Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-09-02 16:58:20 följande:
    Tack så mycket {#emotions_dlg.flower}. Men det är faktiskt jobbigt att ha känningar som inte leder någon vart. Ja så lång tid är det ju inte kvar igentligen men att inte ha någon ork till något drar ut på det hela... Fast det är klart har man inga känningar så vill man ju ha. Mina känningar har försvunnit eller minska väldigt mycket nu. Bara någon enstaka gång. Sen så är dom så pass små så det gör inte ens ont,bara jobbigt. Det värsta är ju ryggen. Men jag ska inte klaga jag har nog haft det bra fram till nu... Jag ger dig också en STOOOOR kram! {#emotions_dlg.flower}
    TACK gumman...Ja vi får stötta varandra helt enkelt i i det sista!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-02 17:32:17 följande:
    Hm...inget svar fr ngn??
    Sorry, jag missade ditt förra inlägg Skäms

TACK Dominic Jag ska VERKLIGEN försöka prrreeeeeeessssssa ut henne snart!!!!! Men som sagt inom 2 veckor så har jag iaf min prinsessa Skrattande Får väl va tacksam för det helt enkelt, trots att man har ont lite här å var så tycker jag ändå dagarna går rätt fort nu, men det kan ju ha att göra med min 3åring att göra Hon håller liv i en kan jag lova!!!

Pregga: Mår ni bra????
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-09-02 18:23:16 följande:
    Hey gumman....lungt,...haha jaa nu väntar vi på din bebis...va skönt å veta att du inte behöver gå längre än 2 veckor till iallafall även om det känns bra segt..känns lite som om tråden dör nu..trist. Vi som fått e ju såklart lite mer upptagna, å dom som väntar stöttar varandra..jag försöker gå in emellanåt å skriva till er men det e inte alltid man hinner tyvärr....haha ja kan tänka mig att en 3 åring håller full rulle hemma.
    Jag mår bättre idag helt klart å Ab biter bra.E dock orolig över att den ska gå över till bebis....suck.
    Mitt x kom förbi innan å ville träffa sin son så han stannade i en tim å mestadels så ammades han, vilket jag tyckte var lite synd då han ändå var här. Jag tog upp hela frågan ang hans syster, å han säjer att det inte alls e så, å hade han lyssnat på sin syster så hade inte vi haft dominic alls. den var ju fin! Undrar vad Fr sagt till honom då han var väldigt tillmötesgående ida....hm...stannade i ca 1 tim som sagt. å Ville följa med till bvc imon, då ska jag kolla min lille för några små prickar i ansiktet, kan ju vara vanliga hormonplitor....hoppas jag iallafall. kram
    Ja det är klart att vi förstår att ni inte orkar/hinner va här inne lika mycket..Men vi (iaf jag) är otroligt glad för att vissa av er iaf försöker va med oss andra även tills våra så är ute Vi får antingen fortsätta denna tråd "som den är" även efter alla barn är födda eller så startar vi en fortsättningstråd där vi börjar om när alla bebisarna här....Å det kan ni ju starta redan nu om ni vill, så kommer vi väl dit allteftersom

Ja man kan ju undra va de sagt till X då Ja du dessa hormonplitor hade Ella oxå, tur det inte är nå farligt iaf..håller tummarna för att det "bara" är det då!!!!!
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-09-02 19:32:39 följande:
    Ååå nu är jag glad igen. Bebis har hicka och det käns underbart att känna honom då BM skrämmde mig lite när jag var där. Han busar rundor nu igen Skrattande.

Malinski - Hur går det för dig? Några värkar? Det märks verkligen att vi inte är så många kvar här nu. Denna tråden står lite still.

OCH jag måste säga att om jag inte svarar på något inlägg så är det inte som jag stuntar i någon utan jag kanske inte har någon som helst aning om vad jag ska skriva,elelr så har jag kanske missat något... Förlåt isåfall.
    Hahaha...Näää du inte en tendens till en värk här inte Ska ta å proppa i mig en ananas här igen (3:e)...Men nu ska jag göra det (mest) för att det är gott och OM det vill köra igång nåt så är det mer än välkommet!!!! Förena nytta med nöje vore inte fel just nu

Jag r iaf övertygad om att lillskrutt antingen ligger å föder för fullt eller så goooosar hon redan med bebis..... Hon har inte varit inloggad varken hrä eller på fb på hela dagen!!! Håller tummarna för dig gumman!!!!!
  • Malinski79
    LillSkruttet skrev 2010-09-02 21:10:48 följande:
    Tack tjejer för peppning och tumhållning. Vår lilla prins anlände till världen redan 06:40 i morse!!

