Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Belly skrev 2010-07-13 00:13:51 följande:
    Oh ja! Runt halsen har det ploppat upp en massa.. blev heeelt chockad när jag såg det en morgon,..
    hahaha ok, va skönt att jag inte e ensam om det åxå då, haha ja dom ploppar ju upp lite här å var,...
    Belly skrev 2010-07-13 00:15:25 följande:
    TACK! {#emotions_dlg.flower}
    Så lite Glad
    Belly skrev 2010-07-13 00:16:11 följande:
    Oh ja! Kan jag tro det! :) Tänk när barnen är 30 år, då e man nog lika nojjig..:)
    jo antagligen , jisses...man e hönsig asså...hamnade i en tråd nu vad det gäller amning, å denna Ts tänker inte ens försöka av den enkla anl-jag vill bara inte....mkt blandade känslor där inne kan jag säja, haha
  • Bubbis10

ååh va mys, sitter å busar med min son, hihi han puttar, så jag puttade lite tillbax å han svarar :)
    LYCKLIGA MIG :)

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-13 00:30:40 följande:
    Ja, det kan jag tänka mig rör upp en hel del känslor det dära.. Funderar mkt på amning nu faktiskt.. Undrar hur det ska gå, för vad jag förstått så är det inte så enkelt att bara få igång.. Det krävs lite tålamod minsann.. Men absolut att jag vill försöka..
    Jo det var väldans vilket hett ämne det var asså, haha ja asså jag vill ju amma om jag kan sålänge jag kan åxå typ..men visst kan man få lirka lite innan det kommer på plats helt :)
    Belly skrev 2010-07-13 00:32:11 följande:
    Awww...det är underbart! Så satt jag o lilltjejjan o busade tidigare idag... Man blir varm i hjärtat!
    jo man blir ju alldeles rörd, hihi man får ett gensvar ju...ååhhh Hjärta
    Belly skrev 2010-07-13 00:33:43 följande:
    Nu är det kall dusch som gäller o sen sängen för att försöka ta sig igenom ännu en varm natt... HAr verkligen mått dåligt de senaste dagarna!
    Natti natti Pregga o må väl.... alla ni andra sömntutor med ;)

Kram!
    haha ja en annan har ju duchat 3 gng ida men det blir la en 4de innan läggdags...
    natti natt gumman, hoppas du kan sova gott trots den heta värmen...sov så gött. hihi
    kraam
  • Bubbis10
    Tjejer en liten aug bebis blev en juli bebis ist....
    sitter här å gråter, gu va känsligt...

VI HAR FÅTT EN BEBIS PÅ TRÅDEN-
    FICK ETT SMS INATT-LITE HASTIGT SÅ FÖDDES VÄRLDENS VACKRASTE BARN INATT,EN VÄLSKAPT POJKE SOM FÅR VILKEN MÄNNISKA SOM HELST ATT LE, 2810 G OCH 45 CM LÅNG, JAG KAN INTE VARA LYCKLIGARE
    vÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA BARN,DU ÄR REDAN SÅ ÄLSKAD AV OSS.

sOFIE&LAURA FICK EN POJK INATT....GU SOM JAG TJUTER HÄR DÅ....känslig::::
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 11:48:45 följande:
    nääääääääääääää helt seriöst??????????
    men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw vad roligt!
    hoppas allt gick bra och att både mamma och son mår bra.

åh jag ryser i hela kroppen =) lite avis blir man ändå hahaha men överlycklig för hennes skull !
    JO DET E SANT, sitter å bölar med carohl i luren....jo dom mår bra, hon skriver att hon e världens lyckligaste, klaaart hon e, men han ligger på neonantalen,men verkar må jättebra, behöver bara lite hjälp med andning..
    jo man blir ju alldeles till sig för hennes skull....samtidigt så fick jag känslan av att -jag vill inte få tidigare än max 2 veckor....men såklart så e man jätteglad för henne...helt känslig här....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 11:56:04 följande:
    ja jag meeeeeeeeed! hihihi vad konstigt ändå att man kan känna sån samhörighet på nåt sätt med någon man bara känner över nätet hihihi, jag är sååååååååååååå glad för hennes skull.

