Catsa skrev 2010-07-12 22:47:00 följande:
Haha, hit kom den inte. Är nog någon annan som stulit den :P
Nej kan nog inte påstå att jag har känt av något sånt, visst att det sträcker lite i huden ibland. Men inte så farligt. :)
haha ska jag tro på det...hm...*ler* asså det känns som om det e en liten spindel eller fluga som kryper på min mage, ja huden..gör inte ont, men jag undrar om det e skinnet som töjer sig?
elinnnnn skrev 2010-07-12 22:49:43 följande:
ja så himlans svårt att sova..... första "passet" går rättså bra för då är jag så sluut att jag helt enkelt somnar av utmattning, alltså vilket jag kommer göra om ca en timme hihi men sen vaknar jag 2-3 timmar efter det för att gå å kissa, sen tar det ca en timme tills jag blir sömnig igen och det är ju ungefär då solen börjar gå upp och det blir stekvarmt igen :S
usch ja, jag säger då det, skönt ändå att vi har bebisarna på insidan!
skulle inte vilja utsätta min lilla flicka för denna värmen och klibbigheten.man lär ju klibbas ihop ju medans man ammar eller bär rundor för att rapa dem....
jo asså jag älskar ju sommaren å värmen, men nu e det lite tufft å sova gravid som inte tror jag...ja aså jag vaknar ju åxå titt som tätt..å e alldeles våt i håret..urk..
haha ja vilken syn,ihopklibbade ;)
Ngn mer som får mkt mer leverfläckar nu? mina poppar upp som svampar i skogen ju....såg just en prick under magen typ..ja med spegel å ropade dit lillan. hon sa bara-mamma det e en leverfläck, sluta vara så TJATIG!!! hahahha