Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-22 21:21:39 följande:
    nej blod gör ju en orolig.. men det är väl blodblandade flytningar du har? det kan ju vara slemmisen också...
    det är väl inget rent blod som kommer??
    nopp inget rent blod är det inte, utan blandat med flytning...men man blir ju orolig, fast prinsen har varit såå aktiv idag. :)
    jag e såå lycklig elinnn över att han änteligen kommer till mig efter så lång väntan :) min älskade pojk Hjärta
    elinnnnn skrev 2010-07-22 22:07:56 följande:
    måste skriva detta även om det inte betyder något... men ett litet framsteg iallafall, lite mer av min slemmis kom ut nu =)
    den bör ju inte återskapas så mycket nu längre. bara drygt 2 veckor kvar till BF ju
    ett litet framsteg iallafall :P
    woohoo, det ÄR ett framsteg, kan ju komma igång när som nu ju, men hon får allt vänta tills på hm...ons? hahaha
    sofie och laura skrev 2010-07-22 22:50:11 följande:
    !
    Pregga skrev 2010-07-22 20:52:43 följande:
    heeey gumman :)
    Jag tror mjölken rinner till ordentligt snart, jag läste ngn stans att får man för tidigt så kan det ta ngn dag extra innan det rinner till, så avvakta bara lite så sålänge han går upp i vikt å mår bra så ska du se att han får vad han behöver....klart han e bedårande , hihi en liten prins ju :)

jo om det nu var en hinnsvepning hon gjorde vill säja, nu vet jag ju inte längre...asså jag vet inte alls om jag e på g att öppna mig ngt mer heller då dom sa i mån att inget e förändrat....bara fingerblomman som e öppen typ...ca en halv till en cm . jo jag frågade dom nu om jag kan ha skadat han å dom sa nej...men vi tryckte samtidigt å jag blir så orolig nu...

jo jag hoppas att ni har rätt....suck....tack så mkt...
    Ni här inne e guld värda..

jo så hette det, ska kika på din länk, har googlat lite på det...tack snuttan...

så jäkla pinsamt....jisses....paranoida jag lixom....men blod det klingar inget bra, fast det e ju inte rent utan med flytning, kanske e bitar av slemmis då?!

Tack pluttan!
    Ska sluta oroa mig nu!
    Får vänta tills måndagen och se!
    Imorgon blir det shopping med familjen!
    Air condition i bilen e lagad nu så man slipper svettas ihjäl, så nu blir det massor!
    Lillen får sitta kvar ibilen med pappa så mamma får shoppa i baby affär.. så rädd med en massa folkmassor så hellre i bilen än med mig
    Så lite gumman :) det kommer gå såå bra med amningen ska du se, hihi va kul å shoppa, å det e strongt att du orkar, haha jag har bestämt mig för att låsa in mig helt den första tiden..tror jag iallafall :) vill bara få njuta av min lille prins helt ifred, Puss
    elinnnnn skrev 2010-07-22 22:37:30 följande:

jag tog ju microlax igår, och idag fick jag tömt (helt tror jag iallafall) helt själv utan större problem!

känns så sköööönt hahaha.

jag har inte ens hunnit ta lactulos än. eller ja nu har jag ju men jag var ju på toaletten först.
    jag är dessutom glatt överraskad över att lactulosen inte smakade så mycket.

fast hm, vet inte om det är pga lactulosen som magen rör sig väldigt mycket, eller om det var prinsessan som vaknade utav den?
    känns lite olustigt faktiskt :S man kan väl inte stimulera tarmarna så mycket så att det skulle sätta igång förlossningen med en dos av lactulos????????

