• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Stargirl
    Favvo skrev 2010-12-01 08:02:05 följande:
    Är det stor skillnad på bee´n och bee´n plus? Är den nya värt sitt pris även fast det går att komma över den gamla fast ny i kartong för 50% av ord priset på plusen?

Vill ha en been då vi ska ut o resa och cameleon blir för otymplig, men är i valet o kvalet vilken vagn dock som ska med...
    JAG anser att om du har ett större barn så skulle jag köpa Bee+ det är min personliga åsikt då jag gillar + bättre då den är högre i ryggen och bredere sits. Men om du köper till en nyfödd så är det inte så big deal.
  • straw2008

Vi har haft både gamla o nya bee. Vi gillade den gamla bättre, våra barn har aldrig slagit i taket på gamla SÅ liten är den verkligen inte. Vi har den nya nu o den skramlar något fruktansvärt..... I chassit alltså. Näää nya är verkligen inte värd sitt pris men jag köpte min för någon 1000lapp o det var den ju värd.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Tullemi

Jag hade inte köpt den nya om den endast ska användas på semestern.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Miss Lau

Om det är fler här som kör UJ i snön kan jag tipsa om att Beeåkpåsen sitter som gjuten i UJ! 

Vi har haft flera åkpåsar (inkl. OTH) men jag har inte tyckt att någon sitter riktigt bra. Men Bee-åkpåsen passar perfekt och sitter kvar uppe.

• Stargirl
    Miss Lau skrev 2010-12-02 09:10:26 följande:
    Om det är fler här som kör UJ i snön kan jag tipsa om att Beeåkpåsen sitter som gjuten i UJ! 

Vi har haft flera åkpåsar (inkl. OTH) men jag har inte tyckt att någon sitter riktigt bra. Men Bee-åkpåsen passar perfekt och sitter kvar uppe.
    Samma sak sa en kompis igår, som normalt kör Bee men på vinter tar hon fam sig Swift och hon använder Bee påsen och sa att det var den bästa påsen.
  • nyttförsök2010

Hej alla!
    Har köpt en bee +
    fattar inte hur man låser framhjulen, kan någon förklara?

Är det någon som använt phil

• YayasMami
    nyttförsök2010 skrev 2010-12-05 23:44:33 följande:
    Hej alla!
    Har köpt en bee +
    fattar inte hur man låser framhjulen, kan någon förklara?

Är det någon som använt phil
    Om jag minns rätt så är det det där vita på framhjulen man ska trycka upp eller ner medan man har hjulen raka... Ganska lätt om man lirkar lite

Hur gör ni andra nu med snön? Har ni också tillfälliga andra vagnar eller kör ni på med era Bee? Känns som det blir en lång vinter och inte mycket man får köra nya fina vagnen
  • Noiis
    YayasMami skrev 2010-12-06 00:11:00 följande:
    Om jag minns rätt så är det det där vita på framhjulen man ska trycka upp eller ner medan man har hjulen raka... Ganska lätt om man lirkar lite

Hur gör ni andra nu med snön? Har ni också tillfälliga andra vagnar eller kör ni på med era Bee? Känns som det blir en lång vinter och inte mycket man får köra nya fina vagnen
    jag kör den dom dagarna det är plogat vilket dom e jävligt bra på att göra här.
    annars har jag en emmaljunga scooter som får följa med ut!
    men nu i juletid när de ska handlas en massa osv. då åker alltid been med!
  • YayasMami
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-06 00:15:12 följande:
    jag kör den dom dagarna det är plogat vilket dom e jävligt bra på att göra här.
    annars har jag en emmaljunga scooter som får följa med ut!
    men nu i juletid när de ska handlas en massa osv. då åker alltid been med!
    Vad skönt! Här plogar de aldrig bra, vi bor i en stockholmsförort, man kommer knappt över övergångsstället för det är stora vallar där...
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6