• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-05-15 19:08:58 följande:
    vilket vääder föresten vi haft idag
    ja..regn
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-15 17:40:13 följande:
    Åh vad gott!! Haha jag skulle vilja bo närmare dig då du verkar ofta baka goooodaaa saker, mums!!! Själv så städar jag lite, var upp på vinden och kastade upp lite grejer och jag tog ner lite... hihi...Nu ska jag sy lite...
    hihi jo jag älskar att baka och laga mat! Just idag har jag haft lite energi så då blev det paj, har varit lite dåligt med bakandet den sista tiden..
    Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn

augustibarn: nä jag har inte lågt blodtryck just nu iallafall. brukar ligga på hm ja nu minns jag ju inte det första men ?/80 det är väl rättså bra? Fast jag har iofs haft lågt blodtryck innan.. men det var innan jag blev gravid. Och dem senaste dagarna har dem prickarna kommit tillbaks som jag brukade se innan precis innan jag svimmade... men jag tycker jag dricker bra varje dag minst 2 liter vatten + annan vätska. jag dricker inte kaffe eller te som ju är vattendrivande :S konstigt ändå

BF 100809
  • sofie och laura
    SweetLilly skrev 2010-05-15 19:38:32 följande:
    ja..regn
    Har ni haft regn?
    Vi har haft strålande sol och värme precis som en vanlig sommardag
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-05-15 09:49:43 följande:
    MMM gott gott! Visst knyzzel skulle du göra Ks ? Har du fått datum än? Kramen
    Jag SKA ha ett snitt, men nej Jag har inte fått något datum än, men min BM skulle boka in ett läkarbesök så att vi kunne bestämma d.
  • carohl

God morgon flickor! Igår var visade solen och rejält! Idag spöregnar det istället... Jag är på väg till jobbet nu, där ska jag vara tills imorgon men det ska nog gå bra då jag ska titta på en massa repriser av serier jag missat under veckan. Imorgon ska jag gå på ULTRALJUD hihi, jag, Michelle och svärmor ska iväg och titta på min prinsessa. Jag längtar nå extremt! På kvällen imorgon har jag och sambon föräldrarkurs, det ska också bli roligt! :) Kramen

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-05-16 08:20:53 följande:
    God morgon flickor! Igår var visade solen och rejält! Idag spöregnar det istället... Jag är på väg till jobbet nu, där ska jag vara tills imorgon men det ska nog gå bra då jag ska titta på en massa repriser av serier jag missat under veckan. Imorgon ska jag gå på ULTRALJUD hihi, jag, Michelle och svärmor ska iväg och titta på min prinsessa. Jag längtar nå extremt! På kvällen imorgon har jag och sambon föräldrarkurs, det ska också bli roligt! :) Kramen
    UL igen meeen vad roligt carro hihi!
    Förstår att du längtar!
    Jag har bokat in ett 3d UL jag som jag skall gå på nästa vecka =)
    wihiiiiii det blir verkligen LIVE det så nyfiken !
    Vad trevligt på föräldrar kursen mysigt ju!
  • carohl

Sofie Laura: ja UL igen hihi, jag bokade privat för ett tag sen. Jag vill se att hon växer som hon ska fast iof efter sista bm-besöket är jag ej orolig :). Men sen är det också för att jag lovat Michelle att hon ska få se sin lillasyster :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-05-16 09:12:12 följande:
    Sofie Laura: ja UL igen hihi, jag bokade privat för ett tag sen. Jag vill se att hon växer som hon ska fast iof efter sista bm-besöket är jag ej orolig :). Men sen är det också för att jag lovat Michelle att hon ska få se sin lillasyster :)
    Vad gulligt ju!!!
    Ja hon kommer bli överlycklig !
    Hon är ju stor att hon förstår allt detta!
    Vad kul!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10