Pregga skrev 2010-09-02 18:23:16 följande:
Hey gumman....lungt,...haha jaa nu väntar vi på din bebis...va skönt å veta att du inte behöver gå längre än 2 veckor till iallafall även om det känns bra segt..känns lite som om tråden dör nu..trist. Vi som fått e ju såklart lite mer upptagna, å dom som väntar stöttar varandra..jag försöker gå in emellanåt å skriva till er men det e inte alltid man hinner tyvärr....haha ja kan tänka mig att en 3 åring håller full rulle hemma.
Jag mår bättre idag helt klart å Ab biter bra.E dock orolig över att den ska gå över till bebis....suck.
Mitt x kom förbi innan å ville träffa sin son så han stannade i en tim å mestadels så ammades han, vilket jag tyckte var lite synd då han ändå var här. Jag tog upp hela frågan ang hans syster, å han säjer att det inte alls e så, å hade han lyssnat på sin syster så hade inte vi haft dominic alls. den var ju fin! Undrar vad Fr sagt till honom då han var väldigt tillmötesgående ida....hm...stannade i ca 1 tim som sagt. å Ville följa med till bvc imon, då ska jag kolla min lille för några små prickar i ansiktet, kan ju vara vanliga hormonplitor....hoppas jag iallafall. kram
Ja det är klart att vi förstår att ni inte orkar/hinner va här inne lika mycket..Men vi (iaf jag) är otroligt glad för att vissa av er iaf försöker va med oss andra även tills våra så är ute

Vi får antingen fortsätta denna tråd "som den är" även efter alla barn är födda eller så startar vi en fortsättningstråd där vi börjar om när alla bebisarna här....Å det kan ni ju starta redan nu om ni vill, så kommer vi väl dit allteftersom
Ja man kan ju undra va de sagt till X då

Ja du dessa hormonplitor hade Ella oxå, tur det inte är nå farligt iaf..håller tummarna för att det "bara" är det då!!!!!