-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
det gör jag medYayasMami skrev 2010-12-06 00:24:12 följande:Vad skönt! Här plogar de aldrig bra, vi bor i en stockholmsförort, man kommer knappt över övergångsstället för det är stora vallar där...
men tydligen inte samma
men de e faktiskt första året som dom plogar på bra här.
men övergångsställen kan jag erkänna e svårt att hitta här med! men de funkar ändå
-
Vi kör UJ istället, här ute är det omöjligt att komma fram med Been.YayasMami skrev 2010-12-06 00:11:00 följande:Om jag minns rätt så är det det där vita på framhjulen man ska trycka upp eller ner medan man har hjulen raka... Ganska lätt om man lirkar lite
Hur gör ni andra nu med snön? Har ni också tillfälliga andra vagnar eller kör ni på med era Bee? Känns som det blir en lång vinter och inte mycket man får köra nya fina vagnen
-
I stan verkar det inte vara ett problem men här i förorten är det definitivt inget att föredra....massa massa snö och oplogat.YayasMami skrev 2010-12-06 00:11:00 följande:Om jag minns rätt så är det det där vita på framhjulen man ska trycka upp eller ner medan man har hjulen raka... Ganska lätt om man lirkar lite
Hur gör ni andra nu med snön? Har ni också tillfälliga andra vagnar eller kör ni på med era Bee? Känns som det blir en lång vinter och inte mycket man får köra nya fina vagnen
-
Hos oss fungerar det inte med någon vagn just nu
. De har plogat upp små vallar vid övergångsställena så vi måste ta bilen till förskolan, som ligger 250 meter bort. Kasst!!!
-
Då kan jag tipsa om bärsele/sjal! Fast vet ju inte hur gammalt barnet är men så gör jag med sonen när jag ska lämna dottern på dagis i huset bredvid.Tullemi skrev 2010-12-06 12:27:39 följande:Hos oss fungerar det inte med någon vagn just nu
. De har plogat upp små vallar vid övergångsställena så vi måste ta bilen till förskolan, som ligger 250 meter bort. Kasst!!!
Slipper man ta med vagnar och sånt..
-
och tji fick jag för att jag sa att vi hade det bra plogat. i dag så fick min bror hämta oss halvvägs till ica för det fanns ingen väg helt plötsligt och en massa tung trafik. helt livsfarligt! men samtidigt så körde jag emmaljungan och den kom inte heller fram! så.. jag vet inte hur mycket det egentligen spelar roll om man har en extra vagn eller ej!
-
Tack! :)
Näe, been är skräp i detta väder... Som alla sulkys eller andra vagnar med små framhjul..,
Här är been bara extravagn åt den stora som får syskon när som helst - till lilla blir det befintlig UJ (så länge det är liggdel som gäller -sen får de byta så jag kan ha bebisen mot mig i been istället). Men lär bli lika knepigt med ståbrädan till UJ'n i all snö.. -
Mitt inlägg igår blev bara halvt. Hade fråga om mjuklift också.
Är det någon dom haft Phil -
Fasen också, igen!! Skriv inte och-tecken i iphone-FL... ;)
-
Tredje försöket;
Phil and Teds mjuklift i Been?
Hur länge fick bebisen plats - den är så kort?
Erfarenheter? Foton?
Får den plats ihopvikt i varukorgen enkelt?
Teutonias ser så oproportioneligt stor ut...