• Anonym (XXXXXL)

Jag är sjuk i matmissbruk...

Idag har jag ätit:

En baguette med skinka, ost och gurka till frukost.

Lunchen blev 4 potatisbullar, blomkål, broccoli, svamp, majs, oliver, vatten. Delade en Delocatoboll med en kollega.

Mellis 2 drömmar-kakor, 1 tekaka med cremefraiche och sallad på.

Kvällsmat; Fullkorns snabbmakaroner, korv, ketchup, senap. vatten.

Sen, efter kl 18 har jag ätit detta:

1 minisemla med mandelmassa å grädde.
    2 små bakelser Pannacotta med hallonfromage.
    1 stor semla med äppelsylt och grädde.
    10 marianne-godisar
    5 dumlekolor
    ca 100 g vitlökssalami
    ca 1 hård macka
    vatten
    1 kopp te...

Det absolut värsta av allt är att jag INTE är mätt... Det är sjukt. Jag är sjuk. Riktigt sjuk... {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_frown}

• Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...
  • Probably the best    in the
    Stinky skrev 2010-02-20 22:28:25 följande:
    Du har inte patent på att vara otrevlig. 
    Du går från klarhet till klarhet Stinky!!! Grattis!
  • Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-20 22:45:20 följande:
    Du går från klarhet till klarhet Stinky!!! Grattis!
    Tack! Det gör tyvärr inte du!
    Stinky skrev 2010-02-20 22:48:58 följande:
    Tack! Det gör tyvärr inte du!
    Tack och lov! Det tar jag som en komplimang! Jag vet vad jag vet och att jag inte delar med mig av gamla ingrodd fakta utan tar till mig nya rön! Följer med i utvecklingen och inser vidden av att hålla sig uppdaterad!
    Lycka till med det du! Och nöj dig inte med rollen som otrevligast i den här tråden, det var ju lixom det jag sa grattis till
  • Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-20 22:57:33 följande:
    Tack och lov! Det tar jag som en komplimang! Jag vet vad jag vet och att jag inte delar med mig av gamla ingrodd fakta utan tar till mig nya rön! Följer med i utvecklingen och inser vidden av att hålla sig uppdaterad! Lycka till med det du! Och nöj dig inte med rollen som otrevligast i den här tråden, det var ju lixom det jag sa grattis till
    Men då tog du det fel, för det var inte en komplimang! 
    Jag följer med i utvecklingen och är uppenbart mer påläst än du överhuvudtaget, så du behöver inte vara orolig för mig! Men tack för att du bryr dig!
    Stinky skrev 2010-02-20 23:03:43 följande:
    Men då tog du det fel, för det var inte en komplimang!  Jag följer med i utvecklingen och är uppenbart mer påläst än du överhuvudtaget, så du behöver inte vara orolig för mig! Men tack för att du bryr dig!

*viskar* skiter fullkomligt i dig, egentligen...men du är ett tidsfördriv som får mig att småle en aning, att folk kan vara så efter sin tid...men vissa går inte att få till att öppna sina sinnen. Så feel free att vara den du är! Troligen är det du som mår dåligt IRL eftersom du måste spela Allan Ballan här på FL! Men får det dig att må bra så visst, jag bjuder väl på det dårå! Och du får äta en blandad kost, jag lovar! Såpass med är jag nämligen så jag inser att allt inte passar alla, det stadiet har ju du uppenbarligen inte kommit till än. Men när så inträffar! Hör av dig! Over and out!

(sträcker på nacken och viftar till som bara jag kan, tar mig en kopp te med kokkofett och fortsätter inventera flödet av ny intressant forskning...)

• Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-20 23:13:35 följande:
    *viskar* skiter fullkomligt i dig, egentligen...men du är ett tidsfördriv som får mig att småle en aning, att folk kan vara så efter sin tid...men vissa går inte att få till att öppna sina sinnen. Så feel free att vara den du är! Troligen är det du som mår dåligt IRL eftersom du måste spela Allan Ballan här på FL! Men får det dig att må bra så visst, jag bjuder väl på det dårå! Och du får äta en blandad kost, jag lovar! Såpass med är jag nämligen så jag inser att allt inte passar alla, det stadiet har ju du uppenbarligen inte kommit till än. Men när så inträffar! Hör av dig! Over and out! (sträcker på nacken och viftar till som bara jag kan, tar mig en kopp te med kokkofett och fortsätter inventera flödet av ny intressant forskning...)
    *ASG*
    Gå och lägg dig, lille vän. Du behöver sova.
    Stinky skrev 2010-02-20 23:03:43 följande:
    Men då tog du det fel, för det var inte en komplimang!  Jag följer med i utvecklingen och är uppenbart mer påläst än du överhuvudtaget, så du behöver inte vara orolig för mig! Men tack för att du bryr dig!
    *jo en sak till* Det är bara du som inte inser att du gav mig en komplimang, skippa några kolhydrater så kommer det att gå upp för dig *puss*
  • Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-20 23:15:17 följande:
    *jo en sak till* Det är bara du som inte inser att du gav mig en komplimang, skippa några kolhydrater så kommer det att gå upp för dig *puss*
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Yeah!
  • DreamBitch

Det börjar kanske bli dags att lägga ner ert ordbajseri här i tråden nu? Man vinner inte bara för att man får sista ordet.

• Stinky
    DreamBitch skrev 2010-02-20 23:19:05 följande:
    Det börjar kanske bli dags att lägga ner ert ordbajseri här i tråden nu? Man vinner inte bara för att man får sista ordet.
    Jag tycker den där labila människan är rätt underhållande.
Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...