• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Gelicapelica skrev 2010-03-25 20:55:26 följande:
    jag köpte en sån dyna idag o den kostade 59,95. det fanns tre eller fyra färger.
    Okej, det jag hade för mig att jag läst här innan.. tack så mycket
  • Ruso
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:22:20 följande:
    Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad.Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet). VAd ska jag sätta för pris???
    Hälften av vad du själv gav?
  • Ruso
    Lisa1976 skrev 2010-03-25 18:40:11 följande:
    jag var på Gekås idag! Helt perfekt. Lika mycket folk som på ICA ungefär. Brände 3000 spänn på lite olika saker, bl a TrippTrapp-kopian för 550 spänn. Sonen satt i den och käkade middag och den verkar kanon! Annars skulle jag ha kläder i stl 92 men det fanns INGENTING!! Så värdelöst. Tiger85: det finns jättemycket Hello Kitty-grejer, nästan så man blev irriterad.
    Haha... så det fanns inga kläder i 92!!?? Tur att jag vär där förra helgen då, för jag hittade både jeans, tshirts och caprijeans...
  • Wilmis07
    jessica1979 skrev 2010-03-25 20:03:28 följande:
    Var på Gekås idag och fick tag på den omtalade regn/skaloverallen som jag undrar om det verkligen är tyg som andas i, det står ju ingenstans och det borde de väl inte strunta i att skriva ut om det var så, eller? Iaf så var de jättefina och det fanns många kvar om någon undrar. Flest med mönster men de var finare tycker jag än de enfärgade. Nåt annat som sagts här i tråden är att de är små i storlekarna. Det upplevde jag inte alls. Min son har 86/92 i tröjor och 80/86 i byxor. Efter mått så köpte jag en 92 och inte 98 som jag först tänkt, men skulle nog ha köpt 86 egentligen för den blev lite stor tycker jag. Det funkar dock eftersom det är resår vid foten och man kan dra åt i ärmslut. Men den blev ganska pösig.
    Vad var det för mönster? Dåligt med enfärgade skaloveraller?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Ruso
    jessica1979 skrev 2010-03-25 20:03:28 följande:
    Var på Gekås idag och fick tag på den omtalade regn/skaloverallen som jag undrar om det verkligen är tyg som andas i, det står ju ingenstans och det borde de väl inte strunta i att skriva ut om det var så, eller? Iaf så var de jättefina och det fanns många kvar om någon undrar. Flest med mönster men de var finare tycker jag än de enfärgade. Nåt annat som sagts här i tråden är att de är små i storlekarna. Det upplevde jag inte alls. Min son har 86/92 i tröjor och 80/86 i byxor. Efter mått så köpte jag en 92 och inte 98 som jag först tänkt, men skulle nog ha köpt 86 egentligen för den blev lite stor tycker jag. Det funkar dock eftersom det är resår vid foten och man kan dra åt i ärmslut. Men den blev ganska pösig.
    Om den andas vet jag inte, men jag har för mig att skalkläderna förra året i samma märke och som känne lika ut - där stod det att de andades!
    Borde ju vara samma...

För mig är dock det viktigaste den är vattentät!
  • Pigelinen

hihi måste bara berätta att GeKås bloggen har väldigt söta bilder idag Skickade in lite olika outfitbilder och de tog med alla....

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Lisa1976

jag köpte skaloverallen till min kille, den verkar jättekäck! Men som sagt skal jacka och byxor fanns inte!

• jessica1979
    Wilmis07 skrev 2010-03-25 23:03:52 följande:
    Vad var det för mönster? Dåligt med enfärgade skaloveraller?
    Nu tänkte jag inte så mkt på de övriga färgerna men i turkost hade de bara några 74:or och en 98 i enfärgat men många mönstrade, har för mig det hängde mest mönstrade i övriga färger med. Svårt att förklara mönstret men grundfärgen är densamma som de enfärgade och sen är det massa krumilurer typ som ett utrullat garnnystan som ligger huller om buller liksom i mörkgrått. Men det är ändå ett ganska diskret mönster och jag tyckte det såg lite roligare ut än enfärgat, det händer liksom lite!
  • firepuzz

Hej!

Du som undrade angående kakeldekor.
    Jag var där igår torsdag och kollade litade efter såna fyrkanter till att ha på kakel i köket, men det hittade jag tyvärr inga, kan också ha missat men jag tror inte dom har.
    Däremot så hittade jag till badrum. såna pack med flera olika figurer i som man klistrar fast heter också kakeldekor.
    Fanns med valar, ankor och fiskar. Vet inte vad för kakeldekor du var ute efter.

• Hannajo
    Lisa1976 skrev 2010-03-26 08:14:08 följande:
    jag köpte skaloverallen till min kille, den verkar jättekäck! Men som sagt skal jacka och byxor fanns inte!
    Inte alls? Tråkigt!
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14