elinnnnn skrev 2010-07-13 20:34:58 följande:
hahaha, skrattretande att hon ens tycker hon har någon rätt över dig öht...
självklart ska man själv få välja vem man vill ha med på förlossningen.
och att välja en väninna som stöttat dig från dag 1 i vått och torrt är ju ett jättebra beslut :)
Pregga skrev 2010-07-13 20:12:32 följande:
Nu får JAH sd som aldrig får det...antagligen för att jag e rtejält jävla uppretad, ska ta en kall duch....å hoppas det slutar..
det gör det nog, får vi hoppas.
min lilla rullar rundor i min mage idag, skönt eftersom hon varit alltför lugn i flera dagar nu.
min mamma säger också att magen sjunkit extremt mycket dem senaste dagarna, hm jag vet inte det är så svårt att se tycker jag då jag kollar på min mage i spegeln flera gånger om dan hahaha
en sak som är annorlunda är att det är EXTREMT tungt att vända sig på nätterna, jag ojar mig tills jag kommer runt till andra sidan. så himlans tungt och så gör det ont
ja att hon ens kan med....blev as förbannad! så messade hon, bråka inte med mig för att JAG är besviken!
VA?? min dotter har hon skitit i helt å jag sa fr början, gör ingen skillnad på barnen.
mina sd börjar släppa å jag som aldrig får några ju...la mig lite på sidan i sängen men det kändes bara lite hm...ont i sidan oavsett åt vilket håll jag låg..så jag fick gå upp igen..
hihi som jag sa-hon villade upp sig inför maraton din lille sessa :) hah
ja min e det full fräs på nu med...bara det inte häner ngt nu för att jag blev rejält förbannad...så inte sd, sätter igång ngt för det vill jag inte...han måste vänta i 3 veckor till iallafall...
min mage har åxå sjunkit, hihi får la veta imon em hur det ser ut, hade tid kl 15.30
japp det e tungt å vända sig om, haha som en hel dags ansträngning :)