Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Fortfarande blodblandad flytning...suck..

• Bubbis10

hm, har inte kännt min prins ngt vidare på timmar....hm....oroligt ju..

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-07-22 12:20:03 följande:
    hm, har inte kännt min prins ngt vidare på timmar....hm....oroligt ju..
    Vräkte i mig lite chocklad å ahlgrens bilar, haha det gjorde susen :) å lite musik såklart :)
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-22 12:27:34 följande:
    Pregga skrev 2010-07-21 23:12:00 följande:
    Va skönt att ditt Bm besök gick bra gumman :) jag e glad för din skull....
    tack så mkt, jo jag får ju ta med ngn som jag kan lita på då han visar sig inte vara pålitlig...vem vet, när det e dags å han säjer-men jag stängde av mob för jag sov?!
    jag blev åxå besviken på dagens avsnitt men förra var mkt bättre å det tror jag nästa blir med..
    Ja det var så kul att det gick bra :)
    Hmm, jag skulle absolut inte lite på att han finns där när det är dax. För presic som du säger, tänk om han gör så. :/ Jag vill ju vara helt hundra på att jag har någon med mig iallafall, och inte sitta där i sista minuten och ringa runt. :/
    Ja vi får hoppas på det :) Ser fram emot nästa vecka. :)

Näe du har helt rätt, får se om det behagar han att dyka upp idag för då ska jag ta upp detta med honom. Att antingen så skärper han till sig å visar det omgående eller så ber jag ngn annan. men jag har ändå en annan som vill vara med så ensam blir jag inte :)

ja vi får vänta tåligt tills nästa vecka för igår var det inget kul ju, hon samantha skrämde ju livet ur mig, haha å så har vi samma namn...bådar illa, hahahaha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 12:32:02 följande:
    vad skönt :)
    jag vet inte om du dem blodblandade flytningarna kommer försvinna överhuvudtaget innan det är dags för förlossning... men tror inte du ska räkna med det. men du har väl kontakt med förlossningen och sånt så dem vet vad som pågår?
    Jo det var skönt, det var en liten puff...men den kom iallafall..hihi
    vad det gäller blod blandad flytning så kommer det nog vara så framöver som du säjer, e jag rädd för...jag har varit i kontakt med förlossningen som säjer att det kan bero på alla undersökningar å ev tryck fr bebis på livmodertapp osv att den e såå känslig nu med alla ytliga blodkärl, å har jag fått ett litet sår efter dom kände efter så är det mkt svårläkt nu. Dom tog ju både ul,vul å såg ingen blödning fr livmoder eller moderkaka....tack gode gud.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 12:43:44 följande:
    usch vad jobbigt med såna undersökningar därnere nu ju... fast som du säger tack gode Gud att inte livmoder eller moderkaka det är som blöder.
    Jo det gjorde apont för att dom skulle komma åt tappen ordentligt, AJ säjer jag bara..helt öm var man efteråt ju...men som sagt, tackar gud att det inte var ngt annat...
    Catsa skrev 2010-07-22 12:44:14 följande:
    Skönt att det finns nån annan som kan och vill följa med. Detta kommer gå galant :)
    Hoppas han bestämmer sig väldigt snart iallafall.

Haha, ja men hon var ju hemsk. Jag satt och funderade på vad det var jag såg egentligen . :S
    Men du kommer klara detta mycket bättre tror jag :D Du är stark! :)
    Jodå jag har flera som vill vara med, haha men jag har valt ut 1 som ska vara med om han inte visar intresse å det jäkligt fort! Jo det kommer gå såå bra, jag får ju min prins, haha asså han kallas inte för discoprinsen för inget, spelar en låt nu å han kickar igång direkt, hahahaha

japp hon var hemsk, jisses-asså du ska veta det att sådär e låååångt ifrån alla som skriker å håller på. Visst jag skrek åxå emellanåt, men INTE så. När du ex krystar så tar du i så du låter, men det är för att det faktiskt hjälper. fick jag lära mig på träningen, när du slår eller sparkar så skrik ut, för du pressar ut luft å får på så sätt mkt mer styrka bakom.
    men som sagt-inte som hon, haha
    tack så mkt gumman, jo jag e nog rätt så stark...tror jag, haha
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-22 12:58:40 följande:
    Vad mysigt att musik sätter fart på prinsen :D
    Här är det mer pappas och fasters röster som sätter fart på busfröet. :)

Haha, nej jag funderade på det där med skrikandet. Och jag tror aldrig jag har skrikit ut smärta. Vet inte om det är för att min smärtgräns är otroligt hög eller vad det kan bero på. Men jag har aldrig sett meningen med det, jag samlar upp allt och biter ihop istället. Kanske inte är bra det heller, men det känns som att om jag vänder det inåt så kanske jag orkar ta i mer än om jag skriker ut det.
    Hmm. vad rörigt jag skrev nu. Haha.
    Alla är ju iallafall olika, det är ju en sak som är säker. Men jag vill INTE låta som hon. Haha, då skulle jag nog till och med kunna skämmas lite. :P

Ja jag tror du är en stark människa, det är uppfattningen jag har fått härinne iallafall :)
    Jo det finns 2 låtar som han reagerar på, ska länka en strax som jag älskar, hihi jo han brukar reagera på storasysters röst åxå, vissa dagar när jag vart orolig så har hon lagt munnen emot magen å ropat, dominic...det e storasyster, jag älskar dig...å gissa vad? haha det har funkat varje gng, hahaha men nu har hon inte vart hemma på ett par dagar men kommer idag, sååå skönt asså. längtar så efter henne.
    jag har åxå hög smärtgräns må du tro, haha å sa innan lillan, guu va pinsamt å skrika, men man tänker inte ens så då i den stunden....men som sagt-jag skrek inte som hon hysteriskan, haha inte ens i närheten.
    det var mest när krystvärkarna kom å man skulle ta i så in i helsike..det gav kraftb på ngt vis..
    tack så mkt gumman...du vet vad man säjer-det som inte dödar det härdar..jag är stark, mkt...MEN jag har mina dagar då jag känner mig liten å vilsen jag med....
  • Bubbis10

här är en av min son,s låtar som han reagerar på

">

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 12:59:56 följande:
    det tycker nog dem flesta att du verkar vara också :) iallafall jag :)
    Japps, jag instämmer Glad
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-22 13:03:11 följande:
    det är nog lite olika hur det funkar för olika personer. jag tycker att det är ett slöseri av energi när man skriker.
    fast det beror på vilket sorts skrik det är... skrikande för skrikandets skull, eller för att det gör ont är inte lönt.
    att skrika i samband med att man krystar kanske hjälper.
    men jag tror det är ännu bättre att lägga energin i krystarna , alltså rikta energin inåt. om man skriker försvinner ju massa luft och kraft.
    *skratt* faktiskt så är det tvärtom, om du typ skriker ut i samband med krystvärk så hjälper det oerhört mkt.
    jag vet inte om jag berättat det men jag har ju tävlat i kampsport å det vi fick lära oss var 2 saker med skrik,
    1, du skrämmer å överrasskar din motståndare
    2.du pressar ut luft i smband med slag/spark så det blir mer slag kraft.

haaha sen behöver man ju inte skrika som en tok, haha å det e nog som sagt väldigt olika. sen sa han lite som ni att-visa aldrig din motståndare att ni får ont, i vårt fall...mannen? hahahahah
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10