hm, lactulos? jag har inte en aning asså, men har din bm rek den så ska det väl inte vara ngn fara? jag gav den till min dotter som liten då hon hade mkt tröga tarmar, tror det vard en iallafall...den e väl lite seg?
    kan inte tänka mig att den sätter fart på annat än magen, men e du osäker å det känns konstigt så avvakta å ta den tills du får prata med en bm, ring direkt imon bitti så du slipper å oroa dig...
    puss
  • Bubbis10

pratade med mitt x idag som dök upp, beställde en pizza å gick å la sig att sova, så samtalet varade kanske i 3 min. jag har inget jag vill be han om, jag kommer inte fråga han om ngt heller om hjälp osv såvida jag inte verkeligen e tvungen. men jag f¨rågade han-är du inte glad för dominic? för du har ett konstigt sätt att visa  det?!
    han svarade med-

men det är som det är mellan oss!
    jag-men det vet jag å det var inte det jag undrade?!
    han-jo jag är glad för honom.

hm.....varför känns det inte så?! visst situationen kunde ju vart annorlunda mellan oss vilket jag sa-MEN det har inget med dominic att göra ellerr deras relation, den är en egen!

I vilket fall som helst, min dotter hörde det hela å sa -mamma jag älskar min lillebror mest av allt, å dig såklart :)
    å jag säjer det fr djupet av mitt hjärta-gu som jag älskar mina båda barn, mest av allt.

att bli välsignad även med dominic den lille skrutt ungen, får mig att känna att jag lever Hjärta
    Älskar dom båda så oerhört....

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-22 23:54:41 följande:
    Hej!

Jag tror inte att det ska vara någon fara isåf tycker jag att de borde varna för det. Du behöver nog inte oroa dig men det jag brukar göra om jag vill veta lite närmare är att googla. Så det är mitt råd till dig Glad
    well hellu :)

asså gumman jag fattar det inte, jag tycker ju inte situationen med XXXX är rena drömmen MEN det tar ju inte min lycka ifrån vår son....kanske han kan göra så men jag fattar det inte? 2 olika saker, jag tänker inte engagera mig i mitt x, men jag älskar ju vår son så oerhört ändå. e ju 2 olika saker...ser han inte det?
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-22 23:57:08 följande:
    Gumman! Han kommer från en annan planet den måste bara heta UrAnUs hahahahahaha
    hahahahahah DEN var faktiskt riktigt rolig :) tack för ett gott skratt :)
    carohl skrev 2010-07-23 00:02:10 följande:
    Hello!

Jag är inne som snabbast innan jag ska sova Drömmer
    Jag vet inte gumman, som sagt jag tycker att han är mycket märklig då du faktiskt bär på hans barn. Hans intresse för att ert samarbete ska fungera borde vara större men men han verkar inte förstå bättre...
    Tur att Dominic har dig och Natta. Han kunde inte ha kommit till ett bättre ställe med mera k'ärlek Hjärta
    jo jag tycker han skulle vara mer intresserad men han säjer bara -ja men han e ju inte här ännu, han är ju i din kropp. Men varför får JAG dåligt samvete för att hans pappa inte verkar bry sig när jag älskar han mest av allt? å hans syster avgudar han redan, hon sa innan hon somnade-mamma jag älskar min lillebror så mkt, å även om det skulle vara ngt fel så älskar jag han ändå, men nu e han perfekt :)
    haha söt nöten...

men varför jagas jag av dåligt samvete för? det e ju inte jag som struntar i han, jag älskar han mest av allt....å hans syster såklart :)
  • Bubbis10

jag älskar han mest av allt å han kommer få så många omkring sig som ger han all kärlek, hihi
    som jag har bett till gud att han ska vaka över mina båda, å att jag är tacksam för hans välsignelse..
    tänk att man kan älska ngn så mkt, hihi
    mina känslor för mitt x är ju helt annorlunda idag än för ett par månader sen, men kärleken till mina barn..

kommer alltid att finnas helt ofantligt stor. det e ju dom man andas å lever för..Hjärta

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-23 00:17:49 följande:
    Jag skrev mitt svar till dig på sms jag tycker så... Han kommer som sagt få allt och lite till hos dig och natta, Vill han vara ett oengagerat pucko så synd! Det kommer att slå tillbaka på honom en dag.

