Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-06-20 23:41:55 följande:
    Måste berätta för er tjejer att min kärlek tog ut mig och dottern till stranden efter att vi åt här hemma. Stranden vi var till första gången vi gjorde en utflykt tillsammans. Vi satte på en filt och såg på när Michelle sprang och var lycklig som få. Vi var ensamma på hela stranden. Vi satt på våran filt, han ropade på Michelle. Han ställde sig upp och berättade för oss hur lycklig han är med oss och att det är så roligt att våran familj ska växa snart sen bad han mig ställa mig upp och han gick ner på knän och friade!!!! Jag lovar att jag hade INGEN aning om det! Vilken superlycklig tjej jag är. Älskar min karl. Hjärta
    Ett stort Grattis tiller båda eller er alla i familjen kanske jag ska säga ett glas alkoholfritt till kanske?Skål Grattis igen gumman
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-06-20 23:54:27 följande:
    Tack Knyzzel för presenten och ja självklart sa jag JA!

"ses" imorgon tjejer! Kramen
    Bra..... Duktig flicka skål så att kristalen klingarSkål
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-21 00:13:37 följande:
    e du kvar knyzzel? eller somnade du?
    Nä, jag e här, men inte du tydligen. Satt å stöttade på förlossningsrädslans forum.
    Nu ska jag sova. Jobb som väntar i morron.
    Natti natti
  • knyzzel

go kväll mina damer. Allt väl?

Då ska man till läkaren i morron å eventuelt få ett snittdatum YESDrömmer

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-22 22:37:51 följande:
    Hey :)

allt e toppen här, mumsar på glass ,hihi å va skönt å få ett datum så du vet :)
    Japp om d nu blir så. jag litar inte på läkare riktigt sedan förra gången. Dem bara skickade runt mig.... Jättejobbigt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-22 22:37:51 följande:
    Hey :)

allt e toppen här, mumsar på glass ,hihi å va skönt å få ett datum så du vet :)
    Fyllar du år?! Men garttis på dejSkål
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-06-22 22:43:43 följande:
    Pregga!
    Din söt nöt hahahahahahaha
    Jag e trött men kan inte sova efter alla babyskrik från förlossningen hahahahha pirrar i magen med att veta att jag får möta mitt barn om 5 veckor på måndag =)

Som ni lla vet är detta 3e barnet men det spelar ingen roll för det är en ny individ ett nytt ansikte och inte minst ett syskon till mina barn.
    Det kommer vara som sagt mycket jobb men det får vi väl betalt för i slutändan med KÄRLEK!!

Gud massor av bebi skrik idag det ekar ff i huvudet på mig =)
    Åhhhh Vad mysigt... Blir ju ännu mer bebissugen nu ju.

Måste bara berätta. Nu när dotter skulle nattas så satt vi å pratade lite om läkarbesöket i morron. Först så blev hon lite rädd å trodde att d va hon som skulle till läkaren, men när jag sa att d va mamma så blev hon tyst en stund. man såg att hon funderade. sen säger sockergrynet: Hämta lillebo, kanfe?!
    Naw hon va så gullig å hade huvudet på sne å undrade verkligen om d var dax nu.
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-06-22 22:45:20 följande:
    Ett datum får vi hoppas på imorgon då =) LER
    Gud vad roligt då gumman
    Ja, jag bara längtar!
    Pregga skrev 2010-06-22 22:47:27 följande:
    Oj ja det förstår jag att det e jobbigt...fy asså..man vill ju såklart veta..
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:41:49 följande:
    Fyllar du år?! Men garttis på dejSkål
    Ja, d va en besvikelse varje gång man varit på MVC:n eller inne på KK i Lund.... Inget nytt mer än ännu en remiss i samlingen till någon du aldrig träffat innan. Dra samma visa om å om igen å få ett hmmm till svar å en ny remiss igen... Höll på så i från inskrivningen ända tills 7:e månaden (kalender). Jätte jobbigt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-22 22:55:44 följande:
    hahaha åh va söt hon e asså :) lägg in det på den andre tråden :)

Tänke ni skulle få lyssna på en låt som jag älskar, hihi om ni vill asså..
    Knyzzel gumman, tack för presenten :)

">

" target="_blank">

Har lite dataklödd här hemma så jag lyssnar en annan dag.

Jo, hon börjar längta nu efter lillebror. Jätte kul att höra hennes funderingar å hur man ska göra me lillebror, han kan ju inte gå, bara bajsa å sitta i knä. hahahahaha

Va bra att du fick den tänkte att den kanske kunde hjälpa dej med viktuppgången hahahaha

Grattis igen gumman å hoppas att du har haft en bra dag...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-22 23:11:37 följande:
    ok, hihi den e såå vacker :) tycker jag iallafall....
    jotack min dotter e mkt otålig nu på att lilleman ska kika ut, så det känner jag igen...men jag tror ganska så säkert att han kommer lite tidigare....känner mig ganska så säker påd et faktiskt.
    haha jaa tack, jag jobbar ju på min viktuppgång, vill gärna gå upp lite mer asså....
    tack så mkt, å jo jag har haft en toppendag :)

Fick paket på posten av Carohl idag med, lovar å lägga in bilder på det ....skulle ha gjort det idag men får ta det imon då jag e skittrött, men det va såå söta saker, å min dotter fick en supersöt väckarklocka med diddl som hon älskar :)
    Så himla gulligt av henne :)
    Ja, gör så... E ju bara så nyfiken på allt som e bebisrelaterat. Ska sätta upp spjälsängen i morron så att Thyra kan relatera bättre till hur d kommer att vara med lillebrors "plats". Ska bli så roligt at äntligen få välja lakan å bädda å pynta där inne.
    Han e ju här snart ju!!!!!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10