Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-06-04 11:57:26 följande:
    Nyss hemkommen från andra träffen på föräldrakursen! Idag pratades det förlossning, intressant, men kändes inte aktuellt för mig då jag är HELT inställd på snitt. Men den filmen skulle vi få se nästa gång.

Pratade då även med min BM, och hon sa att detta var väldigt ovanligt struligt med mitt snitt. Såhär brukar det aldrig gå till sa hon! Men jag har fått en tid TILL, till läkaren på MVC så få hon remittera mig IGEN, så vi pröva att sätta hjulet i rullning en gång till, få se omdet löser sig sa hon. men dte trodde hon. Men hon kunde inte se nånstans att den damen jag pratade med i tisdags på antenatalen hade lagt in nåt om vårt samtal, så det verkar ha skitit sig också. Jag fattar bara inte hur de kan vara så slappa.
    Usch vad jobbigt för dej... Håller tummarna här.
  • knyzzel

Go`morron. Vet inte om jag ska skratta åt er?! Ni e då för roliga. Ville bara säga go`morron.  Har haft datakrasch sedan i torsdags så jag har inte kunnat vara här inne eller gjort min bokraport.... E så förbannad. Den skulle skickats i går med mail. Nu ska jag jobba. ha d gött

• knyzzel

Nu e jag här en liten stun i alla fall.

• knyzzel

Go`morron. Har duschat å ätit frukost. Ska till jobbet om en timme typ.
    Här gick man in i vecka 33 & äntligen kalender månad 8 igår å  d känns toppen bra. Lite tugnt, men d e ju så d ska vara nu... hahahaha

Allt e snart inhandlat å ska till BM på torsdag så jag hoppas att jag får tid hos en läkare för att bestämmma tid för snittet.
    När vi har snittet så ska vi montera upp spjälsängen. Vagnen e redan färdig bäddad å står redo här i vardagsrumet.

• knyzzel
    Myran 08 skrev 2010-06-13 10:46:33 följande:
    Åh tusen tack. Får se om vi kanske ligger på förlossningen samtidigt. 

Är det första barnet för alla lr finns syskon redan?  
    Hej å välkommen... Brukar vara här inne, men har slarvat lite nu igen opps! Väntar en pojke den 4 men ska få pl. snitt så d blir innan. Har en dotter på 2½år nu så tycker att d e ganska ok att bli stora syster.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-13 11:04:31 följande:
    Wiii ma sista e inne :)
    Japp here I`m
  • knyzzel
    Malinski79 skrev 2010-06-13 19:58:28 följande:
    Go kväll girls

Måste fråga er lite ang. namn på den blivande lillasystern som kommer Har ju en dotter som heter Ella å nu är vi lite osäkra på va lillasyster ska få heta..

Vi vill ha ett namn på fyra bokstäver (hellst) som passar ihop med Ella men som inte är för likt..Tycker det är super svårt!!!!

Men våra förslag är nu:
    Tuva
    Thea
    Saga
    Elin
    Maja

Vilket tycker ni passar bäst med Ella??
    Jätte fina namn all 5. Du gör inte d lätt för ossFlört, men jag tycker nog Tuva.

Själv så har man 52 dagar kvar till BF, men d blir ju tidigare pga snittet.
    Våra namn förslag e:
    Silas
    Devin
    Andra-namnet har vi fortfarande bara William
  • knyzzel

Jaha vad e d som disk. här i kväll?!

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-13 22:09:39 följande:
    Orgasmer, haha
    asså gumman flåt, jag vet att vi skulle snacka...e du inne senare? det dök upp ngt oväntat....kraam
    vad då en orgasm eller hahahaha... ja, jag tror d. Ska ta ut hundarna nu.
    Kram
  • knyzzel
    Myran 08 skrev 2010-06-13 22:26:59 följande:
    Oja, jag tycker du låter väldigt klar i din planering. Vet inte om de säger att en bilstol får vara max 7 år innan den skall tas ur bruk, men fråga i butik och läs lite på internet. Det är för att plasten blir skörare lr nå sånt. Förlåt, inte meningen att skrämma dig. 

Tänk om man kunde ha sån planering. Det vi är klara med är ny stol till äldsta sonen då vi har en 0-4 år stol till honom innan som nu bebisen får och så syskonvagnen köpt, sedan har man kläder och säng sedan sonen dock är allt nerpackat så jag hoppas bebisen håller sig inne till minst 8 augusti.  
    Här e vi klara med d mesta. Bara första-nallen, blöjor å ett babygym som ska inhandlas när lönen kommer hihi
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10