• anouk86

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2010-03-25 14:25:15 följande:
    i bildtråden www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html om du klickar på första sidan där så hittar du en länk som scaniamamma (tror hon hette så) har lagt in, med en lista på massa grejer som hon köpt till sin kommande bebis
    Ah:) Tack:D
    http://anouk.blogg.se
  • Lantani

Mejlade dom och fick till svar att vi ska ta med oss overallen och kvittot och så lämnar vi den innan vi går in och så kollar sömerskan om hon kan laga, annars får vi tillgodokvitto!

• Sagalin
    Lantani skrev 2010-03-25 14:40:23 följande:
    Mejlade dom och fick till svar att vi ska ta med oss overallen och kvittot och så lämnar vi den innan vi går in och så kollar sömerskan om hon kan laga, annars får vi tillgodokvitto!
    Det kallar jag service.
    villanordaker.blogspot.com
  • Lantani
    Sagalin skrev 2010-03-25 15:15:03 följande:
    Det kallar jag service.
    Ja verkligen!

Tycker gekås har skitbra service faktiskt. Köpte ett par gummistövlar på sko boo och låste in i ett skåp utanför, och ja såkalrt så glömde jag dom.. Skickade tillbaka nyckeln och pengar i ett kuvert (för frakten) och så fick jag stövlar hemskickade.
  • tiger85

Vad har det för ryggsäckar till barn på Gekås?
    Ska dit om ca 6 veckor... tänkte prisklass o sånt... då de jag tittat på här hemma kostar minst 200:-....

O vad har de för saker i Hello Kitty? Stora dottern har fått dille på den katten nu o ska ha precis allt i hello kitty...

*Josefine 050314 & Denise 081112*
  • Elins mamma 2010
    tiger85 skrev 2010-03-25 16:26:44 följande:
    Vad har det för ryggsäckar till barn på Gekås?Ska dit om ca 6 veckor... tänkte prisklass o sånt... då de jag tittat på här hemma kostar minst 200:-.... O vad har de för saker i Hello Kitty? Stora dottern har fått dille på den katten nu o ska ha precis allt i hello kitty...
    i bildtråden (se länk i trådstarten) fanns det några bilder på hello kitty-kläder
    BF 100904 - Längtar!
  • Elins mamma 2010
    tiger85 skrev 2010-03-25 16:26:44 följande:
    Vad har det för ryggsäckar till barn på Gekås?Ska dit om ca 6 veckor... tänkte prisklass o sånt... då de jag tittat på här hemma kostar minst 200:-.... O vad har de för saker i Hello Kitty? Stora dottern har fått dille på den katten nu o ska ha precis allt i hello kitty...
    står om hello kitty tidigare i den här tråden också
    BF 100904 - Längtar!
  • Lisa1976

jag var på Gekås idag! Helt perfekt. Lika mycket folk som på ICA ungefär. Brände 3000 spänn på lite olika saker, bl a TrippTrapp-kopian för 550 spänn. Sonen satt i den och käkade middag och den verkar kanon! Annars skulle jag ha kläder i stl 92 men det fanns INGENTING!! Så värdelöst.
    Tiger85: det finns jättemycket Hello Kitty-grejer, nästan så man blev irriterad.

• Kaerleksbarn

Min mamma ska dit imorn, vad kostar dynan till Tripp Trapp stolen?
    Någon som har koll på vad byggplatta till lego kostar?

• Hannajo
    Lisa1976 skrev 2010-03-25 18:40:11 följande:
    jag var på Gekås idag! Helt perfekt. Lika mycket folk som på ICA ungefär. Brände 3000 spänn på lite olika saker, bl a TrippTrapp-kopian för 550 spänn. Sonen satt i den och käkade middag och den verkar kanon! Annars skulle jag ha kläder i stl 92 men det fanns INGENTING!! Så värdelöst. Tiger85: det finns jättemycket Hello Kitty-grejer, nästan så man blev irriterad.
    Ingenting i strl 92, det låter inte bra. Hoppas de har fått in lite innan lördag!
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
Svar på tråden Gekås vol 14