Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-07-13 13:19:31 följande:
    Hej! Glad
    Tack jag dricker två koppar te om dagen ungefär med honung. Det ger nog sig snart sakta men säkert går det framåt... Bara det är över när jag ska föda annars kommer det kanske att bli en jobbig förlossning...
    Ja jag blev också överraskad över mitt HB värde Skrattande Brukar också ha dåligt som ogravid. Ja det där med sf måttet det gör inget bara jag inte börjar sjunka mera då kanske jag blir orolig.
    Faktiskt så är det jättehärligt att de kommer överrens, underbart! Hjärta

Jag som hade tänkt att jag skulle sitta här ett tag nu men nu kommer min lilla familj in och säger att vi ska åka med detsamma till stranden, hahaha...

Ursäkta om jag inte hann skriva till nån mera men ha en bra dag så länge och Pregga hälsa och gratta Sofie Laura så mycket från mig! Vilken grej! Snacka om att våran gravidtråd börjar bli verklig, haha folk börjar få sina bebisar!  UNDERBART!

Kram på er så länge!
    hihi klart gumman, jag ska messa henne å hålsa fr eerr alla å gratta :)
    men vi hörs på tel sedan ändå, haha i vanlig ordning ...*skartt* ha det så mys på stranden nu.
    ja kan du fatta, nu börjas det fr gravida-bebisar :) woohooo
    men som sagt jag vill att min lille väntar ett tag till iallafall, jag vill ha med han hem...kraam
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 13:34:35 följande:
    åh roligt att få se bebisen IGEN :D
    hihi, hoppas det går bra på TUL och att han växer som han ska.

ja asså vissa här inne på FL är helt otroliga.. många skriver nog för att provocera också.

ja helt underbart vad kärlek kan göra =)

ååååååh nu regnar det, guuuuuuuuuuuud vad skönt
    Jo det ska bli kul, å framförallt så bevarar det mitt psyke, suck..asså hade man som ni andra haft ngn hemma som stöd (mitt x då) om han hade vart friskt funtad så hade man nog inte vart så orolig, sen att han bara drog 3 dagar efvter det som hände sist...det satte sina spår, så att få höra att allt e bra med bebis gör att jag kan fungera normalt tills han kommer..

jo jag vet att vissa bara vill provocera, kanske har ett innehållsfattigt liv..

ja men eller hur, det som jag tycker e såå underbart elinnn det är att oavsett vad mitt x sagt eller gjort så när vår son skapades så var vi tok kära, vi var varandras soulmate, så denna bebis är skapad på den renaste kärlek..hihi''
    dela med dig av regnet hörru...svettas som en gris här...hahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 14:03:57 följande:
    ja men jag kan förstå det.... det har ju hänt så mycket för dig det senaste året så det är inte konstigt. du kan behöva lite stabilitet och det kan ju extra koller och TUL ge dig. skönt att kunna få det man behöver =)

alla barn är skapade av kärlek enligt mig (ja, jag tror ju på att Gud är den som står för skapelsen... hoppas ingen blir skräckslagen nu :P:P:P)

hade gärna delat med mig, iallafall lite ;) det regnar fortfarande =)
    Tack...jo det har vart en del turbulens asså..men jag mår ju bra nu å e överlycklig :) å kontrollerna ger mig ett lugn som jag behöver just nu...så jag e glad att det faktiskt kom fr en läkare att min oro ska tas på allvar.

jo alla barn e skapade av kärlek, men jag menar att det e spiciellt när man får ett kärleksbarn med en du älskar så oerhört. Jag ångrar inte ngn av fäderna till mina barn trots att det gått som det gjort. Båda hade en betydelse för mig, dotterns pappa var min första riktiga tonårskärlek, haha var bara 17 år när vi träffades å höll ihop i 4,5 år ca
    nu sista var min vuxna riktiga kärlek...

skräckslagen?? haha gumman, jag e själv troende kristen ,hahahhaha
    Catsa skrev 2010-07-13 14:13:39 följande:
    God dag på er! :)

Blev en ganska lyckad natt ändå, fick lite fyrverkeri att titta på efter att ha loggat härifrån. Satt uppkrupen i köksfönstret (på bänken förstås) med händerna på magen och bara njöt :) Synd att man inte fick lite muller och regn också, men takfläkten gjorde sitt jobb inatt. Tack gode gud! :)

Regnet kom nu på morgon/dagen iallafall, tur det.

