• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:20:29 följande:
    nja jag la på magen i förra veckan i vagnen igår, funderar på en magbild imorgon..
    D kallar jag mage. E d bara min som inte har väx på ett tag:0/

Super snygg vagn!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:17:13 följande:
    ja jag tittade, vilken fin mage! Nu behöver jag inte känna mig ensam om att ha kula iaf Min mage växer hela tiden, jag är ju i v 29 nu, eller ja 28+0. Börjar bli jobbigt att sitta här vid datorn för det trycker så hemskt upptill, ömmar liksom.
    hihi näe man börjar känna sig lite större nu..haha men det e ju underbart :) tack så mkt gumman, jag e såå stolt över den..haha som om man vore den första gravida typ...haha
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:18:56 följande:
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
    hihi tack så mkt söt nöt :)
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:25:05 följande:
    D kallar jag mage. E d bara min som inte har väx på ett tag:0/Super snygg vagn!
    haha jorå min age växer den har stort sf-mått också. 28cm i v26.
    Lilla pyret väntas 100806
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-14 22:25:46 följande:
    hihi tack så mkt söt nöt :)
    Nä, nu ska jag kissa för 11 eller 12 gången i dag sen ska jag titta lite TV å TRYCKA i mig blandgodis hahahaha... Ha en trevlig helg på er
  • sofie och laura

Pregga Gud vad fin mage ni har ju =)
    Jätte söt!

Sweet lilly din mage den e en riktig mage UNDERBART !!!!

Jag måste slänga in en ny bild jag med så fort jag hittar min laddare till telefonen!!!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:26:12 följande:
    haha jorå min age växer den har stort sf-mått också. 28cm i v26.
    haha ja trots att man e lite stor nu så e mitt sf mått som det ska exakt, 24 :) v 27 ...hihi
    sofie och laura skrev 2010-05-14 22:31:45 följande:
    Pregga Gud vad fin mage ni har ju =)Jätte söt! Sweet lilly din mage den e en riktig mage UNDERBART !!!!Jag måste slänga in en ny bild jag med så fort jag hittar min laddare till telefonen!!!
    hihi tack så mkt hjärtat {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10

näe nu flickor så måste jag slänga mig i bingen e jätte trött, hoppas ni får sova så gött, natti natt...kraam

• carohl

God morgon tjejer! Sitter på bussen och är på väg till jobbet... Tur att man jobbar en kortis. Imorgon jobbar jag ett dygnspass, suck! Vad gott det luktar här. Det luktar kaffe över hela stan, jag bor ju i gävle (gevalia). Själv dricker jag aldrig kaffe, har kanske druckit 5 koppar i mitt liv. Jag gillar inte smaken men jag älskar lukten :). Hoppas ni får en fin dag. Kram

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-05-15 08:19:56 följande:
    God morgon tjejer! Sitter på bussen och är på väg till jobbet... Tur att man jobbar en kortis. Imorgon jobbar jag ett dygnspass, suck! Vad gott det luktar här. Det luktar kaffe över hela stan, jag bor ju i gävle (gevalia). Själv dricker jag aldrig kaffe, har kanske druckit 5 koppar i mitt liv. Jag gillar inte smaken men jag älskar lukten :). Hoppas ni får en fin dag. Kram
    Du e duktig du =)
    Snart får du väl ledighet skönt det kommer bli för dig...att bara vara hihihihi

Gävle är ju en fin stad har varit där ett par till fällen !
    Jag har börjat dricka mer kaffe har ingen aning VF ?

Nä nu ska jag se vad som sker i köket det e syskonkrig där =)
  • Bubbis10

Godmorgon tjejer!

nu e det lite panik här hemma....har sovit uselt inatt pga oro å kramp.
    jag känner min lille prins röra sig MEN inte alls några hårda puffar som jag e van vid sen jag å x.et bråkade....

kan det vara så enkalt att han lagt sig annorlunda?
    För jag känner ju han röra sig, men inte dessa PUFF PUFF lika hårt.....

e OROLIG som sjutton här nu....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10