Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Elinnn
    ja men exakt, jag såg ju på ctg att jag hade några sd men kände ju inte dom....

NU HICKAR PRINSEN; ÅÅÅHH så SÖÖÖT!

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-12 22:27:24 följande:
    Tack Pregga & Belly för era ord!

Jag blev väl så chockad samtidigt som jag hade så ont så jag fick inte fram ett "ont" ord mot henne då.
    Så lite gumman, men det e så att i vissa situationer så finner man sig bara inte, man blir ju paff å ledsen....men seså, upp med hakan...
    Å nu kommer det spöregn här....härligt :)
  • Bubbis10

NU har det hänt, min dotter e KÄR!!!!!! Du milde, dom sitter på msn nu å hon FNISSAR å han har som text-jag älskar dig natalie....herregud!!!!
    han skrev ett kärleksbrev med....å du milde tid..

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-12 22:33:29 följande:
    Dela med dig av regnet Pregga. Tror jag avlider här ju..
    :D
    haha det står som spö i backen...shit det åskar å blixtrar ju, haha
    Familjen Mu skrev 2010-07-12 22:36:58 följande:
    Tack vännen! {#emotions_dlg.flower}

Jodå här kom regnet ikväll oxå...så nice! Älskar när det regnar, fast lite mer åska hade nog inte suttit helt fel Cool
    så lite Hjärta 
    ja nu small det rejält här ju...jisses
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-12 22:42:43 följande:
    Nu blir jag riktigt avundsjuk, men om jag fattar SMHI rätt så kan jag nog våga hoppas på att vi får lite av ovädret imorgon :) Inte dumt alls!
    suck...det kom en rejäl skur som slutade lika fort...hörru, ge tillbax den! haha
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:42:12 följande:
    familjen Mu:
    jag hittar inte ord för vad jag kände när jag läste ditt inlägg om hur hon behandlade dig.
    skickar en kram iallafall och skönt att du inte har ont längre.

HÄR KOM DET EN REGNSKVÄTT OCKSÅ, typ i 5 minuter bara. jag skulle vilja ha ösregn i ca 5 timmar eller nåt haha det skulle nog behövas alltså, det är sååå himlans torrt i jorden, dessutom skulle vi behöva mycket mer åska, luften känns väldigt laddad.

hoppas man kan sova bättre inatt alltså, natten till idag var verkligen ingen hit. jag sover bara i underkläder, fläkten på högsta speed och en vattenflaska med kallt vatten vid mina fötter.... INGET hjälper ju minsann i denna hettan.
    man skulle tamejtusan ha luftkonditionering i alla hem även i sverige................
    men det blir ju svårt att sova asså, man vaknar ju genomsvett, å kissenödig  i ett....

ngn mer som har spänningar i huden runt om magen?
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-12 22:47:00 följande:
    Haha, hit kom den inte. Är nog någon annan som stulit den :P

Nej kan nog inte påstå att jag har känt av något sånt, visst att det sträcker lite i huden ibland. Men inte så farligt. :)
    haha ska jag tro på det...hm...*ler* asså det känns som om det e en liten spindel eller fluga som kryper på min mage, ja huden..gör inte ont, men jag undrar om det e skinnet som töjer sig?
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:49:43 följande:
    ja så himlans svårt att sova..... första "passet" går rättså bra för då är jag så sluut att jag helt enkelt somnar av utmattning, alltså vilket jag kommer göra om ca en timme hihi men sen vaknar jag 2-3 timmar efter det för att gå å kissa, sen tar det ca en timme tills jag blir sömnig igen och det är ju ungefär då solen börjar gå upp och det blir stekvarmt igen :S
    usch ja, jag säger då det, skönt ändå att vi har bebisarna på insidan!
    skulle inte vilja utsätta min lilla flicka för denna värmen och klibbigheten.man lär ju klibbas ihop ju medans man ammar eller bär rundor för att rapa dem....
    jo asså jag älskar ju sommaren å värmen, men nu e det lite tufft å sova gravid som inte tror jag...ja aså jag vaknar ju åxå titt som tätt..å e alldeles våt i håret..urk..
    haha ja vilken syn,ihopklibbade ;)

Ngn mer som får mkt mer leverfläckar nu? mina poppar upp som svampar i skogen ju....såg just en prick under magen typ..ja med spegel å ropade dit lillan. hon sa bara-mamma det e en leverfläck, sluta vara så TJATIG!!! hahahha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:54:14 följande:
    pregga: ja spänningar i huden vid magen och även brösten och en himlans klåda på brösten och under. antagligen för att dem är brännheta  :(

det är bara till att smörja och lufta och hoppas på att det hjälper :P
    Ok, va skönt att du känner igen det, hihi men inte vid brösten dock,MEN dom kliar emellanåt...som sagt antagligen för att dom e stekheta..

har just smörjt magen, ngt som förvånar mig denna gng är att mjölken inte rinner på natten, det rann en jäkla massa med lillan innan hon kom ju...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-12 22:56:17 följande:
    nä ni alla fina goa tjejer, nu ska jag logga ut och kolla på ett avsnitt av  "jims värld" på comedy central ... somnar nog innan det är slut. som vanligt hehe

godnatt! sov gott och dröm sött =)

vi ses imorrn!

{#emotions_dlg.flower}
    natti natt gumman, sov så gött :) {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-12 23:01:58 följande:
    Antagligen är det skinnet som töjer sig lite :) Kan inte komma på något mer det kan vara faktiskt. :)

det där med leverfläckar har jag fått ett gäng jag med, men dom är såååå små så det är knappt så jag märkt dom. Förutom där jag är alldeles prickig. :P

Nej om man ska ta och logga ut och försöka sig på att sova?

Wish me luck!!
    Godnatt på er! :)
    Jo men antagligen så e det så, känns ju som om det typ killar/kittlar....ok, ja jag e med helt prickig på vissa ställen, såg en liten sate som sagt under magen å bad lillan kaolla va 17 det varm hon suckade å sa-mamma det e en leverfläck, haha hon ska ha en eloge som står ut med mig ibland asså....
    ÅÅHH nu kom regnet igen :)

haha aa du LYCKA TILL, det lär vi nog alla behöva....
    Belly skrev 2010-07-12 23:03:26 följande:
    Tack snälla elinnnnn!! Känns fint att va tebax..:)
    Å det e härligt att ha dig tillbax :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-12 23:55:22 följande:
    Men så sött.. Hjärta
    haha jo det e sött, men mitt bultande mamma hjärta blir åxå lite oroligt, haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10