Vi fortsätter, Bf aug 10
Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 13:04:16 följande:
Då är vi två. har du mörkrött eller ljusrosa? Jag har själv ljusrosa med ibland liten ministrimma aningen mörkare.Har du kollat upp det???
Man kan ju blöda så lite grann då man börjar öppna sig vilket man kan göra långt innan BF som omföderska.
Skönt du kännt av din prins nu igen
Känne rinte av tösen heller så mycket oftast men antar hon sover mera nu och har ju mindre plats att leva rövare på.
elinnnnn skrev 2010-07-22 12:15:21 följande:
om du tar xyloproct stolpiller så sluta med dem om dem inte hjälper dig. jag får blödningar när jag använder dem. på mig gör dem mer skada än nytta tyvärr.jag har också bara fått ut harpluttar och typ 1/3 av den avföringen som finns i tarmen, eftersom det inte funkar att trycka på ordentligt, dels för det gör ut och dels för minskad tarmfunktion nu under graviditeten.
jag tog en microlax igår kväll, och ska ta en ikväll också.
barnmorskan sa att lactulosen ska man ta 30 ml i 2-3 dagar och sen 15 ml varje dag.
det står också i dosanvisningarna.
jag får inga magkramper som tur är eftersom jag får tömt lite om dagen. men baken har jag ont i och lider mest av det onda i den ändan så att säga.
jo det e skönt å känna honom men han har lugnat sig mkt, kanske e lite dåligt om plats eller att han vilar upp sig inför den stora dagen, går ju in i v 37 ida....wiiiiiiii hahahaha