• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • thj
    nyttförsök2010 skrev 2010-12-06 23:04:10 följande:
    Tredje försöket;

Phil and Teds mjuklift i Been?
    Hur länge fick bebisen plats - den är så kort?
    Erfarenheter? Foton?
    Får den plats ihopvikt i varukorgen enkelt?
    Teutonias ser så oproportioneligt stor ut...
    Den passar bra i been,den är ganska liten men räcker till .
    Kan ta ett foto imorgon om du vill?
    Kan även kolla om den får plats i varukorgen :)
    Kram
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • straw2008

Vi hade babyproffsens egna ligglift, bästa ever !! Tror de flesta använder den faktiskt, den passar oxå på pricken i p&t vagnarna!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2010-12-06 12:27:39 följande:
    Hos oss fungerar det inte med någon vagn just nu . De har plogat upp små vallar vid övergångsställena så vi måste ta bilen till förskolan, som ligger 250 meter bort. Kasst!!!
    Idag senast så gick det en pappa med en Emmaljunga som han fick lämna och bära barnet till förskolan. Det gick inte att dra eller köra den alls.
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2010-12-07 09:21:27 följande:
    Idag senast så gick det en pappa med en Emmaljunga som han fick lämna och bära barnet till förskolan. Det gick inte att dra eller köra den alls.
    Se där. Inte bara min kommun som inte har vett på att ploga så att även gående kommer fram. Man gör allt för biltrafiken verkar det som.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • nyttförsök2010
    thj skrev 2010-12-06 23:15:28 följande:
    Den passar bra i been,den är ganska liten men räcker till .
    Kan ta ett foto imorgon om du vill?
    Kan även kolla om den får plats i varukorgen :)
    Kram
    Åh vad snällt det vore!!!

Det börjar närma sig BF så jag hinner nog inte till någon butik och kolla själv innan det är dags... och jag har tänkt scanna Blocket för att hitta.
  • nyttförsök2010
    straw2008 skrev 2010-12-07 07:57:05 följande:
    Vi hade babyproffsens egna ligglift, bästa ever !! Tror de flesta använder den faktiskt, den passar oxå på pricken i p&t vagnarna!!
    Jaså, det visste jag inte! Måste kolla.

Vi har ingen P&T, det var bara att jag läst (i den här tråden tro..?) att den passade bra. Ska kolla det!
  • thj
    nyttförsök2010 skrev 2010-12-07 09:29:38 följande:

Det börjar närma sig BF så jag hinner nog inte till någon butik och kolla själv innan det är dags... och jag har tänkt scanna Blocket för att hitta.
    Har tagit bilder åt dig,men sitter på jobbet nu.
    Men ikväll kommer de :)
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-12-06 11:12:37 följande:
    I stan verkar det inte vara ett problem men här i förorten är det definitivt inget att föredra....massa massa snö och oplogat.
    Här där jag bor i halv-stan funkar Bee bra nu, jag kör hem från dagis och det går bra, trots att det är ganska halvoplogat på sina ställen.
    Den funkar klart bättre än alla risiga sulkys, kanske har nåt med hjulen att göra?
    Jo just det!
  • thj

nyttförsök2010 skrev 2010-12-07 09:29:38 följande:

Vill du mer bilder så har jag :)
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6