följande:
    hoppas dina sd går över, lillprinsen ska ju hålla sig därinne 3 veckor till hade vi ju bestämt ;)
    min prinsessa håller fortfarande på att rulla rundor, ja det var nog som du sa att hon vila upp sig inför maratonet hahaha
    Tack gumman, jag tror dom har släppt nu, tog en promenix med dottern runt området...å hon fick mig att skratta hejdlöst när hon körde charader på folk vi känner å det var inte svårt å se vilka hon skulle föreställa..haha
    jo men exakt så gör ju min prins med, håller sig tvär lugn för att sen ösa på.....
    ja 3 veckor till får han allt vänta....haha asså jag vill ju att han ska bli mer mogen å stark...å redo, å då räcker 3 veckor gott :) kanske 2, hihi man kan ju få 2 v innan bf utan att det gör ngt :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 22:15:45 följande:
    skönt att det lugnat sig, haha vad härligt att ni har sån fin relation du och din dotter

man kan få 37+0 faktiskt för då anses man fullgången(eller ja, det står så här på familjeliv iallafall). 3 veckor innan BF ju :D
    om en vecka har jag gått 37 hela veckor :D

ja prinsessan har lugnat sig lite nu i min mage... mycket tryck nedåt, alltså alla muskler känns utåtspända på nåt sjukt sätt, och så behöver jag gå på toa typ var 40 minut. vanligtvis går jag typ ett par ggr om dagen ;) så det är ju stor skillnad.

det är ju kul att något händer hehe för snart ska dem ut hahaha

nu ska jag kolla på so you think you can dance, jag älskar det , så fint när dem dansar.
    och nu spelar dem roxettes listen to your heart hahaha en gammal favorit =)

godnatt alla fina preggosar, tack för att ni finns Hjärta
    tack mitt gullegryn :) {#emotions_dlg.flower} jo vi har en jättefin relation, jag tänkte redan som liten att jag skulle alltid ha en bra relation med mina barn, inte som min sk mamma. jo jag har hört att man räknas som fullgången då=) å att resten av tiden bara är för att hulla på sig typ, hihi  va lustigt, sofie&lauras pojk vägde mer nu än min dotter när hon föddes å det var bara 8 dagar tidigt, haha den lille räkan vägde bara 2725 g å var 49 lång, haha
    nu har min prins åxå lugnat ner sig här...å det gjorde han när storasyeter fick mig å vika mig av skratt, hon har ett mkt talande ansikte, haha såå när hon kör sina charader så ser hon exakt ut som den hon härmar....hahahaha

jo det e ett fint program, gillar med å se hur dom dansar :)

Vi är alla kan jag nog säja här inne glada över att vi har dig med elinnn...så tack själv för att du finnsHjärta
    kraam
  • Bubbis10
    sparvens skrev 2010-07-13 22:38:29 följande:
    ja det va roligt! hur mår du? jag har haft en ganska så lugn graviditet, fram tills nu mot slutet då, har åkt på karpaltunnelsyndrom men det sa dom skulle försvinna efter förlossningen så det känns ju skönt, får sova med nattskenor nu, vägrar ha på mig skenor på dagen nu när det är så varmt Förvånad
    jaså har du åxå karpaltunnelsyndrom? jag skrev tidigare idag att jag har det med, men jag vill inte ha några skenor, det e fööör varmt. har svårt nog att sova ändå, idag har vänster hand gjort sig påmind om det men vaknar även på natten av att det värker å fingrar som domnar...men men det går la över sen..
  • Bubbis10
    sparvens skrev 2010-07-13 22:48:56 följande:
    Jo men jag tvingar på mig dom på nätterna, det är sjukt varmt men om jag inte sover med dom så kan ja inte använda händerna nästa dag :/ Innan jag började med skenorna så vaknade jag också flera gånger om nätterna av att det gjorde så ont, smärtan kunde gå upp enda till armbågarna, men nu är det bra på nätterna iaf. Behöver ha dagskenor också men det pallar jag inte, det är för varmt!
    där går gränsen he he :)

haha ok, jo men det e samma här...har haft svårt å använda vänsterhanden idag, asså jag hade aldrig hört talas om detta förens i förra veckan när jag sökte hjälp för det....
    jo jag vaknar ju åxå som sagt på natten att det värker å domnar av...
    tetta skrev 2010-07-13 22:50:09 följande:
    Hej!!

Sitter nu här efter ett x antal duschar idag. Svettas hela tiden.
     Vaknade imorse av att det åska och regna. Mysigt....
    Idag så har det åskat och regnat hela dagen. Jätte skönt.
    Fast nu har man fått en härlig förkylning på detta. Ont som tusan i halsen och nyser hela tiden. Varför just nu????!!! Räcker det inte med värmen...?
    Har mått lite tjyvigt idag. Det har tryckt neråt hela tiden och Sd har man hela tiden. 

Pregga: Gratta Sofie o Laura...Kul!!! Längtar tills man har sin bebis här så man kan gosa....
    haha jaa jag har med duchat flera gng idag..tycker man luktar som en gående hormon just nu asså..haha
    samma här åskade som 17 natten till ida, det small på rejält..men det e lite mys när man ligger där i sängen..hihi
    mina sd som jag fick innan har gått över tack å lov, men det var ju för att jag var fly förbannad. jag har ju typ inga sd annars....
    jag ska gratta henne :)
    min ena väninna e med tvärförskyld....å jag visste inget å gav henne en kram, hoppas inte jag åker på skiten nu..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10