Nattinatt gumman!
    Jo jag såg det, natti natt gumman sov så gott...å du har helt rätt, den som förlorar på detta är bara HAN, egon! kraaam
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-23 10:47:14 följande:
    Morn morn på er!!!

Då har man hunnit dammsuga,diska nu på morgonen och ska bada kidzen sen.
    Ska nu iaf dricka mitt Hallonbladste strax tills det svalnat lite.
    IDag är planerana att gå på Marknad...

Bebben är oroande lugn i magen. Känt nått pyttelite (om en smekning bara) i morse.
    Fy fasne vad dom kan skrämma livet ur än

Nåväl hoppas ni andra får en bra trevlig helg!!
    hej vännen...
    min är åxå mkt lugn kan jag säja, jag puttade på han förut å efter ett par knuffar så fick jag en mkt irriterad tillbax :)
    vet inte vad jag ska tro nu, vaknade ovanligt tidigt å hade sd å mådde illa...känner mig fortfarande jätte skum asså...
    sen en annan sak- HÅLL I ER NU!
    mitt x kom igår å vi pratade å han sa att han inte haft mob avstängd utan att batteriet var dött å han vill såklart vara delaktig, å jag sa då-antingen 110% eller inget alls.
    Vaknade imorse av en tung känsla....han låg bakom mig, sked å kramade om mig å hade sitt ansikte i min nacke....shit va paff jag blev, visst var det jättemys...det var ju braaaa längesen man fick lite ömhet, MEN jag blev åxå orolig för lilleman, han låg ju som sagt bakom mig å hade sitt ben över mitt när jag låg på sidan å ena armen vilandes över min mage/bröst.....kan vi ha klämmt honom, eller gjort han illa?

Jag puttade på prinsen då jag inte kännde ngt å efter en stund så kom en irriterad knuff tillbax å så såg det ut på magen som om han la sig tillrätta igen å somnade om....men mitt x e rätt biffig=tung, å nu undrar jag om hans kropps tyngd kan ha skadat?
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-23 13:09:58 följande:
    Kan LOVA dig att ni inte har klämt discoprinsen..De ligger sååååå väl inpackade där, jag kan ju t.o.m nästan sova på mage fortfarande (eller halvligger på sida/mage) å det är full rulle

Man kan INTE klämma ihjäl ett barn som ligger i magen (har ALDRIG hört talas om det iaf ) Så där kan du va helt lugn...

Tänk på HUR mycket BM brukar böka runt å känna på en undersökning, å de vet ju vad de håller på med..för de är ju då rakt inte försiktiga
    Tusen tack gumman :)Glad gu va lättad jag blev nu, jag har ju inte blivit kramad så på hela graviditeten, så mys va det men jag blev lite rädd med när jag kom på att -hey,tänk så klämmde vi min *discoprins* hihi
    asså som sagt mitt x e rätt så biffig, så det var ju tungt...å då kom oron som ett brev på posten.

jo jag vet ju att bm brukar trycka rejält jäkla hårt, men dom vet ju hur åxå...så du e säker på att hans tyngd över mig inte kan ha skadat?
    jag låg ju på sidan, å han la lixom sitt ben över mitt ovanpå å sin arm över min mage å mellan brösten...

måste säja att det var lite mys med, haha innan jag kom på tanken att vi kunde ha klämmt/skadat mitt hjärta...
    han frågade mig sen hur länge jag varit vaken, tror inte han ville att jag skulle vart medveten om att han legat å kramat om mig, det va lite gulligt tycker jag...han känner nog ngt för mig men vill inte att jag ska veta...

men du e säker då? får lite panikångest här...
  • Bubbis10

Tjejer-kolla in profil

polisman08

kolla hans press, haha å han skriver till mig i inboxen!=AS!!!

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-23 13:29:23 följande:
    Haha, inte alla som lägger upp civilstatus som sambo/gift och försöker ragga på Familjeliv.
    Pucko!
    eller hur, å ser du hans press???? söker sexkambrat,älskarinna! shit asså...jag fick ändra min status fr singel till osäker, hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10