• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Ns mamma

Goddag!
    Idag passerar jag ännu en milstolpe, går in i v. 30!!!
    Hoppas ni får en fin söndag, här blir det nog skogen med sonen om det inte börjar regna...

• SweetLilly

hej på er tjejer!

Ja igår hade vi skitväder, inte mycket bättre idag men inget regn än iaf..

Idag firar jag och maken pappersbröllop Och ska fika hos svärisarna och sen middag ute =P Ska bli gott!

ha en underbar  dag!

Lilla pyret väntas 100806
  • Familjen Mu

En fråga till er som väljer snitt: Varför?

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • sofie och laura
    Familjen Mu skrev 2010-05-16 12:09:32 följande:
    En fråga till er som väljer snitt: Varför?
    Väljer och väljerKan jag nog inte kalla det.
    Antingen finns det en logisk förklaring till varför 3 av oss här inne har fått / kommer få snitt?
    för mig kommer detta innebära en trygghet för mig och min kommande bebis =) så nu ser jag mer framemot att snittas än att skämmas över att jag behöver snittas.

Min historia är lång om varför och känner för att inte ta upp det igen =/ väcker upp saker som jag inte vill tänka på nu när jag nästan passerat dessa veckor som min så kallade "riskzon" fanns =)

• sofie och laura
    SweetLilly skrev 2010-05-16 11:43:21 följande:
    hej på er tjejer! Ja igår hade vi skitväder, inte mycket bättre idag men inget regn än iaf.. Idag firar jag och maken pappersbröllop Och ska fika hos svärisarna och sen middag ute =P Ska bli gott! ha en underbar  dag!
    Trevlig bröllopps dag =)
    Önskar jag och min Familj =)

Kram
  • elinnnnn

sweetlilly: grattis på bröllopsdagen

BF 100809
  • elinnnnn

ns mamma: grattis o välkommen till v.30 snart är jag också där.... drygt en vecka till hihi

BF 100809
  • elinnnnn

familjen Mu: Jag funderade på snitt förut, för jag är så rädd för att spricka mycket mer än vad jag gjort förut och förstöra mitt underliv. Det är inte förräns det senaste året som jag tycker att mitt underliv känns som vanligt. och då är det ändå 4 år sen jag fick mitt sista barn!
    men nu ser jag framemot förlossningen, nog mest för att jag är såååå rädd för själva kejsarsnittet och för att jag minns hur jag kände det EFTER förlossningen. typ som YEY JAG ÄR EN STÅLKVINNA hahahaha det vill jag inte gå miste om :)

Sen vad andra har för anledningar har jag ingen aning om :) Men jag har ju ändrat mig så för mig hoppas jag det går som vanligt och att jag kan föda vaginalt som vid mina tidigare förlossningar..

BF 100809
  • carohl

Sweetlilly: grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni har haft en mysig dag!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-05-16 17:06:41 följande:
    familjen Mu: Jag funderade på snitt förut, för jag är så rädd för att spricka mycket mer än vad jag gjort förut och förstöra mitt underliv. Det är inte förräns det senaste året som jag tycker att mitt underliv känns som vanligt. och då är det ändå 4 år sen jag fick mitt sista barn! men nu ser jag framemot förlossningen, nog mest för att jag är såååå rädd för själva kejsarsnittet och för att jag minns hur jag kände det EFTER förlossningen. typ som YEY JAG ÄR EN STÅLKVINNA hahahaha det vill jag inte gå miste om :) Sen vad andra har för anledningar har jag ingen aning om :) Men jag har ju ändrat mig så för mig hoppas jag det går som vanligt och att jag kan föda vaginalt som vid mina tidigare förlossningar..
    Den där känslan e den grymmaste JEAH jag kan klara allt!!!!!
    Kände mig mer än superkvinnan När Laura kom den vaginala vägen!

Men Nu i efterhand är jag mer stolt över vad vi åstadkommit underbara barn så
    Fast jag inte får föda vaginalt så kommer jag vara världens stoltaste MAMMI hihihihihhii

Så du hade planer på ett Ks ?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10