allt kommer säkert gå jättebra för dem.. hoppas hon kommer in här sen och uppdaterar lite, annars så har man ju hennes blogg adress =) ja, du har ju hennes mobilnr också hehe men för oss andra :D

hälsa och gratta gärna från mig vid nästa tillfälle :)
    hahaha jaa eller hur, man har lärt känna en så go tjej här inne å vi följer varandra å nu har den första lille blivit född..man blir ju helt till sig :)
    Jag ska självklart gratta fr er alla,

Jag har inte backat i tråden då jag blev så chockad över mina sms, men hoppas såklart att alla här inne mår bra :)
    Mandy86 skrev 2010-07-13 11:56:43 följande:
    Stort grattis till Sofie&Laura, guud vad roligt!!
    Min sambos syster fick även hon en pojke i natt! Nu längtar man ÄNNU mera själv!

Ja, v. 37 idag..tiden går fort som bara den! Nu får vi se vem som blir nästa här på tråden då!
    Hihi ja men blir ju varm i hela kroppen, hihi
    Grattis till ny vecka gumman , ja nu längtar man ju ihjäl sig..men jag vill att han väntar ett par veckor till, sofie&laura,s lille ligger neonaltal, stavas säkert annorlunda men ni vet ju vad jag menar....

undrar vem som blir härnäst, jag va ju helt säker på att knyzzel skulle vara först ut, haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 12:32:42 följande:
    jag trodde också helt säkert det skulle vara knyzzel, som jag skrev förut :)
    spännande, tänk om detta är början på bebis ploppande hahahaha
    eller det kanske blir lugnt nu framtills knyzzel får sin och sen börjar vi alla i augusti?
    hmmmm, herregud vad spännande!!!!
    hihihi
    haha det trodde nog vi alla, haha
    Men jag vill verkeligen att min prins väntar lite till, gärna i 3 veckor iallafall...undrar vem som blir härnäst? hahaah får la se om knyzzel blir eller om ngn annan hinner före :) ååhh så spännande,hahaha
    bizzziie skrev 2010-07-13 12:35:55 följande:
    Nämen åååh grattis till Sofie
    Hey gumman, va kul att du e inne, såg att du skrivit ngt innan, ska kika på det..jag var bara så exalterad, haha
    det roliga är att jag pratade med sofie häromdan på fb, å hon sa att hon hade diaree...å då svarade jag-man kan ha det dagar innan förlossning-det stämde=)
  • Bubbis10
    bizzziie skrev 2010-07-13 11:21:02 följande:
    Jag svarar.. :) Sitter i min leasingbil på jobbet.. fick 5 min över så jag sitter här och svalkar mig med ac'n utanför en patients bostad! :) Hoppas inga kollegor åker förbi bara, då undrar dom nog! :)

Jag hade massa Hemorojder när jag väntade sonen, fick operera bort dom i höstas.. nu är det några på gång igen.. suck..

Har också massa sd, och nyss kändes det som att bebisens huvud var på väg ut, haha.. gjorde så himla ont!! Måste lyssna på min kropp mer, borde vila ist för att springa i trappor på jobbet!! Men tre dagar kvar, sen kan jag vila till januari! :)

Snart är det dags.. herregud vad fort det går! Vecka 37.. jisses..

