• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • sofie och laura

Bra peppning vi får här inne av varann tycker jag.
    Man blir starkare som person och faktiskt så bryr vi oss om varann här inne.
    Vi måste ju bara ha en träff innan det e dags för oss alla. SYND att vi inte bor på ett och samma ställe jhu?
    Jag nominerar alla här inne till fantastiska stöttande mammor =) Puss!

Nu håller jag på att få mitt köksbord uppsatt från mio som stått i kartong i 3 månader!
    Undrar vart jag skall lägga den gammla hmmmmmmmmm

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-14 19:19:34 följande:
    åh tack :)hoppas du mår bättre idag. såg vad som hänt med ditt x.... jag har också fått höra samma hot, att min hals skulle bli avskuren om jag lämnade mitt x.... suckmen bra du skriver ner allt och datum osv du lär behöva detkramis
    hihi så lite å tack själv ..jo men helt seriöst så får han spy ur sig vilken skit han vill, rör mig inte i ryggen längre.

Tjejer tog nya mag kort nu för ca 10 min sen, la in en på min press å lite i mappen standard..

hihi

KRAM TILLBAX ELINNNN
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-14 20:04:33 följande:
    Bra peppning vi får här inne av varann tycker jag.Man blir starkare som person och faktiskt så bryr vi oss om varann här inne.Vi måste ju bara ha en träff innan det e dags för oss alla. SYND att vi inte bor på ett och samma ställe jhu?Jag nominerar alla här inne till fantastiska stöttande mammor =) Puss!Nu håller jag på att få mitt köksbord uppsatt från mio som stått i kartong i 3 månader!Undrar vart jag skall lägga den gammla hmmmmmmmmm
    hihi aa jag håller med :) ni e såå underbara här inne, så mkt pepp å stöd som jag fått av er,tusen tack alla....jaa klart vi ska ha en träff tycker jag, hihihi

som sagt tråkigt att vi bor så långt ifrån :(

Håller med om din nominering, vi e klart bäst:) hahahahaha

puss puss
  • Bubbis10

DU MILDE TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

min underbara väninna madde som jag berättat om e sååp underbar. Idag va hon i stan å fick en ovanlig uppmärksamhet då folk plockade fram sina kameror å fotade henne där hon gick med sin kille å 2 av hans stora polare, sen viskades det-lady gaga....jag som aldrig sett henne gogglade nu, å fick mig en smärre chock.....

Jisses va lika dom e =)

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 22:03:14 följande:
    DU MILDE TID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!min underbara väninna madde som jag berättat om e sååp underbar. Idag va hon i stan å fick en ovanlig uppmärksamhet då folk plockade fram sina kameror å fotade henne där hon gick med sin kille å 2 av hans stora polare, sen viskades det-lady gaga....jag som aldrig sett henne gogglade nu, å fick mig en smärre chock.....Jisses va lika dom e =)
    haha jag skulle inte ta det som en komplimang haha. men hon ser ju rätt ok ut på vissa bilder iaf

Ska kolla dina bilder nu!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:09:37 följande:
    haha jag skulle inte ta det som en komplimang haha. men hon ser ju rätt ok ut på vissa bilder iaf Ska kolla dina bilder nu!
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. haha

hihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
  • Bubbis10

jag e skit trött,osminkad på bilderna å klippt av håret...men men magen i fokus, hahahahaha

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-14 22:13:39 följande:
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. hahahihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
    ja jag tittade, vilken fin mage! Nu behöver jag inte känna mig ensam om att ha kula iaf Min mage växer hela tiden, jag är ju i v 29 nu, eller ja 28+0. Börjar bli jobbigt att sitta här vid datorn för det trycker så hemskt upptill, ömmar liksom.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-14 22:13:39 följande:
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. haha hihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.

Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
  • SweetLilly
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:18:56 följande:
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
    nja jag la på magen i förra veckan i vagnen igår, funderar på en magbild imorgon..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10