Kom in till förlossningen vid mellan 4 och halv 5, och då hade värkarna glesat ut lite igen men var INTENSIVA när de kom. Var öppen 4-5 cm och slapp åka hem tack och lov. Hann med ett sköööönt bad, men efter ett tag kom värkarna allt tätare och gjorde allt mer ont så jag kunde inte vara stilla där i. Var bara tvungen att upp och stå och vagga med höfterna. Fick ett rum och man kopplade CTG och så fick jag ett gåbord. Fortfarande fullt inställd på att klara biffen utan smärtlindring.
    Men efter några riktigt j*vliga värkar (vassa som tusan!) så bad jag om smärtlindring. Testade lustgasen igen, trots att den inte hade mycket till effekt och då jag inte alls gillade den förra ggn. Gjorde varken till eller rån tyckte jag. När vi började prata EDA kände hon efter och jag var öppen 8 cm tyckte hon, men hinnorna buktade så det var svårt att känna. Så hon tog hål på dem och kände igen. Öppen 10 cm, ingen EDA hann hon säga innan krystvärkarna drog igång. Och 06:40 kom han då äntligen ut! 3480 g och 51 cm lång.
    Såååå glad för din skull nu tjejen!!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Skåååååååååååååååål tamejtusan för dig och din son.Skål....Härligt jobbat Hjärta

Tjohoooooooo!!!!
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-03 09:21:36 följande:
    Det stämmer nog bra att det är vi kvar men verkar ju vara på G för de flesta iaf utom mig tyvärr.
    Hahahaha...Nä du här har det inte funnits ETT endaste litet tecken någonsin

är på bf +2 idag å som sagt här händer det inte ett skit!!!!!!!

Jobbigt att det är många av er som har/haft jobbigt med amningen å jag liiiiiider verkligen med er..Som säkert de flesta av er vet så fick jag en gigantisk bröstböld pga amningen senast så jag har ju inte ens tagit beslutet OM jag ens ska försöka mig på det igen...Men OM jag ska det så är det med amningsnapp iaf, för Ella sög totalt sönder mina bröstvårtor
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-03 13:16:03 följande:
    Sitter med små sd i magen här sen den där gelé saken trillade ur mig Vågar inte hoppas dock. Ska nu gå på marknad några timmar och har satt på mig binda nu...
    Håller tummarna för att det sätter igång för dig nu!!!!!!!!
  • Malinski79

Ja ni det verkar som att NI alla är på G....Men som sagt här står det STILL..Har ju fortfarande inte haft en enda sd (ingen som gjort ont iaf) eller förvärk eller liknande Inga känningar alls förutom denna JÄVLA värk i ljumskarna....

Men håller alla mina tummar å tår för att ni får igång detta på allvar NUUUUU!!!!! {#emotions_dlg.flower} För jag lär verkligen bli sist kvar i denna tråden va det låter som Kuuuul för er men mindre kul för mig

• Malinski79
    icka84 skrev 2010-09-03 19:12:02 följande:
    Nu är prinsen äntligen här!  Igår morse så kom han till världen kl 5:43 allt har gått bra och vi alla mår bra men är lite trötta.
    Vi kom hem ifrån BB i dag till en stolt storebror som har kelat hela långa dagen med lillebrossan.
    Garttis grattis å skååååååååål tamejtusan Skål{#emotions_dlg.flower}
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-03 19:53:56 följande:
    Alltså jag blir skogstokig här.

Hur känner ni andra nu?

asså jag känner värk då jag reser mgi upp eller är uppe och går så värker det i bäcknet osv.
    men asså man vågar ju itne hoppas snart liksom. känns bara som man blir grundlurad här
    Näää du här händer inet alls...Förutom att bebisen är otroligt lugn, hoppas verkligen att det är lugnet före stormen Va ju hos bm igår å allt såg bra ut..men om den är lika lugn imorrn så kanske jag ska ringa å be att få komma in på en koll bara...Jag har ju känt sessan idag, men är inte riktigt likt henne att va SÅHÄR lugn...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10