Vi fortsätter, Bf aug 10
men jisses vilken värk jag har då....ajaj AJ!!!!! ska lägga mig snart å se om det ger sig..
men jisses vilken värk jag har då....ajaj AJ!!!!! ska lägga mig snart å se om det ger sig..
Ang mitt x så skiter jag i om han träffar ngn annan, det gör jag....MEN att det skulle vara min bästa väninna, den skulle ju kännas..men mest för att hon sviker vår vänskap efter alla år. Ska ta å prata med henne, just nu så jobbar hon...men jag ska ta upp det.
har mkt svårt å tänka mig att hon skulle titta åt hans håll då hon alltid sagt att han e ful å dum i huvudet. osv...
ja det finns ju bara 1 sätt å ta reda på det, jag ska gå över dit sen ikv, hon bor nära å fråga henne rakt ut!
haha ja så påläst som man e nu, haha men lite orolig e jag, tycker han e väldigt lugn ida...hm.....japp här regnar det, å e åxå kyligt. vilket på ett sätt e skönt, lite lättare å sova då..
kram
NU kände jag honom :) wiiiii
å här inne var det tvär dött ja....själv springer man mellan datan å tvättstugan nu..hade ingen lust men skönt när det e klart, kände min lille nyss..men tycker han e ovanligt lugn..hm..kanske trött....
tjejer
detta med förvärkar, kan man ha det i veckor innan eller börjar det strax innan Bf?