Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-17 22:37:45 följande:
    jag läste att flera har börjat packa väskan men det väntar jag allt med, samma som med att bädda sängen...blir i juli nån gng....samma med min Bm, hon säjer alltid att jag e så go å söt, hahaha har nog många här inne svårt å se dockFlört å hon tar min oro på allvar, å det betyder så mkt...rena hönsmamman ju..haha
    men hon e jättego min Bm,alltid förstående å tålmodig. å visst blir man lugnare då..
    ang vikt, jo jag e mkt liten i mig själv....å för första gng idag så kände jag mig tung, skulle upp för mja kanske 6 trappor på skolan..å det kändes.
    puchelina88 skrev 2010-06-17 22:22:32 följande:
    go kväll tjejer
    allt bra me er?
    i kväll har vi haft en 10 dagars bebis här hon är såå söt min kompis fick en Isabelle den 7 juni;)
    hmm vad har era bebis hjärtljud legat på?
    mina har pendlat allt i från 138 till 155 sist men mest har de vart 145!!
    Jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen ju;)
    hey :)

Min prins har pendlat lite fr 136-161 i hjärt rytm, beror nog på om dom sover eller inte med...förstår att du e nyfiken nu, hihi va spännande..åh jag som älskar babyrosa på sådana saker :)
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:31:42 följande:
    Milo eller emilio blir det!

Det märker ni den 3 augusti när jag fått honom hos mig!

ANNARA ska jag glutta tv tjingeling
    milo e jättefint :) tjingeling, haha
    Ja, eller hur babyrosa... Kan tänka mig andra färger oxå, men inte svart ialla fall som var enda alternativet. den jag har nu e bronsfärgad-metalic JÄTTE fin, men den e trasig
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 22:50:54 följande:
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:47:34 följande:
    Hahahaha... stackars tös, men vad sa hon... nånting byrackan?
    hahahah as garvar här.... kan se d framför mig haha
    Jo hon sa med uppspärrade ögon efter att ha slagit till den emot väggen så den dansade ner i golvet-va faan den lever byrackan!!!!  jaa det var nog en syn asså....

ok, jo men så ska jag åxå göra även om jag inte har snitt. asså packa ca 3 v innan...
    Hahahahaha NU blev d ju ännu roligare hahahahaha

Vet du vad min tös sa till mig i dag?

Jag hade sovit å när jag vaknade så satt hon med mini HP:n å tittade på Petsson å Findus å äter Hello Kitty glass. Hon spänner ögonen i mig å följer mig me blicken runt bordet å säger D E MIN DATOR å slänger säg om datorn för att jag inte ska ta den. Vad e d me dagens unga? Jag brukar inte ta skaer ifrån henne heller?! Men jag kunde ju inte låta bli att skratta högt
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-17 23:02:13 följande:
    hahaha jo jag kan tänka mig hur det skulle ha sett ut utifrån här nu inatt asså....

hahaha din dotter e ju för rolig asså, nästa gng kommer hon hålla stenhårt i glassen....haha hm, vad fick hon den ideen ifrån?? hmm...mmmm ? haha
    Jag vet inte. Innan i kväll när vi grilla tänkte hon kasta ner sin banan till grannen (dem som bor på första våningen har trädgård) för att hon ville minsann inte ha mer. Tok-unge!

Nä, nu får jag nog avsluta. D kommer en dag till i morron å då e d bara 47 dagar kvar tills han e här (enligt BF-datumet)

Ska se lite Bones oxå innan jag kryper till kojs. Tror jag har lite glass å cola i köket oxå som väntar på att ta slut.
  • knyzzel

Go`natt sov så sött
    Dröm även du om småkrypet du mött (ikväll) hahahahahah

• knyzzel

Nu sover sessan entligen, så nu har jag tid för er en stund innan hundarna ska ut sista rundan.

Jo, här e d mesta oxå in köpt, bara blöjor, första-nallen å babygymet kvar. Jätte skönt!

Vi hade en platt kudde till dottern, men hon hade en favvo sida å fick hon inte ligga så så sov hon inte. Hennes högra sida blev lite plattare, men d rättade till sig när hon kunde vända sig själv.

• knyzzel

Go`natt på er nu ska vovvarna ut se e d Bones som gäller.

kram kram

• knyzzel
    carohl skrev 2010-06-19 08:09:06 följande:
    God morgon på er! Nu är jag på väg till jobbet, ska jobba ända tills imorgon... Suck... Nu börjar det bli jobbigt att jobba. Tur att jag inte alls har många pass kvar. Herregud vad dåligt jag har sovit inatt, jag har vaknat flera ggr och trott att jag försovit mig. Hur som helst så ha en fin dag! Kram
    Usch vad jobbigt för dej. Själv så vaknade jag oxå flera gånger i natt, men eftersom jag inte ska jobba fler helger nu detta året så kunde jag ta sovmorron tills dottern väckte mig nu kl 9. D va gött.

Hur l'änge till ska ni jobba (som jobbar fortfarande). Själv så har jag denna veckan måndag-torsdag å veckan efter måndagkväll å tisdagkväll, men d e lingt 3½ timmes pass dem 2 sista dagarn.

Längtar tills man e ledig helt.
    Nu ska man ju få sitt snittdatum bestämt på onsdagSoligSkrattande D e ju värt att firaSkål
  • knyzzel

Tjena alla runda här inne. Allt bra me er?

carohl skrev 2010-06-20 15:53:19 följande:
    Nu sticker vi till stranden, vi ska dit och mysa och äta lite gott. Jag och sambon fyller 2 år tillsammans idag Solig
    Garttis till 2årSkål(alkoholfritt) hahaha. Jag å sambon va ute igår å firade att vi har 8 år i morron. D va barnvakt, komisariespäck(bio) å hämtpizza.... En perfekt kväll! Hoppas att du oxå har haft en toppen dag.
    Pregga skrev 2010-06-20 21:12:27 följande:
    haha bra jobbat :)
    jag fick 3 st baby bodys idag, hehe 1 med mumin, 1 med stinky, å en annan blå...i present av mina gäster, sen fick jag ju annat med men de var så söta :)
    Vist e d härligt med generösa gäster. Själv så var jag hos min dressyrtränare idag å fick en hel säck med mammakläder å amningströjer, lite till dottern oxå faktiskt. Inte felFlört
  • knyzzel

Ja, d e riktigt rolig. Jag bara älskar barns komentarer. hahahaha

• knyzzel
    NU MINA VÄNNER MÅSTE VI HA HJÄLP MED NAMNFÖRSLAG.
    DOTTERN HETER JU THYRA, SÅ INGET PÅ T ELLER L FÖR D HAR VI FULLT AV I SLÄKTEN, MEN D FÅR GÄRNA PASSA UTAN ATT BLI PIFF-Å-PUFF-NAMN

Sambon e helt övertygad om att han kommer att bli mobbad om vi döper honom till Silas. Typ bli kallad för Sillen eller liknande....

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10