Livligt som aldrig förr och det är mysigt om även lite obehagligt när det träffar på dumma ställen. Börjar tro att jag blir av med ett revben eller två snart. Haha.

Nej, får passa på att göra lite här hemma medans man har ork kvar. :)
    Ville bara kika in och säga hej!

Och stort grattis till Sofie och Laura :) (Även om jag inte riktigt vet vilka dom är ;P)
    sofi&laura är en å samma pers...haha inte så lätt att veta...asså inget regn här men det hänger nog i luften, om inte annat så gör en iskall duch det, haha
    har faktiskt hört att bebisar har sparkar sönder revben men det hoppas vi såklart att du slipper, hahaha jag vaknade av min lille prins med, han puttade helt irriterad så jag bytte ställning, men icka-jag skulle upp! haha sen blev han tvärlugn, hahaha envis redan...
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-13 14:31:27 följande:
    Haha, där ser man. haha. Man ska lära sig något nytt varje dag, helst flera gånger om dagen.
    Ja jag hoppas verkligen att jag slipper, men ibland har det nog varit nära.
    Det har ändå sin charm att få vakna av att dom små vill att man ska vakna och helst kliva upp fast man själv egegntligen inte vill. Envis ja, herregud. Det ska börjas i tid vettu! :)
    haha ja vi får hoppas att allas våra revben ska behållas i helt skick, jag har dock inte fått en enda spark där....än, haha jo det e så mysigt å vakna av dunk....dunk dunk....vänder mig om å ett ännu mer irriterat DUNK kommer, haha helt missnöjd..så jag gick upp,å han somnade såå gott..hahaha busungen...som jag älskar honom redan :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 14:41:21 följande:
    PREGGA: jo jag vet ju att DU är troende kristen ;) men det är ju andra härinne på tråden också hahaha
    har ni fått nåt regn än i GBG?
    Shit det måste jag ha missat, mitt stora ego tog över helt, hahahahahaha
    nopp inget regn än iallafall,...men det känns som om det hänger i luften ...
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-13 14:50:43 följande:
    Ja jag ska be för att revbenen hålls intakta. :D
    Man kan inte göra annat än älska dom små liven redan innan dom kommit. :)
    elinnnnn skrev 2010-07-13 14:41:21 följande:
    goddagens :D
    låter som du hade det trevligt inatt ju :)
    här åskades det och blixtrades och lite lätt sommarregn kom också. nu har det precis slutat regna och solen börjar titta fram.

haha nä vi får väl hoppas att du får behålla dina revben ;)
    min är också igång idag, dock mest hicka och lite buffningar nedåt. skönt att slippa sparkarna mot revbenen :D

PREGGA: jo jag vet ju att DU är troende kristen ;) men det är ju andra härinne på tråden också hahaha
    har ni fått nåt regn än i GBG?
    Ja natten var inte dum alls, hoppas på en bra natt sen också :)

Har inte känt av någon hicka än, men än är det inte försent :) Buffningarna däremot är där nästan konstant :D
    jaa som man äslakr de små redan :) åhhhh hihi
  • Bubbis10

elinnnn
    jag sa ju fel, inte v 36 imon utan på tors....hahhaha snacka om ivrig :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-13 15:15:32 följande:
    hahaha de e lugnt, jag trodde också det var torsdag idag, och jag vet ju att du bla andra byter vecka på torsdagar hahahahaha
    snurrigt värre
    haha jisses asså...får skylla på värmen, hahaha snart måste jag bara in i duchen...svettas ju bort här...urk..sen ska det handlas lite med...e tomt i kylen igen, trots att jag handlade en massa i förigår typ..ngn äter oss ur huset...hahaha
  • Bubbis10

får man gnälla lite?? jag har ONT i ena handen...hua....

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-13 15:28:20 följande:
    Hade det varit torsdag så hade jag bara haft ! vecka kvar hahahaha..... Jag har stenkoll på dagarna nu..... Blir väl värre sen när han har kommit ut....
    Gumman, jag vaknade av ett sms, att Sofie&laura födde en liten son inatt, gu som jag grinade här ,...hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10