• firepuzz

Gekås vol 14

sätta upp på kaklet i köket

• emme 86

Nä, nu sticker ja till Gekås.
    Bor bara 2,8mil ifrån så det är mer än supert!
    Har BF om 2veckor så ja får dit o köpa de sista till mig, bla amningsbh och amnigströja. Slinker nog ner lite påskgodis o annat gott oxå, man vet aldrig vad man hittar.

• Ekorrfamiljen
    emme 86 skrev 2010-03-26 14:18:42 följande:
    Nä, nu sticker ja till Gekås. Bor bara 2,8mil ifrån så det är mer än supert! Har BF om 2veckor så ja får dit o köpa de sista till mig, bla amningsbh och amnigströja. Slinker nog ner lite påskgodis o annat gott oxå, man vet aldrig vad man hittar.
    Köp på dig ett gäng amningsbehåar så du har att byta med. Själv ångrar jag att jag bara köpte 4, det hade behövts fler. De är ju så sköna och BILLIGA!! Hoppas att jag får möjlighet att åka till Ge-Kås snart, men senast till sommaren.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • jenniebebisimars

Hej!

Min lilla tjeja börjar hos dagmamma nu i maj...
    Tips på vad man kan köpa på sig...mottages tacksamt
    Jag åker till GeKås om 2v.

Det var nån som köpt en regnoverall...Vad är att föredra tror ni regnkläder eller regnoverall till en tjej som är 2 år & 2 månader...

• jenniebebisimars
    jenniebebisimars skrev 2010-03-26 17:03:41 följande:
    Hej!Min lilla tjeja börjar hos dagmamma nu i maj...Tips på vad man kan köpa på sig...mottages tacksamt Jag åker till GeKås om 2v.Det var nån som köpt en regnoverall...Vad är att föredra tror ni regnkläder eller regnoverall till en tjej som är 2 år & 2 månader...
    Förlåt 1 år & 2 månader menade jag
  • Smultronhjärta
    jenniebebisimars skrev 2010-03-26 17:04:49 följande:
    Förlåt 1 år & 2 månader menade jag
    Regnoverall är optimalt i den åldern tycker jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lindalake

säkert efterfrågat men är ute efter ett påslakanset till spjälsängen. Björna, brunt med vita elefanter, lejon, krokodiler etc. Vad är det för storlek på detta och vad kostar det?

Svar på tråden Gekås vol 14