Vi fortsätter, Bf aug 10
det är väl inget rent blod som kommer??
jag e såå lycklig elinnn över att han änteligen kommer till mig efter så lång väntan :) min älskade pojk

den bör ju inte återskapas så mycket nu längre. bara drygt 2 veckor kvar till BF ju
ett litet framsteg iallafall :P
Jag tror mjölken rinner till ordentligt snart, jag läste ngn stans att får man för tidigt så kan det ta ngn dag extra innan det rinner till, så avvakta bara lite så sålänge han går upp i vikt å mår bra så ska du se att han får vad han behöver....klart han e bedårande , hihi en liten prins ju :)
jo om det nu var en hinnsvepning hon gjorde vill säja, nu vet jag ju inte längre...asså jag vet inte alls om jag e på g att öppna mig ngt mer heller då dom sa i mån att inget e förändrat....bara fingerblomman som e öppen typ...ca en halv till en cm . jo jag frågade dom nu om jag kan ha skadat han å dom sa nej...men vi tryckte samtidigt å jag blir så orolig nu...
jo jag hoppas att ni har rätt....suck....tack så mkt...
Ni här inne e guld värda..
jo så hette det, ska kika på din länk, har googlat lite på det...tack snuttan...
så jäkla pinsamt....jisses....paranoida jag lixom....men blod det klingar inget bra, fast det e ju inte rent utan med flytning, kanske e bitar av slemmis då?!
Ska sluta oroa mig nu!
Får vänta tills måndagen och se!
Imorgon blir det shopping med familjen!
Air condition i bilen e lagad nu så man slipper svettas ihjäl, så nu blir det massor!
Lillen får sitta kvar ibilen med pappa så mamma får shoppa i baby affär.. så rädd med en massa folkmassor så hellre i bilen än med mig
jag tog ju microlax igår, och idag fick jag tömt (helt tror jag iallafall) helt själv utan större problem!
känns så sköööönt hahaha.
jag har inte ens hunnit ta lactulos än. eller ja nu har jag ju men jag var ju på toaletten först.
jag är dessutom glatt överraskad över att lactulosen inte smakade så mycket.
fast hm, vet inte om det är pga lactulosen som magen rör sig väldigt mycket, eller om det var prinsessan som vaknade utav den?
känns lite olustigt faktiskt :S man kan väl inte stimulera tarmarna så mycket så att det skulle sätta igång förlossningen med en dos av lactulos????????
kan inte tänka mig att den sätter fart på annat än magen, men e du osäker å det känns konstigt så avvakta å ta den tills du får prata med en bm, ring direkt imon bitti så du slipper å oroa dig...
puss