• Bambusa

Gekås vol 14

hur små regnvantar finns de?? var ute med dottern idag och nu vet ja att jag behöver sånna.. för kallt å va utan vantar och vanliga var inge bra i geggan {#lang_emotions_tongue_out}

• MissR

Någon som vet om det finns brios dockvagn i ullared, den som är bar sittvagn och ser ut precis som brio sitty? Pris?

• lindalake

hittade storleken på tradera iaf, 100*135cm. rätt störande att IKEA har sina egna mått på täcken, deras är 110*125. får ta fram overlocken och kapa det lite, ibland är de dumma IKEA. pris får jag reda på imorgon eller söndag. En dagismamma ska åka dit och ska köpa åt mig hoppas nu att det finns inne!

• siriius
    lindalake skrev 2010-03-26 21:14:27 följande:
    hittade storleken på tradera iaf, 100*135cm. rätt störande att IKEA har sina egna mått på täcken, deras är 110*125. får ta fram overlocken och kapa det lite, ibland är de dumma IKEA. pris får jag reda på imorgon eller söndag. En dagismamma ska åka dit och ska köpa åt mig hoppas nu att det finns inne!
    Är det inte 99 eller 119, var ett tag sedan jag var där nu så kan inte säga att jag är tok säker!
    *~ Loke 070721 ~*~ Lithea 090517~*
  • Lantani
    Bambusa skrev 2010-03-26 20:15:37 följande:
    hur små regnvantar finns de?? var ute med dottern idag och nu vet ja att jag behöver sånna.. för kallt å va utan vantar och vanliga var inge bra i geggan
    Jag hittade tyvärr bara minsta strl 2-3 år på regnvantarna..
  • Turvann

Någon som handlat vår jacka till 4 åring?

• Sagalin
    Turvann skrev 2010-03-26 21:42:57 följande:
    Någon som handlat vår jacka till 4 åring?
    Flicka eller pojk?

Jag har en 3åring(pojke) och en 6åring(flicka) hemma som jag köpte vårjacka till i förra veckan.
    Kika gärna i min blogg inlägget från den 20mars.
    villanordaker.blogspot.com
    villanordaker.blogspot.com
  • Hannajo

Om 7 timmar går jag upp och ger mig av till Ullared!

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Kaerleksbarn
    Ekorrfamiljen skrev 2010-03-26 14:37:18 följande:
    Köp på dig ett gäng amningsbehåar så du har att byta med. Själv ångrar jag att jag bara köpte 4, det hade behövts fler. De är ju så sköna och BILLIGA!! Hoppas att jag får möjlighet att åka till Ge-Kås snart, men senast till sommaren.
    Håller med.. själv köpte jag bara två och man har ju de på sig typ 24/7
  • Shoppingtokig
    molnen skrev 2010-03-26 19:46:40 följande:
    Vad kostar regnoveraller och någon som har bilder på dessa ?
    Har lagt in en bild i mitt galleri på den mönstrade overallen. Den kostar 169:-

Har även med regnvantar & sydväst i samma märke (Pick-a-boo) på bilden. Köpte den minsta storleken som var 2-3 år och vantarna är för stora men sydvästen var inte såå mkt för stor till min 1-åring (har för mig att hon hade 47 i huvudmått vid 12 månaderskontrollen) i början av denna månaden.
    Lycklig mamma till Vanna!!!
Svar på tråden Gekås vol 14