Pregga skrev 2010-06-16 23:51:00 följande:
hihi tack, jo jag gillar ju temat med Bamse,laban å nallepuh :) haha du, jag har åxå börjat handla på mig å i mitten av juli så ska jag gå en heldag å shoppa loss för ca 4200-5000 kr på en dag till lilleman :) ååh så kul , haha men man kan väl skämma bort de små, det e ju så kul :)
hm, rysningar? kanske brá att du kollar upp det då, behöver ju inte betyda ngt. Minns du Bizzie som var med i vår tråd innan? hon e så himla go, pratade med henne senast idag å hon sa att hon med kissar mkt nu, å att det luktar sött..för det gör det för mig å sofie&laura med å att det beror på floran osv, betyder ingenting. hon e så himla gullig å jag hoppas hon kommer tillbax till vår tråd :)
men som sagt, bättre att vara på den säkra sidan om man funderar på det..
jag har heller aldrig haft ishias men den nerven kan ju komma i kläm nu ju tyngre du blir, jag känner mig skittung, hade gått upp 16 kg för 3 veckor sedan typ...
skulle sätta mig på huk idag å ta upp ngt fr golvet, å reste på mig å ena knät bara rasslade till, tung asså..haha
kan ha varit din lilleman som sparkade på ngt å en nerv kom i kläm, det kan jag uppleva när jag sitter på toa att ena benet domnar av typ..
vad det gäller mitt x så nej, efter sist så har det varit helt lungt på den fronten :)
Nej, d luktar stark av amoniak... Jätte starkt! Jag väger ca 85 kg nu så jag har gått upp 9 kg. Hoppas att d inte blir mycket mer bara. Gick upp 12 när jag väntade Thyra.
Då går man in i vecka 34 om 10 min... JIPPI.......... Längtar som bara den nu. Har moblerat om inne i sovrumet så att spjälsängen ska få plats. Tänkte låta Thyra vänja sig vid att hennes säng står på andra hållet innan vi monterar upp "LIllebrors" säng.
Nä, nu måste jag gå. Börjar känna av ryggen nu. Synes i morron? Inboxar dej annars å berättar hur d gick hos MVC:n
Kram kram