• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Morrn morrn på er!

Ang. sparkar, mitt Pyre har också sina "dagar", om det varit lugnt ett tag kan det plötsligt bara köra runt som värsta cirkusen där inne för att sedan bli lugnt igen, tror det är precis som det ska. Vi behöver  ju också vila lite efter ett gympass

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10

Elinnnn å sweetlily

tusen tack för stöd å uppmuntran, det behövde jag idag :)

puss på er...

å sofie laura ...{#lang_emotions_heart}

• Ns mamma
    Pregga skrev 2010-05-15 09:37:28 följande:
    Godmorgon tjejer!nu e det lite panik här hemma....har sovit uselt inatt pga oro å kramp.jag känner min lille prins röra sig MEN inte alls några hårda puffar som jag e van vid sen jag å x.et bråkade....kan det vara så enkalt att han lagt sig annorlunda?För jag känner ju han röra sig, men inte dessa PUFF PUFF lika hårt.....e OROLIG som sjutton här nu....
    Jag har det precis likadant, känner lillen röra sig men inte längre några sparkar eller hårda puffar.. Verkar som att det är ganska vanligt nu när man gått lite längre, har googlat en del :)
    Sen så sa min bm i måndags att lillen redan ligger med huvudet neråt, kanske påverkar det också?
    Jag har iaf bestämt mig för att åka in på koll om oron tar överhanden..
  • sofie och laura

Känns precis som bebisen precis börjat sparka sen blir det trångt..
    Dessa veckor är väldigt speciella för mig. då lilleman tittade ut under v 28 så är jag mer än lycklig om vi överstiger v 30 =) förstår ni vad jag menar....?

Orolig är jag men tystar mig med massvis av godis och mycket samtal med min mamma så min oro försvinner samt mina älskade vänner här inne puss på er

• sofie och laura

Förresten vad är detta ...
    Magen drar ihop sig (men gör inte ont) vet inte vart jag ska ta vägen för det känns så otäckt =( sen blir man svimfärdig HAR ingen aning vad detta är ?

• SweetLilly
    sofie och laura skrev 2010-05-15 14:06:21 följande:
    Förresten vad är detta ...Magen drar ihop sig (men gör inte ont) vet inte vart jag ska ta vägen för det känns så otäckt =( sen blir man svimfärdig HAR ingen aning vad detta är ?
    ja det gör min mage lite titt som tätt, vanliga sammandragningar antar jag? Mina känns inte alls, bara att det blir stenhårt.
    Svimfärdig är jag med, men jag försöker äta regelbundet, är lite dålig på det, sen att man ser till att vila när man är trött och dricker mycket vatten.
  • SweetLilly

Jag har tagit in de första rabarberna nu och ska göra paj MUMS! Hoppas ni andra har en trevlig kväll!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-15 17:37:10 följande:
    Jag har tagit in de första rabarberna nu och ska göra paj MUMS! Hoppas ni andra har en trevlig kväll!
    Åh vad gott!! Haha jag skulle vilja bo närmare dig då du verkar ofta baka goooodaaa saker, mums!!! {#lang_emotions_wink}

Själv så städar jag lite, var upp på vinden och kastade upp lite grejer och jag tog ner lite... hihi...

Nu ska jag sy lite...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Mandy86
    SweetLilly skrev 2010-05-15 17:37:10 följande:
    Låter jättegott! Mums!! Är såå sugen på paj själv så vi får se om det blir något här.

Annars skall jag bara vila min förkylning som aldrig verkar gå över..suck
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10