• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Idag har min mamma strosat runt på Gekås
    Hon köpte en sittdyna till vår Tripp trapp vi fick hem för två veckor sen..
    och ett megastort påskägg +godis som lillebror får i födelsedagspresent nästa vecka.
    Tyvärr va byggplattorna till legot slut verkade det som

• Lantani

Jag kom hem med massa fina fynd igår, dock bara 1 par capribyxor till sonen. Som någon annan sa så var det dåligt med byxor i strl 92 (kollade aldrig på tröjor).

Solskyddsdräckt köpte jag också till sonen 119 kr, tog strl 98/104 till sonen som är 83 lång nu, fick höra av en kompis att hon hade köpt 86/92 till sin dotter som är lite kortare än min son och att det satt perfekt nu. Men solskyddsdräckten blev super till sonen, stor nu men kommer funka utan problem i sommar. Sen en uvkeps också.

Fick även med mig en rengoverall hem, lila i strl 92, och den är aningens stor till sonen, men de funkar utan problem. De enfärgade fanns inte många kvar av igår, men många mönstrade. Regnvantar köpte jag också, men misstänker att de kommer bli förstora, minsta strl var 2-3 år.

Kortarmade bodys till tjejer i småstrl fanns knappt något alls, blev 1 body och 2 par tunna byxor till tilltjejen i magen.

Sen blev de minkratta, minisopborste, sandleksakstraktor, hink, spadar, sandformar och en pool att ha ute

Jag hade iaf skitkul på ullared igår och fick tag på allt jag ville ha, ja förutom att de inte hade skadat om de varit lite fler capribyxor och sånt i strl 92. Var påväg att köpa en björn borg nesessär, men tänkte att jag ksulle ta den sista gången jag skulle gå in och såklart glömde ju jag köpa den då ju
    Lagom mycket med folk, slapp trängas på de flesta ställen.

• Bebiis2008

Nån som vet om dom har Braun örontermometer?
    Kanske nån som vet pris oxå isf =o)

• Bambusa

tack...ja då blir de garanterat för stort åt min lilla plutt... pop´s vantar 1-2år druknar hon i.. blir inget bra grepp, då blir hon arg och vill inte ha dom.. går ju inte att krympa dom heller, annars kan torktumlare vara bra mot för stora kläder,fast de blir sällan som man vill ha de..

Lantani skrev 2010-03-26 21:33:30 följande:
    Jag hittade tyvärr bara minsta strl 2-3 år på regnvantarna..
  • Lantani

Så nu ligger en länkadress till min blogg i bildtråden om det är någon som är nyfiken

• Tuss84
    Pigelinen skrev 2010-03-22 11:47:41 följande:
    Här är det ett läge från maxläge. på bilden är min dotter lite sur ochhar kanat ner och jag orkade inte dra åt säkerhetspännena så hon fick ligga så *Elak mamma* när min granne kommer tillbaka hem så ska jag försöka ta en bild med ligglägge och sufflet fram.
    Åh, tack snälla för svar! Nu vet jag ju på ett ungefär hur den ser ut.
    Får se till att ta mig till ullared för att kolla in den "live"
  • Equus

Hej!
    Är det någon här som har koll på hur mycket folk det brukar vara under påsk? Tänkte eventuellt åka dit på eftermiddagen på skärtorsdagen... Är det mycket folk då tror ni..?

• Ekorrfamiljen
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-26 23:04:27 följande:
    Håller med.. själv köpte jag bara två och man har ju de på sig typ 24/7
    Ja, jag måste ha dygnet runt iaf för jag läcker såpass mycket, ännu efter 4 månader så om jag skulle sova utan behå skulle sängen bli sjöblöt. Har som tur är ett par gamla behåar också att alternera med, men det är ju roligare med nya fräscha.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • AochJsMamma
    Bebiis2008 skrev 2010-03-27 08:12:39 följande:
    Nån som vet om dom har Braun örontermometer?Kanske nån som vet pris oxå isf =o)
    aldrig funnit så vitt jag vet, vi köpte vår på Mediamarkt istället, billigare än Apoteket iaf (typ 100-150 billigare, iallfall då vi köpte den)
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14