Hoppas du får en kanondag trots värmen! Rekommenderar bilåkning med ac, underbart!!
    Jag har åxå opererat tarmen av 2 olika anl, denna som du nämner e en anl. jag tycker inte att jag fick några som helst problem efteråt, men nu har en sate kommit tillbax..haha som en liten ros i baken, *asg*
    jag har dock inga sd, inte vad jag känner iallafall...kanske 1-2 max om dan men enl ctg så hade jag fler...märkligt ju..

ja nu har det gått undan här inne, vi började följas åt sedan +et på stickan, å nu har första bebis kommit fr vår tråd...hihi det e såå spännande, man har ju ändå fäst sig vid er å ett par har man ju kommit riktigt nära även privat, å du e en av dom :)
    Puss på daj..
  • Bubbis10
    sparvens skrev 2010-07-13 12:48:38 följande:
    Hej allihopa! Glad
    Har följt den här tråden ett tag men har aldrig skrivit något, jag och min sambo väntar vårat första barn den 27 Augusti så det känns nervöst och spännande!
    Fast jag håller tummarna att han vill komma ut i v 38, det börjar bli lite för jobbigt med värmen nu känner ja, hade inga problem alls tills det blev såhär, nu har fötterna börjat svälla och det känns ju mindre roligt för det har börjat göra ont att gå på dom....
    Var till Bm idag och allt såg bra ut, han ligger fortfarande med huvudet neråt så det känns ju skönt, visserligen så kan han väl vända tillbaka men det verkar som att han har legat neråt med huvudet i några veckor nuGlad
    BM skoja och sa att han kanske följer tyngdkraften, varje gång har han legat med huvudet neråt hehe

Hey å välkommen in till vår härliga tråd :)

ja i v 38 gör det ju inget om han vill kika ut,haha nu e ju längtan stor här...
    min lille ligger åxå med huvudet neråt å jag funderar på om han fixerade sig häromdan, vilket jag nog får veta imon då jag ska på Tul, såå kul:) Han väckte mig innan busen, tyckte väl mamma sov fööör länge idag för han puttade konstant tills jag gick upp, hahaha
    elinnnnn skrev 2010-07-13 12:48:54 följande:
    haha, alltså detta kommer låta konstigt,men jag vill också ha diarre hahahahha
    mest för att jag alltid är hård i magen, inte så mycket för att jag vill att förlossningen ska starta, inte än =) om 3 veckor får den starta om den vill =)

vet ni, om 13 dagar kommer min make hit!! jag längtar ihjäl mig, när han kommer då har det gått 2½ månad sen vi sågs senast.

jag hittade ingen svalka, därför är jag fortfarande kvar här hahahhaa
    hahahaah dööör av skratt, du e la för go asså....jag vill åxå ha diaree, hahaha charmtrollet vettu..
    håller med, om 3 veckor så kan den starta..hihi går in i v 36 imon, helt sjukt ju..haha
    förstår att du längtar efter din man nu, hihi tänk va härligt när han kommer gumman, va mys ni ska ha....hihi
    nopp finns ingen svalka här heller..
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 12:58:26 följande:
    haha ja vi är rättså charmiga alltså ;)

36 för dig imorrn alltså, jaaa det går ju framåt iallafall, sicken tur ;)
    väntar med att gratta dig hehehehehhehe

ja förhoppningsvis känner jag inte av fogarna när han kommer, så vi kan bege oss till stranden och lite sköna promenader och sånt, och förhoppningsvis så har vi fortfarande fint väder då så man kan vara ute hela dagen och grilla osv. fast så varmt som det varit dem senaste dagarna behöver det INTE vara. 25 grader är alldeles lagom ;)
    hihi jo ni e ju det :)
    japp imon så, hehe ska ju på nytt Tul åxå...ska bli skönt. haha ngt jag inte fattar med fL ÄR ATT OM MAN SITTER PÅ EN TRÅD Å DISKUTERAR SAKER OM ETT ÄMNE, oj oj caps sorry...jo så kommer det in ngn å tar upp att jag har haft ett x å e orolig?! Öh vad har det med saken att göra? Fl asså...men ni tjejer här inne e såå goa å man har ju blivit fäst vid er...

ja vi får hoppas att ni får ett skönt väder å kommer kunna promenera kanske längs en strand å bara ta vara på varandra nu innan ni blir 3, hihihi tänk att en kärlek så stark kan skapa en till liten individ :) fantastiskt...hihi
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10