• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

herrejisses, det finns en här inne som kallar sig för bergatrollet!!!!!!
    Undrar just om det e mitt x syrra som kommit tillrätta med sig själv, hahahaha

• carohl
    Pregga skrev 2010-05-14 15:20:52 följande:
    Läste om nomineringen till bästa mamman 2010 då jag nominerat en själv.Som tyvärr inte kom med.Men så läste jag om Kenzie.....å hon fick min röst å tårarna rann, kolla detta tjejer....www.familjeliv.se/Start/1.820178
    Vilken kvinna!!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-14 17:30:54 följande:
    Vilken kvinna!!
    jaa eller hur :)
  • SweetLilly

måste fråga , idag fick jag världens smärta fram på smalbenet samtidigt som jag fick vadkramp, och under "krampanfallet" uppstod ett ljusblått märke där på smalbenet och nu är dte ett ömt blåmärke. kan jagha fått en liten propp? Eller vad annars kan det ha varit?

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 17:59:12 följande:
    måste fråga , idag fick jag världens smärta fram på smalbenet samtidigt som jag fick vadkramp, och under "krampanfallet" uppstod ett ljusblått märke där på smalbenet och nu är dte ett ömt blåmärke. kan jagha fått en liten propp? Eller vad annars kan det ha varit?
    jag var ju å kollade mig efter en liknande händelse hos min Vc som skickade upp mig direkt till sjukan, asså jag hade sådan sjuk vadkramp innan jag blev gravid å jag skrek högt...på morrn så var det en stor bula som satt i vaden å den var blå å svullen. Dom misstänkte ju propp såklart med en gng, MEN det var inte så utan min vad muskel hade brustit på mitten å läkaren sa det att du lär ju haft en rejäl kramp, å detta tar ca 2-3 månader innan det läker.

så det behöver inte vara en propp, men om du e osäker så kolla upp det. använder du stödstrumpor? jag har ju inte börjat med det än, men det blir la snart...
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 18:05:16 följande:
    jag var ju å kollade mig efter en liknande händelse hos min Vc som skickade upp mig direkt till sjukan, asså jag hade sådan sjuk vadkramp innan jag blev gravid å jag skrek högt...på morrn så var det en stor bula som satt i vaden å den var blå å svullen. Dom misstänkte ju propp såklart med en gng, MEN det var inte så utan min vad muskel hade brustit på mitten å läkaren sa det att du lär ju haft en rejäl kramp, å detta tar ca 2-3 månader innan det läker.så det behöver inte vara en propp, men om du e osäker så kolla upp det. använder du stödstrumpor? jag har ju inte börjat med det än, men det blir la snart...
    ok, för det är en väldigt liiten fläck lite hård dock. men det kan ju vara nån liten brstning då kanske.
    Inga stödstrumpor, hade det förut men glömmer att dra pådem
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 18:11:27 följande:
    ok, för det är en väldigt liiten fläck lite hård dock. men det kan ju vara nån liten brstning då kanske.Inga stödstrumpor, hade det förut men glömmer att dra pådem
    mjo men min bula var med hård, men lite rörlig...en propp ska ju inte vara rörlig, men använd stöd strumpor, å kolla upp det om du e oroad...
  • elinnnnn

carohl och knyzzel: tack för välkomnandet :)

Malten: grattis i efterskott.

----------------------------------------------------------------------

Idag ringde jag och bokade tid till MVC. fick tid om 10 dagar då ska jag göra min glukosbelastning. KUL!! Not so much. Men det ska bli skönt att komma på koll det är ju ett tag sen sist. Ska bli intressant också och se hur järnvärdet ligger. Känns som om det är rättså bra iallafall.

Alltså jag har ont i ljumskarna och typ låren precis däruppe där benen går ihopa. Jag har haft det så i flera dagar. Beror kanske på att jag kanske inte hunnit vila ordentligt efter min resa? Tog ändå 17 timmar från hemma därborta till hemma här i Sverige :S Men det är ju 5 dagar sen nu...

BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-14 18:47:25 följande:
    carohl och knyzzel: tack för välkomnandet :)Malten: grattis i efterskott.-------------------------------------------------- --------------------Idag ringde jag och bokade tid till MVC. fick tid om 10 dagar då ska jag göra min glukosbelastning. KUL!! Not so much. Men det ska bli skönt att komma på koll det är ju ett tag sen sist. Ska bli intressant också och se hur järnvärdet ligger. Känns som om det är rättså bra iallafall.Alltså jag har ont i ljumskarna och typ låren precis däruppe där benen går ihopa. Jag har haft det så i flera dagar. Beror kanske på att jag kanske inte hunnit vila ordentligt efter min resa? Tog ändå 17 timmar från hemma därborta till hemma här i Sverige :S Men det är ju 5 dagar sen nu...
    Nu såg jag att du e hemma!!!!!!!!

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN {#lang_emotions_flower}

kram
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-14 18:57:37 följande:
    Nu såg jag att du e hemma!!!!!!!! VÄLKOMMEN HEM GUMMAN kram
    åh tack :)
    hoppas du mår bättre idag. såg vad som hänt med ditt x.... jag har också fått höra samma hot, att min hals skulle bli avskuren om jag lämnade mitt x.... suck
    men bra du skriver ner allt och datum osv du lär behöva det
    kramis
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10