Faderskap?
Hur gör man med faderskap?? Räcker det med att man skriver på papper på soc eller måste dom ta dna-prov?
Fan vad soc ska jävlas med en hela tiden
Hur gör man med faderskap?? Räcker det med att man skriver på papper på soc eller måste dom ta dna-prov?
Fan vad soc ska jävlas med en hela tiden
Håller med teskedsgumman! Har de häxjakt på dig finns det nog en anledning till det. Och dessutom verkar de ju ha rätt med tanke på att du tänker föra både en man och ett barn bakom ljuset. Säkerligen inte den första kvinnan som gör det medveten, men du är den första jag hört skrika ut det och tycka att det är din självklara rättighet att göra så, de flesta tror jag faktiskt mår skit över det.
Om den riktiga pappan, eller någon annan, hör av sig till myndigheterna kan det bli tal om en faderskapsutredning med DNA-test. Eventuellt också åtal, domstol och straff för dig.
Men om ni bara ljuger, och alltså gör en straffbar handling, kommer det inte krävas något DNA-test.
Ett barn kommer då växa upp med föräldrar som berövat barnet kunskap om sitt ursprung. Om ni ljuger om detta för barnet vad mer kommer ni lura i barnet under uppväxten?
Men egentligen..
Visst det är straffbart att uppge falskt faderskap..
Men soc kommer ju inte att begära ett faderskapstest om inte någon av er begär det.
Iallafall inte där jag bor.
Stackars barn.