Vi fortsätter, Bf aug 10
Catsa skrev 2010-07-13 22:58:25 följande:
Kikar in lite snabbt och önskar er alla en (förhoppningsvis) god natt :) Må värmen och värk låta oss vara ifred så vi får en bra sömn. :)
Här ska man dra igång takfläkten och krypa ner brevid den andra hälften. Får se hur länge man klarar av att ligga brevid ett element. Haha.
Den lill* lär antagligen hålla mig vaken en stund, men det är lite mysigt det också. :)
Måtte BF-dagen komma snabbt nu! :)
Godnatt på er!
ja lycka till å kunna sova..hua..det lär ju dröja här asså...
visst e det mys när de små håller på asså..haha
natti natt sov så gött :)
sparvens skrev 2010-07-13 23:10:51 följande:
Ja hade inte heller hört talas om det innan, sambon övertalade mig att gå till Hc och prata med dom, inte ens där hade dom en susning om vad det kunde bero på, knepigt egentligen för man tycker att dom borde ha lite koll :Psen när vi var till BM så sa hon direkt att det va karpaltunnelsyndrom, du vet ju lika väl som jag exakt hur drygt det är eftersom att vissa dagar kan man knappt använda händerna, men vi kan ju glädja oss åt att förhoppningsvis så slipper vi det här efter förlossningen :) Annars så var ju sista alternativet en operation men sånt ska vi slippa tycker ja! :)
tills jag tog upp det på spec mvc dom sa det med direkt. men det är ett såååå litet moment ändå med tanke på vad vi får :) å jag har ju inte haft några som helst andra besvär. jag har med hört att man kan komma att behöva opereras, men som sagt det hoppas vi att vi slipper....