• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-03-26 07:52:55 följande:
    hihi måste bara berätta att GeKås bloggen har väldigt söta bilder idag Skickade in lite olika outfitbilder och de tog med alla....
    va gullig din dotter var i soldräkten, fina kläder du hittat
    BF 100904 - Längtar!
  • passau
    firepuzz skrev 2010-03-26 08:49:05 följande:
    Hej!Du som undrade angående kakeldekor.Jag var där igår torsdag och kollade litade efter såna fyrkanter till att ha på kakel i köket, men det hittade jag tyvärr inga, kan också ha missat men jag tror inte dom har.Däremot så hittade jag till badrum. såna pack med flera olika figurer i som man klistrar fast heter också kakeldekor.Fanns med valar, ankor och fiskar. Vet inte vad för kakeldekor du var ute efter.
    jag köpte svart film på rulle på Pnduro, (hemma ej i Ullared) och klippte till rätt stl, blev kanon!
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    passau skrev 2010-03-26 10:38:37 följande:
    jag köpte svart film på rulle på Pnduro, (hemma ej i Ullared) och klippte till rätt stl, blev kanon!
    Jag gjorde likadant-köpte vita rullar på Hornbach
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Princess85
    firepuzz skrev 2010-03-26 08:49:05 följande:
    Hej! Du som undrade angående kakeldekor. Jag var där igår torsdag och kollade litade efter såna fyrkanter till att ha på kakel i köket, men det hittade jag tyvärr inga, kan också ha missat men jag tror inte dom har. Däremot så hittade jag till badrum. såna pack med flera olika figurer i som man klistrar fast heter också kakeldekor. Fanns med valar, ankor och fiskar. Vet inte vad för kakeldekor du var ute efter.
    Tack för svar :) Jo jag är också ute efter fyrkanter som täcker en hel kakelplatta. Synd att det inte finns men då vet jag iaf :)
  • Lisa1976
    Hannajo skrev 2010-03-26 09:26:32 följande:
    Inte alls? Tråkigt!
    det fanns skaljackor och byxor i alla storlekar utom 92 menar jag. Fast inga fina färger direkt...
  • firepuzz

Ja colorama har också vet jag som man klipper ut själv där kommer nog jag köpa.
    även lagerhaus har en del färdigklippta från 59 kr för 10 stycken

• UnDeuxTrois

Nån som vet hur kvaliteten är på spjälsängsmadrasser? Är det "normala" storlekar? Finns det flera sorter?

• Smultronhjärta
    Princess85 skrev 2010-03-26 12:00:11 följande:
    Tack för svar :) Jo jag är också ute efter fyrkanter som täcker en hel kakelplatta. Synd att det inte finns men då vet jag iaf :)
    Klipper du själv så får du ut nära 40 stycken från en 2 meters rulle tror jag att det var,som där jag handlade kostade 50kr
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • firepuzz

50 kr var billigt, vi har kollat och det kostar över 100 kr haha.. vi behöver 33 stycken fyrkanter

• Ruso
    firepuzz skrev 2010-03-26 13:23:09 följande:
    50 kr var billigt, vi har kollat och det kostar över 100 kr haha.. vi behöver 33 stycken fyrkanter
    Vad skall du göra?
Svar på tråden Gekås vol 14