Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Gick in i vecka 34 i dag å nu kan min lilleprins komma när han vill, ja d blir ju lite klödd om han inte vill vänta till sittdatumet, men hans hälsa e d ingen fara me nu ialla fall om han vill ut tidigare... Jätteskönt!

Var på MVC:n i dag  å fick äntligen ett datum för planering av snittet. Ska dit på onsdag igen. Så spännande. Allt var bra med honom annars. Han ligger med huvudet neråt, rumpan under revbenen på min vänstra sida å fötterna under mina revben på höger sida.

Jag passade på att lämna ett urinprov för UVI när jag ändå var där. Kissar jätte ofta, men jätte lite. BM tyckte oxå att d va lika bra. Jag väger nu 83,2 kg så jag har gått upp 8,2 kg nu.

Annars hur e d me er andra. Någon mer som ska till BM eller nått annat kul som hänt?

• knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:00:03 följande:
    Hej stumpan!!
    Visst hade du planerat snitt??
    Har du fått sitt datum
    carohl skrev 2010-06-17 21:44:20 följande:
    Sofie Laura: Säger som elinnnn vad fina dina barn är! Supersöta Flört Var in på din blogg och kollade lite...
    Jag tycker Julian är ett jättefint pojknamn. Du får forska lite på internet.
    Jag har också mitt namn klart till mitt lilla hjärta Hjärta Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.
    Hej,
    Tack så mkt
    Jag skall faktiskt söka på nätet men det känns fel jag vill att ngt skall bara klinga till

Vad tycker ni om Milo Milio Emilio?
    Emilo kanske. Själv hade vi tankarna på Milo, Neo & Loke oxå, men nu står d mellan Silas å Devin. Jag tycker bäst om Silas, men alla jag nämner namnet för reagrera jätte tråkigt.... å man vill ju inte att han ska bli mobbad för att hans mamma valt ett "FÖR" konstigt namn... (suck)...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 22:11:09 följande:
    Grattis till ny vecka gumman, nu går det banne mig undan :)  javisst e det skönt att man vet att skulle det sätta igång nu så klarar han sig iallafall, det e en lättnad bara det.
    åh det e så kul å gå till mvc, ska själv dit på mån..å får förhoppningsvis svar på min urinodling, å jag hoppas ju såklart att det ser bättre ut...men men...dom har ju koll iallafall... tror min son ligger exakt som din då ju, haha fast tvärtom, med huvudet på höger sida då..

8,2 e inte så mkt, sist jag vägde mig så hade jag gått upp 16 kg å det var la säkert 3-4 v sedan så mja kanske 18 nu då :)

ska be min Bm, kolla på mån igen hur han ligger, om han flyttat på sig, hm han har vart ovanligt lugn idag.. e la trött den lille vasen..får la se imon ist.
    ja, nu e d nästan bråttom... hahaha snart e d hög tid att packa väskanSolig
    Jag trivs oxå med att gå till min BM. Hon e så gullig & kan faktiskt skämta oxå. E man lite orolig över nått så fixar hon d. Antingen med fakta, ett läkarbesök eller som idag ett urinprov. inget klödd. Hon får mig att bli lugnare å tänka positivare å d e guld värt.

Men du e ju rätt mycket smalare än mig. Jag hade ju fetma enligt mitt BMI på inskrivningen 29 i BMI å då vägde jag 77kg...
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-06-17 22:15:43 följande:
    Nu ska jag logga ut, ska försöka komma i säng i tid ikväll då jag jobbar imorgon.

Kram på er!
    Natti natt. Sov så sött å dröm om alla småkryp du mött (citat Timon å Pumba) hahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 22:19:17 följande:
    Natti natt, sov så gott gumman...kraam
    Måste bara berätta: Jag ska få en ny mobil denna vecka! Min e helt pajjad! D e en sonny ericsson ELM. Har inget med bebisar att göra förutom att den e babyrosa hahahaha å att den e jätte söt.
  • knyzzel
    puchelina88 skrev 2010-06-17 22:22:32 följande:
    go kväll tjejer
    allt bra me er?
    i kväll har vi haft en 10 dagars bebis här hon är såå söt min kompis fick en Isabelle den 7 juni;)
    hmm vad har era bebis hjärtljud legat på?
    mina har pendlat allt i från 138 till 155 sist men mest har de vart 145!!
    Jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen ju;)
    När han e vaken ligger d på 155, men när han sover vet jag inte för d har aldrig hänt hahaha... Han e helt sjövild där inne, men jag förstår honom där e ju inte så mycket plats nu mera å d känns
  • knyzzel

Ska bara ut me vovvarna... Kommer om 10 min typ

• knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:31:42 följande:
    Milo eller emilio blir det!

Det märker ni den 3 augusti när jag fått honom hos mig!

ANNARA ska jag glutta tv tjingeling
    Låter jätte fint. Har du funderat på ett andranamn/mellannamn? Här står d helt stilla på den punkten FORTFARANDE (suck)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 22:37:45 följande:
    jag läste att flera har börjat packa väskan men det väntar jag allt med, samma som med att bädda sängen...blir i juli nån gng....samma med min Bm, hon säjer alltid att jag e så go å söt, hahaha har nog många här inne svårt å se dockFlört å hon tar min oro på allvar, å det betyder så mkt...rena hönsmamman ju..haha
    men hon e jättego min Bm,alltid förstående å tålmodig. å visst blir man lugnare då..
    ang vikt, jo jag e mkt liten i mig själv....å för första gng idag så kände jag mig tung, skulle upp för mja kanske 6 trappor på skolan..å det kändes.
    puchelina88 skrev 2010-06-17 22:22:32 följande:
    go kväll tjejer
    allt bra me er?
    i kväll har vi haft en 10 dagars bebis här hon är såå söt min kompis fick en Isabelle den 7 juni;)
    hmm vad har era bebis hjärtljud legat på?
    mina har pendlat allt i från 138 till 155 sist men mest har de vart 145!!
    Jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen ju;)
    hey :)

Min prins har pendlat lite fr 136-161 i hjärt rytm, beror nog på om dom sover eller inte med...förstår att du e nyfiken nu, hihi va spännande..åh jag som älskar babyrosa på sådana saker :)
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:31:42 följande:
    Milo eller emilio blir det!

Det märker ni den 3 augusti när jag fått honom hos mig!

ANNARA ska jag glutta tv tjingeling
    milo e jättefint :) tjingeling, haha
    Jo jag ska vänta med att packa min tills typ 3 veckor innan BF (4 augusti) oavsett snitt datum. Blir i allafall inte 3 veckor innan, men jag ska sätta upp listan på kylen i fall d blir brått så kan sambon åka hem å packa den sen.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 22:42:19 följande:
    SKRIKER HÖGT SOM ATTAN HÄR-LILLAN VAKNAR Å VRÅLAR,
    VA FAAN E DET SOM HÄNDER?? VA I HELVETE????

jag skriker som en galning, en nattfjäril i köket...GAAAAAAAHHHH

hon rusar in i köket där jag nu stod å fläktade med kökshandduken å skrek samtidigt i ren skär panik....

hon säjer, mamma lugn jag tar den...så slog hon till den..den hamnar på golvet å hon säjer med uppspärrade ögon. shit den lvere byrackan.....nu sitter jag här å skrattar hysteriskt....
    Hahahaha... stackars tös, men vad sa hon... nånting byrackan?
    hahahah as garvar här.... kan se d framför mig haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10