sparvens skrev 2010-07-13 12:48:38 följande:
Hej allihopa!

Har följt den här tråden ett tag men har aldrig skrivit något, jag och min sambo väntar vårat första barn den 27 Augusti så det känns nervöst och spännande!
Fast jag håller tummarna att han vill komma ut i v 38, det börjar bli lite för jobbigt med värmen nu känner ja, hade inga problem alls tills det blev såhär, nu har fötterna börjat svälla och det känns ju mindre roligt för det har börjat göra ont att gå på dom....
Var till Bm idag och allt såg bra ut, han ligger fortfarande med huvudet neråt så det känns ju skönt, visserligen så kan han väl vända tillbaka men det verkar som att han har legat neråt med huvudet i några veckor nu

BM skoja och sa att han kanske följer tyngdkraften, varje gång har han legat med huvudet neråt hehe
Hey å välkommen in till vår härliga tråd :)
ja i v 38 gör det ju inget om han vill kika ut,haha nu e ju längtan stor här...
min lille ligger åxå med huvudet neråt å jag funderar på om han fixerade sig häromdan, vilket jag nog får veta imon då jag ska på Tul, såå kul:) Han väckte mig innan busen, tyckte väl mamma sov fööör länge idag för han puttade konstant tills jag gick upp, hahaha
elinnnnn skrev 2010-07-13 12:48:54 följande:
haha, alltså detta kommer låta konstigt,men jag vill också ha diarre hahahahha
mest för att jag alltid är hård i magen, inte så mycket för att jag vill att förlossningen ska starta, inte än =) om 3 veckor får den starta om den vill =)
vet ni, om 13 dagar kommer min make hit!! jag längtar ihjäl mig, när han kommer då har det gått 2½ månad sen vi sågs senast.
jag hittade ingen svalka, därför är jag fortfarande kvar här hahahhaa
hahahaah dööör av skratt, du e la för go asså....jag vill åxå ha diaree, hahaha charmtrollet vettu..
håller med, om 3 veckor så kan den starta..hihi går in i v 36 imon, helt sjukt ju..haha
förstår att du längtar efter din man nu, hihi tänk va härligt när han kommer gumman, va mys ni ska ha....hihi
nopp finns ingen svalka här heller..